• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33690000-3 Лікарські засоби різні («30642 Середовище для вирощування бактерій,33352 Культурне середовище, селективне / диференційоване, 62080 Агар для Lactobacillus spp. живильне середовище ІВД, 58649 Поживний агар живильне середовище ІВД, 58650 Поживний бульйон живильне середовище ІВД, 61627 Агар для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД, 58652 Пептоновий агар для культивування грибів живильне середовище ІВД, 58545 Агар з сульфитом вісмуту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД, 30642 Середовище для вирощування бактерій, 58546 Агар з жовч-ескулін / азидом для Enterococcus spp. живильне середовище ІВД, 51643 Shigella flexneri загальні антитіла IVD, реагент, 43720 реагент Індолу/Ковача для мікробіологічного тесту, IV, 51643 Shigella flexneri загальні антитіла IVD, реагент, 51655 Shigella sonnei загальні антитіла IVD, реагент, 30406 Набір реагентів для вимірювання хлорамфеніколу, 38556 Набір аланін-амінотрансферази, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 30707 Набір реагентів для визначення антигену сальмонели, 50913 Кишкова паличка Escherichia coli O157 антигени IVD, набір, реакція аглютинації»)»

Завершена

73 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2020 19:56 - 20.11.2020 20:01
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування гарантійного листа

Номер: 8c6a5df56f7b42789a704ee8b6c80ebd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-003075-a.c1
Назва: Скасування гарантійного листа
Вимога:
Скасування гарантійного листа Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником, бо деякі представники надають лише ексклюзивні гарантійні листи , що не забезпечує добросовісну конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради уважно розглянуло Вашу вимогу від 19.11.2020 року щодо скасування гарантійного листа. З надісланого листа не зрозуміло, якою нормою чинного законодавства передбачено обов’язок Замовника виконувати всі вимоги запитувача щодо внесення змін до оголошення спрощеної закупівлі. Посилання на ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» не є достатніми для задоволення Вашої вимоги та навіть не корелюються з таким обов’язком відповідних суб’єктів. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, крім тієї, що передбачена п.1-13 ч.3 даної статті. Так, Замовник вимагає «..оригінали гарантійних листів на поставку товару продавцем, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог оголошення, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист учасника повинен містити посилання на повну назву учасника». Така вимога передбачається з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, передбаченій оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-11-16-003075-a. Крім того, дана вимога Замовника сформована на підставі ст.5 Закону "Про публічні закупівлі", яка передбачає принципи здійснення закупівель. Зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказана норма також узгоджується зі статтею 43 Господарського кодексу України, що передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у закупівлях виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, варто звернути увагу на те, що закупівля товару неналежної якості зумовить порушення ряду норм чинного законодавства, що регулює відносини у сфері охорони здоров’я. Так, стаття 8 Європейської хартії Прав пацієнтів в Україні, передбачає, що «кожен має право на доступність якісного медичного обслуговування на основі специфікації і в точній відповідності до стандартів». Стаття 49 Конституції України гарантує кожному право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Статтею 6 Закону України «Про захист прав споживачів», закріплено право споживачів на належну якість продукції (будь-які виріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуються чи надаються для задоволення суспільних потреб). Етичний кодекс лікаря України, а саме: п.3.2. передбачає, що «Лікар несе відповідальність за якість і гуманність медичної допомоги, яка надається пацієнтам, та будь-яких інших професійних дій щодо втручання в життя та здоров’я людини». Таким чином, для забезпечення надання якісної, комплексної, безперервної і орієнтованої на пацієнта медичної допомоги вважаємо за необхідне включити даний гарантійний лист до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, в якості правової підстави надіслання вищевказаного запиту, серед іншого, зазначено ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, посилання на вищезазначену норму чинного законодавства, не лише не уповноважує запитувача на виконання його вимоги, а й свідчить про незнання вимог вищенаведеного нормативно-правового акту. Адже, порядок проведення спрощених закупівель регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Ваша вимога є безпідставною, необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.11.2020 11:53