-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
рукави, поліуретанові шланги
44160000-9 Магістралі, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (рукави, поліуретанові шланги)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2017 16:47 - 11.03.2017 00:00
Вимога
Вирішена
ЗВЕРНЕННЯ за роз'ясненнями та усунення порушень щодо тендерної документації
Номер:
0a8a681a4c1447e487db6eaa1fdb9659
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-21-002481-c.a1
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ за роз'ясненнями та усунення порушень щодо тендерної документації
Вимога:
ЗВЕРНЕННЯ
за роз’ясненнями та усунення порушень щодо тендерної документації на закупівлю по коду: 44160000-9 Магістралі, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (рукави, поліуретанові шланги).
В пункті 3 розділу V Тендерної документації, Замовником записано, що тендерна пропозиція Учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо цей Учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
В обґрунтування цієї вимоги Замовник, в Тендерній документації посилається на абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 р. №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», недотримання вимог якого, є підставою Замовнику для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
В статті 5 Закону України №1644-VII від 14.08.2014р. «Про санкції», на який є посилання в Тендерній документації, законодавець визначив порядок застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Так, пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
В п.3 статті 5 Закону України «Про санкції» зазначено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Розпорядження Кабінету Міністрів України № 829-р від 11.09.2014 р., посилання на яке міститься в Тендерній документації Замовника, не приймалось РНБО України та не вводилось в дію указом Президента України, як того вимагає Закон України «Про санкції».
Таким чином посилатися в Тендерної документації на розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 р. №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»,як на підставу відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, Замовник не мав права.
В Тендерній документації Замовник повинен був послатися , як на підставу відхилення тендерної пропозиції учасника,на розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.08.2015р. № 808-р «Про розширення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2016р. № 639-р «Про внесення пропозицій щодо застосування та розширення персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» .
В п.1 цих розпорядженнь, Кабінет Міністрів України схвалив та вніс на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (далі - санкції):
1) застосувати до фізичних осіб персональні санкції за переліком згідно з додатком ;
2) застосувати персональні санкції до юридичних осіб за переліком згідно з додатком .
Відповідно до норм статті 5 Закону України «Про санкції», рішеннями РНБО України від 02.09.2015р., від 16.09.2016р., пропозиції , викладені в розпорядженнях Кабінету Міністрів України від 12.08.2015р. № 808-р, від 31.08.2016р. № 639-р, були підтриманні і указами Президента України від 16.09.2015р. № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», від 17.10.2016р.№ 467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введені в дію. Укази Президента України набули чинність з дати їх опублікування, а сам з 22.09.2015р. та 01.11.2016р.
Те, що саме розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.08.2015р. № 808-р, від 31.08.2016р. № 639-р повинні бути зазначені в Тендерній документації Замовника, підтверджується і посилання Замовника в розділі V Тендерної документації на укази Президента України від 16.09.2015р. № 549/2015 , від 17.10.2016р.№ 467/2016.
Таким чином, заборона на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб –резидентів Російської Федерації, розповсюджується тільки на тих юридичних осіб,що зазначені в переліку згідно додатками розпорядженнь Кабінету Міністрів України від 12.08.2015р. № 808-р, від 17.10.2016р.№ 467/2016.
Якщо в розділі V Тендерної документації Замовника, залишиться посилання на розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 р. №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», як на підставу Замовнику для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, це порушить вимоги статті 5, частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівлі, визначені в статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,добросовісна конкуренція серед учасників.
На підставі статтей 3,5, статті 18,частини 4 статті 22, статті 23 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»,прошу Замовника внести зміни в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а саме:
- слова: «цей Учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі*.
* Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих щодо вищезазначеної інформації»,
замінити словами : «цей Учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг фізичних та юридичних осіб,які зазначені в додатках 1 і 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.08.2015р. № 808-р «Про розширення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», додатках 1,2,3,4 розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2016р. № 639-р «Про внесення пропозицій щодо застосування та розширення персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗВЕРНЕННЯ 24.02.2017 15:06
- Протокол розгляду вимоги.pdf 06.03.2017 16:23
Дата подачі:
24.02.2017 15:07
Вирішення:
Внесені зміни до тендерної документації 06.03.2017
Статус вимоги:
Задоволено