-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії в частині проведення робіт з технічного переоснащення вводів теплових та водопровідних мереж зі встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячої та холодної води в житловому будинку за адресою Курчатова,1, м.Нетішин, Хмельницька область
Завершена
128 721.18
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 287.21 UAH
мін. крок: 1% або 1 287.21 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 13:02 - 24.11.2020 01:00
Вимога
Відхилено
Вимога про перегляд рішення
Номер:
c37f2c73e78a4492a3740f0c9d42c97d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-005571-c.c1
Назва:
Вимога про перегляд рішення
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-11-17-005571-c Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» (далі – ТОВ «Західміськбуд») є Учасником у спрощеній процедурі UA-2020-11-17-005571-c щодо закупівлі «Впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії в частині проведення робіт з технічного переоснащення вводів теплових та водопровідних мереж зі встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячої та холодної води в житловому будинку за адресою Курчатова,1, м.Нетішин, Хмельницька область».
На участь у торгах було подано пропозиції наступними учасниками:
1) ТОВ «НБК-РІВНЕ»
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд»
3) ПВП "АРТ-Сервіс"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір № 15 від 01.12.2020 визначено переможцем спрощеної процедури за цим предметом закупівлі ТОВ «НБК-РІВНЕ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. ТОВ «Західміськбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів. Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «НБК-РІВНЕ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
Встановлено, що наданий аналогічний договір підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020 р. укладено між фізичною особою Мандрицьким Валентином Віталійовичем і ТОВ «НБК-РІВНЕ» .
Як видно, договір підписаний фізичною особою Мандрицьким Валентином Віталійовичем та від імені ТОВ «НБК-РІВНЕ» також Мандрицьким Валентином Віталійовичем, який на час укладання зазначеного договору був директором підприємства, тобто договір підписаний однією особою
Відповідно до ч.3 ст.92 ЦК органи чи інші особи, які виступають від імені юридичної особи, зобов’язані діяти в її інтересах добросовісно і розумно та не перевищувати своїх повноважень.
Згідно з ч.2 ст.207 ЦК правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства та скріплюється печаткою.
Відповідно до ч.3 ст.238 ЦК представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, установлених законом.
Нетішинська міська рада "Житлово-комунальне обєднання" не звернула уваги на той факт, що спірний договір підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020р., всупереч вимогам ч.3 ст.238 ЦК, було укладено від імені замовника та підрядника однією й тією ж особою, тобто договір направлений на реалізацію інтересів однієї особи.
Таким чином, наявні підстави для застосування положень стст.203, 215 ЦК та визнання договору підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020р. недійсним.
Аналогічно це стосується і листа-відгуку по даному договору, в якому фізична особа Мандрицький Валентин Віталійович надає відгук по суті сам собі. Крім того, зазначений лист-відгук не містить дати створення та вихідного номеру, що ставить під сумнів достовірність даного документу. Також відсутність даних реквізитів в листі-відгуку не передбачено в переліку формальних (несуттєвих) помилок та описок згідно п. 3.1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозицій» тендерної документації. Наявність вищеописаних зауважень щодо листа-відгуку до договору підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020р. мало б розцінюватися Замовником як невідповідність вимогам щодо створення документів, поставити під сумнів реальність даного документу, і відповідно не брати його до уваги.
Отже, учасник ТОВ «НБК-РІВНЕ» не надав не менше 2-х аналогічних договорів та листів-відгуків від Замовників робіт до відповідних договорів, як вимагалося згідно п. 3.2.1 тендерної документації, і відповідно не виконав критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Тендерної документації. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 5.2.1 Розділу 5. «Оцінка пропозицій» Тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та кваліфікаційним критеріям до предмета закупівлі. Пропозиція ТОВ «НБК-РІВНЕ» подана не відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом. Визнаючи цього Учасника переможцем торгів – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст. 1, 3, 5, 11, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1) Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ТОВ «НБК-РІВНЕ», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд», за виключенням вартості (пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» не містить аналогічних порушень, що викладені вище).
2) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «НБК-РІВНЕ» у спрощеній закупівлі UA-2020-11-17-005571-c щодо закупівлі «Впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії в частині проведення робіт з технічного переоснащення вводів теплових та водопровідних мереж зі встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячої та холодної води в житловому будинку за адресою Курчатова,1, м.Нетішин, Хмельницька область».
3) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 20:51
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до умов Документації, від учасників вимагалося підтвердження – «Критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасники із цією метою, повинні були надати у складі пропозиції :
1) Копії двох аналогічних договорів (Аналогічним договором є повністю виконаний договір із замовником державної, комунальної або приватної форми власності за 2019-2020 роки на встановлення вузлів на об’єкти водопостачання у житлових будинках);
2) Докази виконання робіт, згідно таких договорів (накладна, акт);
3) Листи-відгуки від Замовників робіт за наданими аналогічними договорами про виконання договорів, що наведені у довідці.
Учасником ТОВ «НБК-РІВНЕ» було виконано умови Документації в частині підтвердження Критерію 3 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та було надано у складі пропозиції копії двох аналогічних договорів, разом із актами приймання виконаних робіт на такі роботи та листи-відгуки від Замовників таких договорів.
Учасник ТОВ «ЗАХІДМІСЬКБУД» у своїй «Вимозі про перегляд рішення» вказує на те, що, щодо договору підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020р. наявні підстави щодо визнання його недійсним.
Повідомляємо, що Замовник - Комунальне підприємство Нетішинської міської ради «Житлово-комунальне об’єднання» не є органом який визнає договори (правочини) недійними, оскільки чинним законодавством України не встановлено обмеження стосовно можливості укладання такого правочину (Договору підряду №01/07-09 на виконання будівельних робіт від 07.09.2020р. ), та водночас, частиною 3 ст. 215 ЦКУ встановлено, що – «Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин)», у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вашої Вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено