• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лабораторний бінокулярний мікроскоп з цифровою камерою

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2020 14:10 - 21.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема положень частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: 92079964cac44fb2b608847fb5228b04
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-17-003865-b.b1
Назва: Поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема положень частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Інформуємо Вас, що положеннями частини десятої статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону Разом з тим, Вами було раніше оголошено та проведено процедуру закупівлі Товару того ж номенклатурного коду, що і раніше (Спрщена закупівля UA-2020-10-08-000454-a). Разом з тим, технічні вимоги до предмету закупівлі є "унікальними" для єдиного виробника, що разом з уникненням проведення відкритих торгів, свідчить про дискримінаціний підхід у формуванні технічного завдання та проведені закупівлі. Наслідком таких дій, може бути суттєве завищення вартості закупівлі в порівняні з раніше провденими закупівлями в Prozoro. Так, мікросоп DM 750 з камерою та тим же Тех завданням, було придбано для потреб Донецької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (закупівля UA-2020-06-22-000458-b) за ціною 108 000,00 UAH з ПДВ, що майже вдвічі є нижчою від ціни, що передбачена Вами (195`000.00 грн (з ПДВ)). Просимо припинити протиправні дії
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником розглянуто вказане звернення про що повідомляється наступне.1. Вказана закупівля здійснюється згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Факт ділення предмета закупівлі не має місце, оскільки спрощена закупівля UA-2020-10-08-000454-a була завершена розірванням договору без здійснення оплати, що підтверджується опублікованим звітом про виконання договору. Із наведеного вбачається, що згідно п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товару на суму 195 тис. грн може здійснюватися за спрощеною закупівлею без проведення відкритих торгів. 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі складені замовником виходячи із його потреб і у відповідності до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Завищення вартості предмета закупівлі не має місце оскільки у порівнянні з закупівлею UA-2020-06-22-000458-b, на яку посилається заявник, технічні вимоги до предмета закупівлі передбачають наявність цифрової камери, яка відсутня у вказаній заявником закупівлі UA-2020-06-22-000458-b. Крім того, зміст технічних вимог до предмета закупівлі у порівнюваних закупівлях викладено зовсім по-різному, тому твердження заявника про «те саме тех завдання» є некоректним. 5. Посилання заявника на ч. 3 ст. 10 закону України «Про публічні закупівлі» є незрозумілим, оскільки вказана норма стосується публікації оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, якщо очікувана вартість закупівлі товару перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні