• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача) Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника та/або рахунок коштів обласного бюджету

Торги відмінено

3 419 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 199.70 UAH
Період оскарження: 16.11.2020 17:00 - 29.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

дискримінаційні вимоги

Номер: 2ffeba0482c84824b0ff2c493cc1151a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-013050-c.c2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додатком 3 тендерної документації передбачено, що учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від діючого постачальника про не відключення об’єктів Замовника від електропостачання при наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу на іншого Постачальника. (Вищезазначена довідка підтвердить можливість взаєморозрахунків між існуючим постачальником та Учасником-переможцем по заборгованості, що може виникнути за період переходу до нового постачальника (укладання нового договору), та забезпечать невідключення Замовника на цей же період відповідно, так як об’єкти Замовника є стратегічними об’єктами та відключення приведе до соціально, епідеміологічних, санітарних, екологічних негативних наслідків). Зауважимо, що втручання в взаємовідносини між Споживачем та діючим Постачальником не передбачені нормами чинного законодавства, є втручанням в господарські правовідносини двох сторін; не мають жодних юридичних прав та повноважень, не мають жодних юридичних підстав, не мають підписаних договорів та інших юридичних документів. Таким чином наведені вимоги, зазначені у Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення ЗУ «Про публічні закупівлі», та є необґрунтованою причиною для ухилення від сплати за електричну енергію попередніх періодів, непогашення заборгованості перед діючим Постачальником. Цей факт свідчить про обмеженням права (небажання) переходу до іншого Постачальника. Наголошуємо, що така вимога є дискримінаційної та може бути виконана тільки одним учасником, який є діючим постачальником для Замовника, просимо видалити вищезгадані вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

дискримінаційні вимоги

Номер: 8607c2fae603479689d6c0a27956b394
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-013050-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога до учасників, що зазначена в додатку 3, а саме: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням інформації наявність в учасника розташованого на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та кол-центру із зазначенням адрес (Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»). У разі відсутності на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та кол-центру учасникам необхідно надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких приєднаний учасник з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. До уваги: учасником має бути дотримано вимоги п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Додатково учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати окрему інформаційну довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу та території Дніпропетровської області або посадової особи, з робочим місцем на території Дніпропетровської області. Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії Дніпропетровської області. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 30 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР. Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД,
Пов'язані документи: Учасник