-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення Дорогівської ЗОШ І-ІІ ст. Галицького району Івано-Франківської області
Категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.1. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у додатку 1 до оголошення. Критерієм оцінки є: Ціна (питома вага – 100%). Надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Завершена
158 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2020 16:47 - 20.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
3274e5d387614f1b899ac4679b2357af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-012769-c.a3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Повідомляємо, що ми не задоволені відповіддю Замовника щодо визнання Переможця закупівлі.
Щодо Проєкту договору:
В оголошенні про проведення закупівлі є перелік обов’язкових Додатків, які подаються Учасниками, а серед них наявний обов’язковий Додаток 4 «Проєкт Договору». Ви у відповіді на нашу першу скаргу зазначаєте, що наявність Договору не є обов’язковим. Це суперечить умовам проведення процедури закупівлі.
Пункт 6 частини 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII дає нам визначення договору про закупівлю. Це — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. А стаття 41 Закону регулює питання стосовно основних вимог до договору про закупівлю та внесення змін до нього. Отже, можна дійти висновку, що замовник має обов’язок публікувати Проєкт договору про закупівлю разом із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно, автоматично, він стає невід’ємною частиною тендерної документації, і обов’язковий для попереднього підписання і завантаження у систему ВСІМА УЧАСНИКАМИ торгів.
Щодо Календарного графіку:
Замовник вважає, що Переможець ТзОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" надав графік виконання робіт, складений згідно Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 №2, а графік виконання робіт, складений нами вважає таким, що суперечить умовам оголошення. Хоча наш графік більш детальний і більше відповідає вище вказаним Рекомендаціям.
Щодо вивозу сміття:
Так як вивіз сміття запланований нами перед початком завершальних робіт (а саме: перед фарбуванням та опорядженням приміщення), то вважаємо наш Календарний графік логічним. Скажіть, що ми повинні вивозити після того, як пофарбуємо підлогу? Переможець ТзОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" зовсім не відобразив у Графіку вивіз сміття, а Ви їх визнаєте Переможцем. Це виглядає як попередня домовленість і може тягнути за собою певну відповідальність перед Законом!
Щодо Заробітної плати:
Замовник зауважує, що надання довідки про розрахунок підтвердження заробітної плати не є обов’язковим. Цитуємо: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції такий документ як: розрахунок підтвердження заробітньої плати.»
В той же час Замовник дискваліфіковує нас, як Учасника, що дав найбільш економічно вигідну ціну через !!!! подання Довідки - розрахунку реальної заробітної плати, застосованої при складанні кошторису. Цитата: (Насамперед доводимо до Вашого відома що, Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 за номером 28, на який йдеться посилання у вимозі не існує. Відповідно до наданої довідки вих.№23 від 24.11.2020 при розрахунку договірної ціни застосовано середньомісячну заробітну плату 1 робітника в режимі повної зайнятості 9954,78 грн, згідно постанови КМУ №833 від 23.10.19. Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 555, яка на момент подання пропозиції не є останньою редакцією постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555, що підтверджує той факт що середньомісячна заробітна плата 1 працівника не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 в останній чинній редакції. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 253), яка має вищу юридичну силу ніж Наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, розмір кошторисної заробітної плати має бути не нижчим ніж 10 706 грн. Враховуючи вищевикладене, пропозиція відхилена правомірно, а тому відсутні підстави для задоволення вимоги.).
Переможець ТзОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" такого розрахунку не надав, тим самим не обґрунтувавши застосовану при складанні кошторису завищену заробітну плату в сумі 14800,00 грн.
Вважаємо даний факт дискримінаційним по відношенню до нас і попереджуємо, про те, що відстоюватимемо свої права у відповідних органах.
Щодо Скан-копій:
Замовник у Оголошенні чітко прописує, що Скан-копії мають бути кольоровими. Переможець ТзОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" надає чорно-білі скан–копії (Статут, Виписка, інше). На наше зауваження щодо цього порушення умов Оголошення, Замовник відповідає (цитата) : (Зі змісту вимоги не зрозуміло який саме документ, наданий учасником, якого визначено переможцем, та який вимагався умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає вимогам встановленим абз.5 п.14 зазначеного оголошення. Таким чином, зауваження щодо невідповідності ТОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі безпідставні та не обґрунтовані.).
Таке враження, що Ви зовсім не перевіряли пропозицію ТзОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" на відповідність, а визнали їх Переможцями, бо маєте певну зацікавленість у таких діях.
Щодо помилки Замовника:
Замовник вважає, що допустив ТЕХНІЧНУ!!!!!помилку під час складання протокольного рішення № 109 від 27.11.2020 р., а саме: вказавши про намір укласти договір: «Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - (45260000-7) Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі приміщення дошкільного навчального закладу «Веселка» с. Тустань Галицького району Івано-Франківської області) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-26-010192-a) з учасником ТОВ «ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ».
На нашу думку, така помилка не може вважатися ТЕХНІЧНОЮ, оскільки такі помилки не передбачені в переліку саме технічних помилок, викладених в Оголошенні : Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення та не впливають на зміст пропозиції, якісні, кількісні та/або вартісні характеристики запропонованих робіт. Надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії документа замість копії документу, що вимагалась замовником, буде вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання копії документу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2020 17:18
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо. Щодо Проєкту договору: в оголошенні про проведення закупівлі є перелік Додатків, зокрема Додаток 4. Проєкт договору, що є додатками до оголошення. Документи які повинен надати в складі своєї пропозиції зазначені у п.15 оголошення, серед яких відсутній такий документ як «Проєкт Договору». Отже, повторюємо що, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції такий документ як: Додаток 4. Проєкт договору. Водночас, ані п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон), ані ст.41 Закону не містить вимоги щодо надання учасниками в складі своєї пропозиції такий документ як «Проєкт Договору». Так дійсно, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, проєкт договору про закупівлю. Але, факт публікації проєкту договору про закупівлю не є автоматичною вимогою його попереднього підписання і завантаження у систему ВСІМА УЧАСНИКАМИ торгів. Щодо помилки Замовника: перелік технічних помилок, викладений в оголошенні, які вважаються формальними (несуттєвими), це помилки, що пов'язані виключно з оформленням пропозиції учасника та ні якого відношення до документів замовника не має. Разом з тим, процедура розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів тощо визначена порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу. Водночас, згідно п.3 Порядку у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Відповідь на питання щодо календарного графіку, вивозу сміття, заробітної плати та скан-копій вам надана до ваших вимог № UA-2020-11-16-012769-c.b1 та № UA-2020-11-16-012769-c.b2, є актуальною та не потребує додаткового пояснення. Якщо ви не задоволені відповіддю замовника ви можете оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку. Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
fb95699a2b3b40aab05a3426c6d42c50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-012769-c.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно, до Протокол_107.pdf (долучено Замовником) що Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2020 16:15 Версія документу від: 27.11.2020 16:15 у пункті «СЛУХАЛИ» Ви пишете:
Проаналізувавши пропозицію учасника ПП «РЕМБУДВЕСТ», на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, встановлено що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки:
- згідно наданого календарного плану виконання робіт Учасник не планує здійснити очищення приміщень від сміття після закінчення виконання усіх робіт,
- згідно наданої довідки вих.№23 від 24.11.2020 та кошторисної документації, при розрахунку договірної ціни Учасником застосовано середньомісячну заробітну плату 1 працівника, яка не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 253 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 555».
На заперечення вказаного вище(щодо сміття), доводимо до Вашого відома, що в умовах, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі нічого не вказано про ПЕРІОД вивезення сміття. Слово «сміття» зустрічається у файлі ОГОЛОШЕННЯ_КР приміщення Дорогівської ЗОШ.pdf три рази: два рази у Додатку 1 Технічне завдання (пункт 12 і 13) і один раз у Додаток 4 Проект договору (пункт 10.11). Ми підписали дані документи (Технічне завдання і Проект договору) – відповідно це означає, що ми згідні з даними умовами.
Додатково Вивезення сміття прописано у Календарному графіку виконання робіт (див файл Проект договору та графік.pdf).
Додатково умови вивезення сміття прописані у Гарантійному листі №21 (див файл Довідки, гарантійні листи, різне частина 1.pdf).
Вважаємо що дана причина для дискваліфікації є безпідставною.
На заперечення вказаного вище (щодо «середньомісячної заробітної плати 1 працівника».), доводимо до Вашого відома, що в умовах, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі нічого не вказано про «середньомісячну заробітну плату 1 працівника». Застосування тієї чи іншої середньомісячної заробітної плати 1 працівника є прерогативою Виконавця (Учасника) а не Замовника.
Середньомісячна заробітна плата 1 працівника не повинна відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 253 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 555
При розрахунку «середньомісячної заробітної плати 1 працівника» ми використовували Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 28 а також документи, що зазначені у файлі Розрахунок зарплати (пояснення).pdf
Вважаємо що дана причина для дискваліфікації є безпідставною.
Отже, вважаємо дані причини для дискваліфікації безпідставними і рекомендуємо Вам переглянути Ваше рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки_ гарантійні листи_ різне частина 1.pdf 30.11.2020 16:59
- Проект договору та графік.pdf 30.11.2020 16:59
- Розрахунок зарплати (пояснення).pdf 30.11.2020 16:59
Дата подачі:
30.11.2020 17:00
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо. 1. Згідно п. 10.11 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко зазначено що, після завершення виконання УСІХ робіт Підрядник зобов’язаний звільнити територію об’єкту від, зокрема, сміття, що залишилось після виконання Робіт. Відповідно до наданого Календарного графіка виконання робіт (вих.№25 від 24 листопада 2020 року) очищення приміщень від сміття планувалось здійснити ДО виконання таких робіт як влаштування обшивки батарей, опорядження та фарбування підлоги. Тобто після виконання таких робіт як влаштування обшивки батарей, опорядження та фарбування підлоги очищення приміщень від сміття не планувалось. 2. Насамперед доводимо до Вашого відома що, Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 за номером 28, на який йдеться посилання у вимозі не існує. Відповідно до наданої довідки вих.№23 від 24.11.2020 при розрахунку договірної ціни застосовано середньомісячну заробітну плату 1 робітника в режимі повної зайнятості 9954,78 грн, згідно постанови КМУ №833 від 23.10.19. Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 555, яка на момент подання пропозиції не є останньою редакцією постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555, що підтверджує той факт що середньомісячна заробітна плата 1 працівника не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 в останній чинній редакції. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 253), яка має вищу юридичну силу ніж Наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, розмір кошторисної заробітної плати має бути не нижчим ніж 10 706 грн. Враховуючи вищевикладене, пропозиція відхилена правомірно, а тому відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
011aaa6258e6477d911923f6c16965c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-012769-c.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації у файлі: ОГОЛОШЕННЯ_КР приміщення Дорогівської ЗОШ.pdf що Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2020 16:47 Версія документу від: 16.11.2020 16:47 ID: 95f20ee5e37a4d3cb573dc9650ce1bf1
Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
-неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Ми вважаємо, що Учасник, якого Ви визнали Переможцем допустив наступні порушення:
1.Повністю відсутній Додаток 4. Проєкт договору
2.Календарний план виконання робіт не відповідає Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 No2
3.Відсутній розрахунок підтвердження заробітньої плати, яку Учасник, що визнаний Переможцем застосував при складанні Кошторису
4.Порушено умови Оголошення про проведення закупівлі, абзац 5 пункту 14 – сканкопія має бути кольорового зображення
Отже, враховуючи всі ці грубі порушення документація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" не відповідає вимогам, тому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" не може бути визнано переможцем.
Окреме порушення Замовника:
У документі Протокол_109.pdf (долучено Замовником) який Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2020 16:18 Версія документу від: 27.11.2020 16:18 у частині «ВИРІШИЛА:» у пункті 2 Ви вказуєте про намір укласти дооговір на зовсім інший об’єкт, а саме: Капітальний ремонт покрівлі приміщення дошкільного навчального закладу «Веселка» с. Тустань Галицького району Івано-Франківської області) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10- 26-010192-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2020 15:51
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо. 1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції такий документ як: Додаток 4. Проєкт договору. 2. Зі змісту вимоги не зрозуміло в чому саме невідповідність календарного плану виконання робіт, наданого учасником, якого визначено переможцем, Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 №2. Додатково повідомляємо що, зазначені Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві, які в свою чергу є примірними. 3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції такий документ як: розрахунок підтвердження заробітньої плати.4. Зі змісту вимоги не зрозуміло який саме документ, наданий учасником, якого визначено переможцем, та який вимагався умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає вимогам встановленим абз.5 п.14 зазначеного оголошення. Таким чином, зауваження щодо невідповідності ТОВ "ГАЛТЕПЛОІНВЕСТ" умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі безпідставні та не обґрунтовані. Щодо допущеної технічної помилки, допущеної під час складання протокольного рішення № 109 від 27.11.2020 повідомляємо що, така помилка не є порушенням законодавства з питань публічних закупівель та тим паче не є підставою для відміни спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні