• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мас-спектрометричні дослідження зразків ZnSe

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2020 15:03 - 23.11.2020 15:00
Вимога
Відхилено

усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію

Номер: 6b05b9533f72487093241fc250bcf6aa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-17-008391-c.a1
Назва: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога щодо наявності публікацій з мас-спектрометричних досліджень матеріалів, при цьому публікації повинні бути в міжнародних наукових журналах та входити в базу даних Scopus. Замовник стверджує, цитую: «Оскільки фахівець, який має публікації в міжнародних журналах, які входять в базу Scopus, гарантовано має необхідну кваліфікацію для проведення досліджень та аналізу домішкового складу спеціально нелегованих кристалів». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно наявності публікацій, що входять до спеціально визначеної бази. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які здійснюють аналогічні дослідження за міжнародним стандартом GMP або ISO як контрактні лабораторії та обмеженні у можливості публікацій результатів своїх досліджень внаслідок вимог конфіденційності, що встановлюються згаданими стандартами, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі – Замовник) розглянула вимогу відповідно закупівлі UA-2020-11-17-008391-c (prozorro.gov.ua) ID 8d26df0f9a08454484ed5e4a45b1aca7 Мас-спектрометричні дослідження зразків ZnSe за кодом 73111000-3. За результатами розгляду вимоги встановлено таке. Зазначена закупівля проводиться за спрощеною процедурою і регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, посилання Учасника на статті 16 та 22 у вимозі є недоцільними. Проте надаємо короткі пояснення до претензій Учасника. Щодо твердження ФОП Ковіня М.П. про те, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно наявності публікацій, що входять до спеціально визначеної бази. Повідомляємо наступне: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таке: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником для проведення процедури закупівлі обрано критерій наявності в в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Специфіка науково-дослідної роботи, для здійснення якої оголошено зазначену закупівлю, передбачає високі вимоги до результатів мас-спектрометричних досліджень зразків ZnSe, які в науковій сфері підтверджуються наявністю публікацій в міжнародних наукових журналах, що входять в базу даних Scopus як підтвердження значимості проведених досліджень і визнання їх результатів світовою спільнотою науковців. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є законним, не порушує права учасників торгів і не є дискримінаційним. Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається Учасник у своїй вимозі, передбачає наступне: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Таким чином, Замовник наполягає, що саме наявність публікацій у міжнародних наукових журналах, які входять в базу даних Scopus і які є оприлюдненими, публічними, у формі відкритих даних, може свідчити і підтверджувати високий рівень кваліфікації виконавців робіт. При цьому Замовник не може переконатися у якості виконаних робіт лабораторіями, які здійснюють аналогічні дослідження за міжнародним стандартом GMP або ISO як контрактні лабораторії та обмеженні у можливості публікацій результатів своїх досліджень внаслідок вимог конфіденційності, як стверджує у своїй вимозі сам Учасник. Частина 3 статті 5 Закону, на яку посилається Учасник, твердить: «Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю». Наголошуємо, що закупівля є публічною, усі учасники мають можливість ознайомитися з вимогами та документацією. Беручи до уваги вищезазначене, Замовник вважає, що його дії відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VII (зі змінами).
Статус вимоги: Відхилено