• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги відмінено

395 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 975.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2020 16:09 - 28.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

скарга

Номер: 14e974d7f240465d81155b698b0e68d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-011656-c.a4
Назва: скарга
Скарга:
скарга
Дата розгляду скарги: 30.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 18:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.01.2021 19:16
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Белялетдінов Тимур Равильович +380508781297 erbitim@gmail.com
Вимога
Є відповідь

порушення

Номер: 1532b251364d4c7da0232f7b93ef3bfe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-011656-c.a3
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання уважно читати нашу вимогу та відповідати виключно по суті. Нагадуємо, що відповідно до вимог ТД вказано "Для підтвердження відповідності якості товару вимогам діючих в Україні технічних регламентів та державних стандартів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - копію (копії) декларації (декларацій) про відповідність запропонованих серверів вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067 із змінами), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1077 із змінами). " Це дослівно цитата з тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на фразу : "Для підтвердження відповідності якості товару вимогам діючих в Україні технічних регламентів та державних стандартів.." Таким чином стандарти обов’язково мають бути ДІЮЧИМИ В нашій попередній вимозі було доведено, що стандарти наведені в декларації відповідності, яка надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" не є діючими. І саме в цьому є порушення. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", як виробник обладнання, повинен слідкувати за змінами законодавства та, за необхідності, отримувати декларації відповідності з діючими стандартами. В даному випадку надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" декларація НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ відповідність якості товару вимогам ДІЮЧИХ в Україні технічних регламентів та державних стандартів, як вимагалось в ТД. Таким чином пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" має бути відхилена на підставі п.15 статті 29 та ч.1,2 п.1 Ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" – надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу! На Ваше звернення конкретно по суті повідомляємо наступне! У замовника відсутні правові підстави для розгляду Вашого звернення, оскільки: 1) Згідно частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звертаємо Вашу увагу, що строки звернення за частиною першою статті 24 Закон сплинули, оскільки строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів становить 09 год. 00 хв. 02 грудня 2020 року; 2) Згідно частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція Приватного підприємства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" не відхилена згідно із Законом; 3) Згідно частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція Приватного підприємства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ" не розглядалася. Тому у замовника правові підстави для розгляду Вашого звернення відсутні! Однак, у вигляді виключення повідомляємо наступне. Просимо уважно читати наші відповіді по суті. У попередній відповіді на Ваше звернення було чітко зазначено, що тендерна документація містить визначений спосіб надання документального підтвердження вимогам замовника, в тому числі дослівно «копію (копії) декларації (декларацій) про відповідність запропонованих серверів вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067 із змінами), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1077 із змінами)». Впевнені, що Ви уважно читали вимоги тендерної документації, яка не містить окремих вимог до декларації (декларацій) про відповідність запропонованих серверів вимогам відповідних технічних регламентів, в тому числі щодо її строку дії. На виконання вимог тендерної документації учасником – ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" надана копія декларації відповідності (файл у форматі pdf «15 декларация»), яка відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку із чим підстави для її відхилення згідно із статтею 31 Закону відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Порушення

Номер: b15ab9c9433b4622a8a48118e8322061
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-011656-c.a2
Назва: Порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до протоколу №252 від 08.12.2020р. було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА". Однак, у нас є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує всі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відносно визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до тендерної документації вказано: Для підтвердження відповідності якості товару вимогам діючих в Україні технічних регламентів та державних стандартів, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - копію (копії) декларації (декларацій) про відповідність запропонованих серверів вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067 із змінами), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1077 із змінами). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" надав документ - 15 декларация.pdf Доводимо до вашого відома, що згідно п.6 та п.8 цієї ДЕКЛАРАЦІЇ зазначені посилання на стандарти, стосовно яких декларується відповідність, є недійсними та втратили чинність, а саме: - ДСТУ EN 60950-1:2014 «Апаратура обробляння інформації. Безпека. Частина 1. Загальні технічні вимоги (EN 60950-1:2006 EN 60950-1:2006/А11:2009 EN 60950-1:2006/А1:2010 EN 60950-1:2006/А12:2011 EN 60950-1:2006/А2:2013 EN 60950-1:2006/АС:2011, IDT)» замінений на ДСТУ EN 60950-1:2015 (Наказ ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2015 № 213 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України»), який діє з 01.01.2017 р. - ДСТУ EN 55022:2014 «Обладнання інформаційних технологій. Характеристики радіозавад. Норми та методи вимірювання (EN 55022:2010, EN 55022:2010/АС:2011, IDT)» замінений на ДСТУ EN 55022:2017 (Наказ ДП «УкрНДНЦ» від 25.09.2017 № 300 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими нормативними документами, скасування національних нормативних документів та поправки до національного нормативного документа»), який діє з 01.01.2019 р. - ДСТУ EN 55024:2014 «Обладнання інформаційних технологій. Характеристики несприйнятливості до завад. Норми та методи вимірювання (EN 55024:2010, IDT)» замінений на ДСТУ EN 55024:2017 (Наказ ДП «УкрНДНЦ» від 25.09.2017 № 300 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими нормативними документами, скасування національних нормативних документів та поправки до національного нормативного документа»), який діє з 01.01.2019 р. - ДСТУ EN 61000-3-3:2004 «Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Норми. Нормування флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання для устатковання з номінальним струмом силою не більше 16А (EN 61000-3-3:1995, IDT) » втратив чинність 01.01.2018 - ДСТУ IEC 61000-3-2:2004 «Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (ІEС 61000-3-2:1995, IDT) » втратив чинність 01.01.2018 Таким чином, надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" , ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, є простроченою та недійсною на момент подачі та розкриття тендерних пропозицій, не може засвідчувати про відповідність запропонованих серверів вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067) та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077) та ставить під сумнів якість і безпеку запропонованих серверів. Тому пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" має бути відхилена на підставі п.15 статті 29 та ч.1,2 п.1 Ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" – надання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наводимо приклад аналогічного порушення, внаслідок якого було відхилено пропозицію учасника – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-006011-a Вимога на рішення замовника від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 31.07.2020 14:29 Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу зазначаємо наступне: відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 до тендерної документації, учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» (надалі – Учасник), надано у складі тендерної пропозиції копію декларації про відповідність запропонованого серверу вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067 та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1077, яка містить інформацію щодо відповідності запропонованого сервера вищезазначеним технічним регламентам, що відповідає вимогам Замовника. Документ декларація про відповідність не містить інформації про термін дії, тому вважати декларацію простроченою не має підстав. Виробники під час введення електрообладнання в обіг забезпечують, щоб воно було спроектоване та виготовлене відповідно до цілей, пов’язаних з безпечністю. Виробники, які вважають або мають підстави вважати, що електрообладнання, яке вони ввели в обіг, не відповідає вимогам технічного регламенту, негайно вживають обмежувальних (коригувальних) заходів, необхідних для приведення такого електрообладнання у відповідність з такими вимогами, вилучення його з обігу та/або його відкликання (залежно від обставин). Тобто втрата чинності деяких державних стандартів та набрання чинності інших не призводить до невідповідності обладнання технічному регламенту в цілому та не є підставою для вилучення вже введеного в обіг обладнання. Замовник не має підстав вважати, що запропоноване обладнання має сумнівну якість і безпеку. Зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог щодо року виготовлення товару та не містить вимог щодо строку дії декларації (декларацій) про відповідність запропонованих серверів вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1067 із змінами), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (затверджено постановою КМУ від 16 грудня 2015р. № 1077 із змінами). Натомість, згідно вимог, викладених у Додатку 1 до тендерної документації, товар повинен бути новим, таким що не був у експлуатації, та умови його зберігання не були порушені (у разі його зберігання учасником), про що Учасником було надано відповідну інформацію. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу , яка стосується перегляду рішення про визнання Учасника переможцем необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги закупівлі, порушення ст.23 п.4

Номер: 0ec63969ab5840af9de27e3f5fab39ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-011656-c.b1
Назва: дискримінаційні вимоги закупівлі, порушення ст.23 п.4
Вимога:
Шановний Замовнику! Напевно ви неуважно вивчили нашу вимогу та її суть. Ми не ставили вам запитань для яких цілей сервер і чому ви обрали саме цей процесор. А ваша відповідь та не бажання отримати кращій варіант серверу за ті ж гроші ми розцінюємо, як порушення основних принцпів закону: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми працюємо у сфері серверного обладнання багато років і повідомляємо вам, що у жодного офіційного постачальника та дистрибьютора Intel в Україні на теперешній час немає в наявності Intel Xeon Gold 5220. Тому що в них немає сенсу на сьогодні, це стара модель 2019 року. А ось нова краща модель 5220R є, ці однакова з 5220, але 5220R на 20-30% швидше. І є ще багато моделей 2020 року кращіх за 5220, але які не підпадають під ващі технічні вимоги. Тепер по суті нашої вимоги. Ви відповіли дослівно "Саме ці процесори потрібні для виконання завдань навчального процесу." - такою відповідю по факту ви вже порушили закон про Публічні Закупівлі. Повідомляємо вам Ви не маєте права вимагати якусь конкретну модель процесора, а зовоб'язані приймати еквівалент. Віпдповідно до закону ст. 23 п.4 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до документації вказано багато параметрів по процесорам, а саме: Характеристики кожного окремого процесора: - кількість обчислювальних ядер – не менше ніж 18; - кількість обчислювальних потоків – не менше ніж 36; - базова тактова частота – не менше ніж 2,2 ГГц; - максимальна тактова частота (за допомогою технології Turbo Boost або еквівалентної) – не менше ніж 3,9 ГГц; - літографія – не більше ніж 14 нм; - об’єм кеш-пам’яті – не менше ніж 24,75 МБ; - розрахункова теплова потужність – не більше 125 Вт; - кількість з’єднань шини UPI або еквівалентної – не менше 2; - підтримка технологій AVX2, AVX-512, vPro Platform Eligibility. Ці вимоги у сукупності характеризують продукт певного суб’єкта господарювання - відповідають лише одній моделі, а саме Intel Xeon Gold 5220 і це порушення ст. 23 п.4 Тому у вас є на вибір 2 варіанта 1. або внести у ці вимоги зміни, як приклад ми пропонували зробити "розрахункова теплова потужність – не більше 150 Вт;" або якусь іншу зміну щоб під вимоги підходило як мінімум 2 моделі процесорів. 2. або назвіть нам 2 моделі процесора, які підходять під теперешні вимоги (ми вважаємо що це неможливо). І велике прохання пішіть у відповіді виключно по суті нашої вимоги ( а відповідь як на першу вимогу про те що є на ринку, для яких цілей сервер і т.д. і т.п. нас взагалі не цікавить) Вам на вибір лише 2 вірних варіанта, і у випадку не виконання якогось з них буде 3й варіант, ми будемо вимушені оскаржити дискримінаційні вимоги технічної документації та порушення ст. 23 п.4 в АМКУ, переможемо, але скоріш за все сервер ви не встигните придбати в цьому році.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Для проведення навчального процесу потрібен сервер з характеристиками процесора відповідними вже наявному серверу для порівняння в різних сценаріях використання. Тому заміна процесора унеможливить використання сервера за призначенням. Замовник у своїй діяльності чітко дотримується вимог діючого законодавства України, в т.ч. Закону України "Про публічні закупівлі" (далі за текстом – Закон), а також нормативно-правових актів, розроблених на його виконання. Тендерний комітет Замовника керується основними принципами здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно до статті 5 Закону: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні специфікації Замовника не містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Підпункт 6.6 пункту 6 Розділу III тендерної документації містить наступну інформацію: «6.6. У разі, якщо у цій тендерній документації містяться посилання: - на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що накуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»; - на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Таким чином, Замовник жодним чином не порушив жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. норм статті 23 зазначеного Закону.
Статус вимоги: Відхилено