-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці в асортименті)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації). Строк поставки продукції повинен складати не більше 30 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця. Забезпечення тендерних пропозицій - не вимагається. Інформація для оприлюднення відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономіки від 11.06.2020 року № 1082): Рукавиці робочі комбіновані, рукавиці брезентові відповідний код – 18141000-9.
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 15:22 - 14.12.2020 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
447afe7cff4c4fb3877a3c8ae6ed7038
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-002335-a.a1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
17.11.2020 року Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Зміївська ТЕС ПАТ «Ценренерго», Замовник) опублікували тендер №8215224 (UA-2020-11-17-002335-a) на публічну закупівлю Код за ДК 18141000-9 «Рукавиці робочі комбіновані», «Рукавиці брезентові».
Фізична особа-підприємець Єрмак Галина Романівна (далі – ФОП Єрмак Г.Р., учасник) подала відповідну тендерну пропозицію по тендеру №8215224 (UA-2020-11-17-002335-a).
ФОП Єрмак Г.Р. надала усі необхідні документи, передбачені Тендерною документацією «18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці в асортименті)» та нами запропоновано товар, який повністю відповідає технічним характеристикам відповідно до тендерної документації.
ФОП Єрмак Г.Р. виконала усі вимоги, передбачені ст.ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та подала документально підтверджену інформацію про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
На участь у торгах надали свої пропозиції 3 учасники:
1. ТОВ"АРСТИЛЬ УКРАИНА";
2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРМАК ГАЛИНА РОМАНІВНА;
3. ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ.
04 січня 2021 року Замовником, в рамках прекваліфікації учасників тендеру, нібито були виявлені невідповідності пропозицій двох учасників: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄРМАК ГАЛИНА РОМАНІВНА, ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, які були окреслені наступним чином: «Перелік виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази, та технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору, надана Учасником, не містить інформації щодо технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - не відповідає п.5 Розділу 3 тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник в Довідці в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази повинен додатково надати інформацію щодо технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору.» В результаті зазначеного Учасникам, на виконання вимог ЗУ «Про державні закупівлі», було надано 24 години для усунення невідповідностей.
У встановлений Замовником строк нами була надана довідка, складена у довільній формі, як це було зазначено у вимогах до тендерної документації, в якій вказано зокрема, що ФОП Єрмак Г.Р. не є виробником продукції, а виступає офіційним дилером ТОВ «ВО «Технограні», який є виробником запропонованої для закупівлі продукції та має сучасні технології, що будуть застосовуватись під час умов виконання договору.
З боку учасника ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, були надана практично тотожна до наданої ФОП Єрмак Г.Р. довідка з відмінністю лише в тому, що описуючи більш детально «сучасні технології» зазначеним учасником було продубльовано відомості про продукцію із Додатка 3 до тендерної документації про технічні вимоги до продукції.
Однак протоколом розгляду тендерних пропозиції № UA-2020-11-17-002335-a від 14.01.2020 року вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Єрмак Г.Р., в той же час тендерну пропозицію ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ було прийнято.
При відхиленні тендерної пропозиції ФОП Єрмак Г.Р., тендерний комітет посилався на пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У протоколі № UA-2020-11-17-002335-a від 14.01.2020 ро зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Довідка в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази, та технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору, надана Учасником, не містить інформації щодо технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору. Разом з тим Учасник не виправив виявлену замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідність в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Єрмак Галина Романівна відхилена відповідно п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Вважаємо протокол розгляду тендерних пропозиції № UA-2020-11-17-002335-a від 14.01.2020 року незаконним з огляду на наступне:
У протоколі тендерний комітет зазначив, що «Довідка в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази, та технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору, надана Учасником, не містить інформації щодо технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору.».
Дійсно довідка була укладена в довільній формі та в ній було зазначено, що під час виконання умов договору будуть використовуватись сучасні технології, проте ми не вважаємо це порушенням, з огляду на таке.
1. Відповідно до затвердженої Замовником тендерної документації на закупівлю, а саме п. 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників»: «Наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – надати довідку в довільній формі з переліком обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору». На виконання зазначених вимог, нами була подана довідка вих. № 040121-1 від 04.01.2021 року, в якій зазначено, що виготовлення продукції буде здійснюватися з використанням сучасних технологій. Раніше нами також була надана довідка вих. № 161220-4 від 16.12.2020 року, в якій зазначено, що рукавиці, запропоновані ФОП Єрмак Г.Р. для закупівлі повністю відповідають вимогам додатку 3 до тендерної документації щодо технічних вимог до продукції та уточняється в чому полягає відповідність.
Більше того, слід зазначити, що вимоги до технологій, які використовуються в процесі виготовлення продукції є досить нетиповими та такими, що прямо не передбачені чинним законодавством. Поняття «технологій» можуть трактуватись учасниками на власний розсуд, саме тому, мабуть, довідка про них вимагається в довільній формі. Жодної конкретизації з приводу того, які саме відомості про технології виробництва бажає отримати Замовник в тендерній документації не наведено. Проте, на підставі чого, після надання нами інформації щодо сучасних технологій виробництва Замовник вирішив відхилити нашу пропозицію нам не зрозуміло. На противагу зазначеному, тотожні усунення недоліків від іншого учасника були взяті до уваги та його допущено до участі в тендері лише тому, що в довідці довільної форми було продубльовано технічні вимоги до продукції з додатка 3 до тендерної документації. На нашу думку, такі дії Замовника є незаконними та прямо вказують на нерівні умови участі в аукціоні (тендері) для учасників. Вищезазначене, на нашу думку, є нічим іншим як дискримінацією нас як учасника.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону, не може бути підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника лише в разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців.
Тобто, підстави для відхилення пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям до учасників відсутні.
2. Тож нами запропоновано товар, який повністю відповідає вимогам до рукавичок, що зазначені Замовником у тендері на закупівлю «18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці в асортименті)» та безпосередньо Додатку №3 «Технічні вимоги».
Отже, пропозиція ФОП Єрмак Г.Р. не відповідає жодній підставі для відхилення тендерної пропозиції, а тому протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-17-002335-а є незаконним та підлягає скасуванню.
3. Звертаємо увагу, що Замовником не конкретизовано, яку саме довідки щодо технологій виробництва він вимагає та за якою формою.
ФОП Єрмак Г.Р. були надані довідки, з підтвердженням відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам додатку 3 до тендерної документації та зазначено, що під час його виробництва застосовуються сучасні технології.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону, не може бути підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника лише в разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців.
Як вже зазначалося вважаємо, що Замовник упереджено поставився до наданих учасниками усунень недоліків тендерної документації, в результаті чого безпідставно відхилив нашу пропозицію для участі в тендері.
4. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Жодного повідомлення щодо того, які саме документи повинен надати учасник, або якого змісту чи форми інформацію бажає отримати Замовник стосовно технологій виробництва запропонованої продукції, ФОП Єрмак Г.Р. надано не було.
Оскільки Замовником в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не був визначений перелік інформації або необхідних для подання документів, то вважаємо, що тендерна пропозиція учасника - ФОП Єрмак Г.Р. відповідає всім кваліфікаційним критеріям, вимогам встановлених ст.ст. 16,17 Закону України «Про публічні закупівлі» та ТД Замовника.
Враховуючи вищевикладене, чітко вбачається, що тендерна пропозиція ФОП Єрмак Г.Р. відповідає усім встановленим кваліфікаційним критеріям та не підпадає під жодну підставу для відхилення.
5. Згідно із ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
Зазначений перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції є вичерпним.
ФОП Єрмак Г.Р. не підпадає для будь-яких з цих підстав для відхилення, так як ми вважаємо, що наша пропозиція цілком відповідає вимогам та надані усі необхідні документи.
Наголошуємо, що наша пропозиція відповідала усім необхідним критеріям для прийняття нашої пропозиції та подальшої участі у тендері.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
Вважаємо, що Замовник порушив усі принципи здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником порушено один із головних принципів здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію ФОП Єрмак Г.Р., що призвело до прийняття неправомірного рішення, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозиції UA-2020-11-17-002335-а щодо відхилення пропозиції ФОП Єрмак Г.Р.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу може призвести до порушення наших майнових прав, хоча пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД та відповідає всім кваліфікаційним вимогам.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником цього ринку.
У зв’язку із викладеним просимо проаналізувати довідки вих. №161220-4 від 16.12.2020 р. та вих. № 040121-1 від 04.01.2021 року учасника ФОП Єрмак Г.Р. на відповідність вимогам ТД.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
У зв’язку із вищевикладеним, ми вимушені захищати свої права в порядку оскарження та звертатися до Антимонопольного комітету України.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі по тендеру №8215224 (UA-2020-11-17-002335-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Єрмак Галини Романівни, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-11-17-002335-а від 14.01.2021 року Зміївської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго».
З повагою,
ФОП Єрмак Г.Р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.01.2021 13:45
- Платіжка.pdf 19.01.2021 09:48
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
20.01.2021 00:04