-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення вікон з профілю ПВХ
Завершена
870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2017 16:20 - 13.03.2017 16:25
Вимога
Відхилено
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу про відхилення
Номер:
54a17fb874074af2ac7a1fd962f1d602
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.c6
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу про відхилення
Вимога:
• Замовник в протоколі засідання тендерного комітету №63 від 24 березня 2017 року аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що Дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю пункти:.4.1.2., 4.2.2. технічного завдання, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам Замовника, що документально підтверджено сертифікатами та протоколом випробувань конструкцій доданого до процедури торгів.
• Також Замовником не надано документального підтвердження невідповідності запропонованої профільної системи.
Враховуючи, що основним критерієм у виборі переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» є ціна пропозиції, а також те, що вся документація Учасника була надана в повному обсязі та відповідно до вимог Замовника, Учасник ТОВ «Промбуд-Пласт» вважає, що Замовник навмисно звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаційних критеріїв кваліфікаційних вимог, таким чином ТОВ «Промбуд-Пласт» не погоджується з рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та звертається до Антимонопольного комітету України з проханням долучитися до розгляду даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2017 15:31
Вирішення:
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
Документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель"(далі -Порядок).
Згідно зазначеного порядку, а саме п.6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку , є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до п.6.9. пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Вимоги до Учасників чітко визначені у завданні Замовника. Пункт 4.(оголошення) Кваліфікаційні вимоги до Учасника торгів: Згідно технічного завдання п.5.1. - 5.13. ( У разі, якщо Учасник не в змозі виконати умови заявлені Замовником, Пропозиція відхиляється!)
Розглянувши Протокол випробувань №2016.00.11.11.01 від 11 листопада 2016р. (який Ви надали) Згідно розділу 8.(Результати випробувань) Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ"Windoffs" коробка , Товщина зовнішніх стінок: ліцьових(фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових стінок(фактичне значення) 2,0 мм , що відповідає класу В. Товщина лицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профілів (фактичне значення) 2,5 мм - Відповідає класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", стулка , товщина зовнішніх стінок: лицьових (фактичне значення) 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В, нелицьових (фактичне значення) 2,0 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,6 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Профілі полівінілхлоридні з ущільнювачами ТМ "Windoffs", імпост, Товщина зовнішніх стінок профілю : лицьових фактичне значення - 2,5 мм - ВІДПОВІДАЄ класу В.Товщина зовнішніх нелицьових стінок профіля: фактичне значення - 2,0мм - ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина лицьових стінок профіля: фактичне значення -2,6 мм- ВІДПОВІДАЄ класу В. Товщина нелицьових стінок профіля : фактичне значення - 2,7 - ВІДПОВІДАЄ класу В.
Згідно технічного завдання (Замовника) п.4. Вимоги до предмета закупівлі: профіль повинен бути класу А ( згідно п.5.2.4. ДСТУ Б В.2.7-130:2007)
ВІДПОВІДНО ДО П.9.2 ПОРЯДКУ, ОДНІЄЮ ІЗ ПІДСТАВ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА Є: ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЗАПРОПОНУВАВ НАЙМЕНШУ ЦІНУ, НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ.
Провівши закупівлю та оцінивши пропозиції Учасників, які взяли в ній участь, Замовником було встановлено , що пропозиція ТОВ "ПРОМБУД-ПЛАСТ", не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо класу профілю ( пункти: 4.1.2.,4.2.2. технічного завдання)
ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІ. ТОВ"ПРОМБУД-ПЛАСТ" , ЯК ТАКУ ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга на протокольне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Номер:
1fc6887b27de48dbbd3899eb572b8c74
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.b5
Назва:
Скарга на протокольне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Замовник аргументував відхилення пропозиції Учасника з нижчою ціною тим, що в пропозиції Учасника відсутні документи згідно п. 6.3 кваліфікаційних вимог Тендерної документації, хоча документи згідно цього пункту присутні в повному обсязі і у відповідності вимогам замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №63 28.03.2017 14:29
Дата подачі:
28.03.2017 14:10
Вирішення:
Доброго дня! Відповідаємо на Вашу скаргу! При копіюванні Протоколу на відхилення була допущена технічна помилка. Оновлений Протокол про відхилення (додається)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
1108cb08897c4993a9f2845a2028a53b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.b3
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику. Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2017 13:17
Вирішення:
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою. По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922. Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок). Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків. Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень. Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні. Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом. По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим. Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Лист-Скарга
Номер:
82f1b1ab8d604c82b0d801cdaa2cb727
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.b4
Назва:
Лист-Скарга
Вимога:
Просимо привести документи у відповідності до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель, а саме рішення щодо оголошення допорогової закупівлі не відноситься до повноважень Тендерного комітету. Вищенаведене є порушенням вимог ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі та Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35. Учасник ознайомився з документами оприлюдненими на майданчику, повідомляєм, що Порядок здійснення допорогових закупівель та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2017 14:44
Вирішення:
Доброго дня, Вашу скаргу вважаємо необгрунтованою.
По перше, допорогові закупівлі на сьогоднішній день НЕ РЕГУЛЮЮТЬСЯ законодавством, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922.
Єдиним документом, який передбачає порядок проведення допорогових закупівель є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі –Порядок).
Згідно п. 1.2 зазначеного Порядку замовник допорогових закупівель (далі - Замовник) - це замовник у розумінні Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків.
Замовником зазначеної закупівлі є КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва". Згідно Статуту підприємства, останнє здійснює свою діяльність через відповідні органи управління, які в свою чергу наділяються певним колом повноважень.
Тендерний комітет підприємства діє на підставі розробленого та затвердженого положення, яке в свою чергу розроблене на підставі Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу, затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557.
Норми законодавства, які передбачають пряму заборону про покладання функцій щодо організації та проведення допорогових закупівель на тендерний комітет підприємства відсутні.
Навпаки примірним положенням № 557 визначено, що Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності і не містить вказівки на заборону організовувати та проводити допорогові закупівлі тендерним комітетом.
По другу, Ваші посилання на порушення нами Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 є абсолютно незрозумілими та необгрунтованим.
Цей Порядок визначає вимоги до функціонування електронної системи закупівель, процедуру проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
Номер:
0fc696398a774241a31fe630a805d30d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.b2
Назва:
Порушення Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
Вимога:
а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник так і не не надав обгрунтованої відповіді на запитання: Чому учасники повинні мати досвід виконання аналогічних робіт саме 5 років за бюджетні кошти.
Чому учасники, які мають досвід виконання НЕ ЗА БЮДЖЕТНІ кошти зазнають дискримінації?
Чому саме 5 років, а не кількість об'єктів (договорів) та об'єм виконаних робіт мають значення?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2017 17:41
Вирішення:
Доброго дня! Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП " Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. №35 " Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель".
Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі, Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи той факт, що проведення вказаних робіт є досить об"ємними та дороговартісними,а оплата буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством були визначені умови ( Учасник повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт НЕ МЕНШЕ 5 років) , які б дозволили на нашу думку , вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з бюджетними установами та за бюджетними договорами, а також який на тривалий час зможе гарантувати якість використаних матеріалів та якість виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Укладання договору з некваліфікованим та недосвідченим Учасником може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів, та негативних наслідків для самого Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога змінити дискримінаційні критерії кваліфікаційних вимог!
Номер:
f893a59cae2b4507855676292af30dcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-001369-c.c1
Назва:
Вимога змінити дискримінаційні критерії кваліфікаційних вимог!
Вимога:
Замовник суттєво звужує кількість учасників, шляхом встановлення дискримінаціних критеріїв кваліфікаційних вимог, а саме:
1)
6.7. Учасник торгів повинен мати досвід в бюджетних установах по виконанню аналогічних робіт не менше ніж 5 років та надати разом з комерційною пропозицією (на офіційному бланку підприємства завіреному підписом керівника та печаткою) з переліком об'єктів нерухомого майна та їх адресами на яких Учасник виконував аналогічні роботи...
- На якій підставі береться досвід у бюджетних установах саме 5 років, а не рік, два , три!??
Виходить, що учасники які за рік- два відпрацювали на десятках аналогічних об"єктах не можуть прийняти участь, в порівнянні з учасниками, що відпрацювали на кілько об"єктах, але за строком більше 5 років!!! Вимагаємо змінити даний критерій відбору, як такий, що не відповідає чинному законодавству про допорогові закупівлі, а саме "недискримінації учасників"!
2)
8.В день оприлюднення оголошення про визначення переможця, учасник, який переміг у закупівлі, зобов‘язаний надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують технічні вимоги до предмету закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників, та що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю...
- Отже, якщо учасник є не Киянином, то виконати даний кваліфікаційний критерій є неможливо, адже дістатися за кілька годин до Замовника та надати всі докумени фізично НЕМОЖЛИВО! Зазвичай Замовники вимагають виконати такі дії протягом 3-х робочих днів, що є логічно та цілком достатньо і є загальноприйнятим терміном із проведення допорогових торгів! Вимагаємо змінити даний кваліфікаційний критерій та установити загально прийнятий термін із надання завіреного належним чином пакету документів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.03.2017 13:15
Вирішення:
Закупівля здійснюється в статусі допорогової закупівлі. Нормативним документом, що регулює наразі процес проведення допорогових закупівель є порядок затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р. № 35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель". Відповідно до п.6.3. вищевказаного Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Оскільки проведення вказаних робіт є досить об"ємним та дороговартісним, а оплата за виконані роботи буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів, нашим підприємством визначені умови, які б дозволили на нашу думку, вибрати контрагента , який має великий досвід в тому числі досвід роботи з тбюджетними установами та за бюджетними договорами, а також, такого який на тривалий час зможе грунтувати якість використаних матеріалів та виконаних робіт. Тому на нашу думку умови є прийнятними.
Статус вимоги:
Відхилено