-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
мова тендерної пропозиції - Українська
Завершена
1 905 742.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 528.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 528.71 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 13:56 - 29.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність законодавству
Номер:
947176ffd89c45b8a03cb9481d835117
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-006621-c.b2
Назва:
Невідповідність законодавству
Вимога:
Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2020 22:55
Вирішення:
Шановний учаснику. Керуючись умовами, що визначені Кодексом газотранспортної системи та умовами, що визначені у тендерній документації повідомляємо наступне.
Згідно до першого абзаца пункту 15 глави 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи - у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу.
Згідно до п.8.4 проекту договору (у додатку 4 тендерної документації) визначено, що Відшкодування збитків Споживачем Постачальнику не здійснюється, якщо фактичний обсяг споживання в розрахунковому періоді відрізняється від підтвердженого обсягу природного газу не більше ніж на ±5 %.
Згідно п.3.7 проекту договору, розрахунковим періодом за цим Договором є відповідний розрахунковий місяць.
Звертаємо вашу увагу, що умови проекту договору в цій частині не суперечать вимозі Постанові НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року.
Тобто, умови проекту договору в частині встановлення ліміту допустимого відхилення позитивного небалансу встановлено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Пунктом 2.2 проекту договору визначено, що постачальник забезпечує постачання підтвердженого обсягу природного газу Споживачу протягом періоду постачання, визначеного у відповідних додатках до Договору. При підписанні та виконанні договору, який буде вкладений між постачальником та замовником, на основі проекту договору (згідно додатку 4) визначено специфікацію (додаток 1 до Договору), в якій визначається обсяг природного газу за періодами постачання згідно до визначених періодів розрахунків.
Згідно до умов визначених у п.3.7 проекту договору - розрахунковим періодом за цим Договором є відповідний розрахунковий місяць. Умови пункту 2.5 проекту договору стосуються умов щодо підтвердженого обсягу та відхилень від підтвердженого обсягу споживання природного газу протягом розрахункового періоду.
У зв’язку з цим, питання щодо внесення змін до умов проекту договору з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства не розглядається, за відсутності такої потреби.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
606a77a9c37f46acb027d39e67164df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-006621-c.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору, що викладено в
Додатку №7 ТД «Розділу 5. 5.1.1. не раніше ніж через 90 днів, з дня підписання договору, збільшувати ціну за одиницю товару, при цьому зменшуючи обсяг продукції, яка постачається в межах суми договору, але не більше ніж 10 % (десять відсотків) від ціни за одиницю товару, встановленої на день підписання договору.».
Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом 3 місяців з моменту підписання договору. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше ніж через три місяці. Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни протягом 90 днів з дня підписання договору є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2020 22:50
Вирішення:
Шановний учаснику. Керуючись умовами, що визначені Кодексом газотранспортної системи та умовами, що визначені у тендерній документації повідомляємо наступне.
Згідно до вимог п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається зміна істотної умови договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. При цьому визначено, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. До зміни істотних умов договору, що передбачені пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону відноситься порядок внесення змін, які визначають зміни ціни в залежності від коливання цін та тарифів, що включені до розрахунку вартості кінцевої вартості природного газу, в тому числі замовлення потужності.
Натомість, пунктом 3 розділу VI тендерної документації визначено, що інші умови договору, крім істотних, можуть бути змінені, в тому разі якщо у Учасника або Замовника будуть вмотивовані причини для внесення таких змін. Зміни до договору вносяться шляхом взаємних письмових (усних) переговорів до його підписання, або шляхом укладення додаткових угод до вкладеного договору. У разі, якщо Учасник не погоджується з проектом Договору або його окремими положеннями, він зобов’язаний надати змістовне пояснення або пропозицію з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника. У такому випадку учасником надається погодження із тими умовами проекту договору та його істотними умовами, до яких учасником не пропонується внесення змін.
Ненадання учасником підписаного проекту договору або його окремих положень із додатковим наданням змістовного пояснення або пропозиції з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції, призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
У разі надання учасником у складі пропозиції інформаційного листа зі змістовним поясненням або пропозицією з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих положень договору про закупівлю, замовник при розгляді пропозиції може приймати до уваги запропоновані зміни із подальшим вирішенням питання щодо подальшого укладення договору із урахуванням запропонованих змін. В ході розгляду пропозиції учасника до моменту визначення переможця процедури закупівлі замовник та учасник(и) не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, у томі числі до змісту проекту договору та його окремих частин. За результатом оприлюднення повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник та учасник мають право проводити усні та/або письмові переговори (консультації) щодо внесення змін до проекту договору до його підписання (крім істотних умов договору).
У зв’язку з вище викладеним, рекомендуємо при поданні пропозиції, у разі необхідності у внесенні змін до проекту договору, надавати пояснення або пропозицію з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін у вигляді інформаційного листа.
Статус вимоги:
Відхилено