-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні
Завершена
2 686 198.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 430.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 430.99 UAH
Період оскарження:
16.11.2020 19:23 - 26.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови закупівлі
Номер:
72cef0641b94429f8965e403404f154d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-003173-b.b4
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надалі - орган оскарження (часткове внесення відповідних змін до тендерної документації /внесення змін, які фактично не усувають порушення, зазначені в рішенні органу оскарження) щодо закупівлі «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні», надалі відповідно – «Товар» та «Закупівля». Положення тендерної документації на закупівлю, до яких вносилися зміни містять дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників.
В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-16-003173-b на закупівлю «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні». Умови тендерної документації на закупівлю були оскаржені (номер скарги в електронній системі закупівель UA-2020-11-16-003173-b.a2 від 25.11.2020р.). В результаті розгляду зазначеної скарги було винесено рішення №22592-р/пк-пз від 07.12.2020, надалі – Рішення, яким орган оскарження зобов`язав Замовника усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації закупівлі, надалі - Документація. 21.12.2020р. Замовник вніс зміни до Документації. Скаржник, який має намір взяти участь в Закупівлі, ознайомився з положеннями Документації, до яких вносилися зміни, та виявив, що Замовник не виконав рішення органу оскарження належним чином (вніс відповідні зміни до Документації щодо можливості пропозиції аналогічного товару учасником лише частково) і внесені зміни фактично не усувають порушення, зазначені в рішенні органу оскарження. Замовник внесеними змінами не усунув оскаржувані невідповідності щодо пропозиції аналогічного товару і умови Документації на закупівлю залишилися дискримінаційними та неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМК скарга_ГІОЦ принтер зміни.pdf 25.12.2020 20:55
- рішення від 07.12.2020 № 22592 (1).pdf 25.12.2020 20:58
- ТД (4).docx 25.12.2020 20:58
- оплата.JPG 25.12.2020 22:44
- рішення від 29.12.2020 № 24017 + лист Замовнику.pdf 29.12.2020 21:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.01.2021 № 395.pdf 13.01.2021 18:56
- рішення від 12.01.2021 № 395.pdf 15.01.2021 21:24
- Пояснення до скарги.pdf 04.01.2021 17:29
- Пояснення до скарги.rtf 04.01.2021 17:30
- Зміни до ТД від 21 12 20.doc 04.01.2021 17:30
- Зміни до ТД від 22 12 20.doc 04.01.2021 17:30
- Тендерна документація з урахуванням змін та доповнень.docx 04.01.2021 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2020 23:42
Дата розгляду скарги:
12.01.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.12.2020 21:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.01.2021 21:24
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
d8ce4859c1a3401a80ed2760a3bf058f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-003173-b.a3
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-11-16-003173-b.docx 27.11.2020 14:36
- Скарга ГІОЦ.pdf 27.11.2020 21:32
- рішення від 02.12.2020 №22292 + лист Замовнику.pdf 02.12.2020 18:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2020 №22800.pdf 10.12.2020 18:53
- рішення від 09.12.2020 №22800.pdf 14.12.2020 23:54
- Пояснення до скарги.RTF 07.12.2020 13:22
- Пояснення.pdf 07.12.2020 13:22
- Зміни до ТД.doc 07.12.2020 13:22
- ТД.docx 07.12.2020 13:23
- Проєкт Договору.docx 07.12.2020 13:23
- ГОРІНВЕСТБУД.pdf 22.12.2020 16:42
- Зміни до ТД.doc 22.12.2020 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2020 16:35
Дата розгляду скарги:
09.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2020 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2020 23:54
Дата виконання рішення Замовником:
22.12.2020 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі - КП ГІОЦ, Замовник) на виконання Рішення №22800-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.12.2020 по скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРІНВЕСТБУД» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, яку проводить КП ГІОЦ, керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації на закупівлю UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні.
Враховуючи вищевикладене, рішення №22800-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2020-11-16-003173-b виконане.
Скарга
Виконана замовником
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Номер:
c298e5fc3b6c40a0abf4042fb80d6744
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-003173-b.a2
Назва:
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.11.2020 15:20
- Додаток № 1 Тендерна документація.docx 25.11.2020 15:21
- Платіжне доручення.pdf 25.11.2020 15:43
- Протокол створення та перевірки КЕП.zip 25.11.2020 16:02
- Заява про залишення скарги без розгляду.pdf 26.11.2020 11:52
- рішення від 27.11.2020 №21997 + лист Замовнику.pdf 28.11.2020 18:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2020 №22592.pdf 08.12.2020 12:43
- рішення від 07.12.2020 № 22592.pdf 10.12.2020 21:41
- Пояснення до скарги.pdf 02.12.2020 18:14
- Пояснення до скарги.RTF 02.12.2020 18:14
- Зміни до ТД.doc 02.12.2020 18:15
- ТД.docx 02.12.2020 18:15
- Проєкт Договору.docx 02.12.2020 18:15
- КНП Компані.pdf 22.12.2020 16:47
- Зміни до ТД.doc 22.12.2020 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2020 15:39
Дата розгляду скарги:
07.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2020 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2020 21:41
Дата виконання рішення Замовником:
22.12.2020 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі - КП ГІОЦ, Замовник) на виконання Рішення №22592-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2020 по скарзі товариства з обмеженою відповідальністю «КНП Компані» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення різні, яку проводить КП ГІОЦ, керуючись частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», інформує Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації на закупівлю UA-2020-11-16-003173-b Повнокольоровий промисловий принтер, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42990000-2 Машини спеціального призначення.
Враховуючи вищевикладене, рішення №22592-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2020-11-16-003173-b виконане
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
91230e9e898f477d8e7ce5a8035e355a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-003173-b.c1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Предметом закупівлі у даній публічній закупівлі є Повнокольоровий промисловий принтер, класифікація за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні.
У той же час, умовами тендерної документації, а саме Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі», передбачається, що Принтер постачається із витратними матеріалами, необхідними для його роботи: Стрічка повнокольорова СІМ на 200 відбитків – 250 шт., Стрічка для захисної панелі СІМ Scratch off на 1000 відбитків – 50 шт., Стрічка для очищення модуля – 50 шт.
Вважаємо, що у даній публічній закупівлі протиправно об’єднано різні за предметом закупівлі товари. Таке об’єднання суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Вищезазначені витратні матеріали мають закуповуватися за ДК 021:2015:30192300-4 «Фарбувальна стрічка» і не мають відношення до ДК 021:2015: 42990000-2 «Машини спеціального призначення різні».
Різні за своєю класифікацією, вартістю та складом товари, як зазвичай, виготовляють та постачають різні суб’єкти господарювання.
Поєднуючи умови постачання декількох різних товарів, порушуються вимоги Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за № 500/34783.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з Додатку 2 умови щодо постачання разом з принтером витратних матеріалів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 11:45
Вирішення:
Добрий день, дякуємо за запитання.
Відповідно до статті 186 ЦК України , річ, призначена для обслуговування іншої (головної) речі і пов’язана з нею спільним призначенням, є її приналежністю.
Приналежність слідує за головною річчю, якщо інше не встановлене договором або Законом.
Зважаючи на те, що закуповуваний принтер та витратні (комплектуючі) матеріали пов’язані між собою спільним призначенням, (адже використання принтера без витратних матеріалів є неможливим), що в свою чергу, вказує на приналежність витратних матеріалів принтеру, як головній речі в цій закупівлі, то зазначені витратні матеріали закуповуються разом з принтером оскільки призначені для обслуговування останнього.
Згідно з Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі товарів робіт і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21-34 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Виходячи із зазначеного вище, Замовником визначено предмет закупівлі з дотриманням вимог Закону та Порядку, а саме: предмет закупівлі визначено щодо головної речі «Повнокольоровий промисловий принтер, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42990000-2 Машини спеціального призначення різні».
Враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено