-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
тверде паливо - Вугілля кам’яне
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2020 15:13 - 20.11.2020 15:06
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі, наполягає на виключенні дискримінаційних вимог викладених у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі, а саме: «6.6. Для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля, учасником надається: оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданих Держпраці України виробнику товару, що становить предмет закупівлі за даними торгами» Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки надається виключно на перелік робіт, що зазначені у Додатку 2 до Порядку. Роботи по переробці вугілля у Додаток 2 Порядку не входять. Роботи по переробці вугілля відповідно до п. 21 Порядку, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто, для підтвердження статусу легального виробника учасник має надати Дозвіл на експлуатацію (використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимога законодавства України. Встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки виданого Держпраці України» є дискримінаційним та таким що порушує чинне законодавство України. Це дає змогу розглядати встановлення даної вимоги як корупційну складову та спробу замовника надати умови деяким учасникам для перемоги у даному тендері всупереч законодавству України. Вимагаємо внести зміни в даний пункт документації та включити можливість надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог законодавства України замість Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. У випадку, якщо Замовником не будуть усунуті дискримінаційні вимоги наша компанія буде змушена звертатися до правоохоронних органів.
Номер:
48e13ae83b1b4240904134ed94343f49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-009710-c.c2
Назва:
Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі, наполягає на виключенні дискримінаційних вимог викладених у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«6.6. Для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля, учасником надається: оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданих Держпраці України виробнику товару, що становить предмет закупівлі за даними торгами»
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки надається виключно на перелік робіт, що зазначені у Додатку 2 до Порядку. Роботи по переробці вугілля у Додаток 2 Порядку не входять.
Роботи по переробці вугілля відповідно до п. 21 Порядку, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто, для підтвердження статусу легального виробника учасник має надати Дозвіл на експлуатацію (використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимога законодавства України.
Встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки виданого Держпраці України» є дискримінаційним та таким що порушує чинне законодавство України.
Це дає змогу розглядати встановлення даної вимоги як корупційну складову та спробу замовника надати умови деяким учасникам для перемоги у даному тендері всупереч законодавству України.
Вимагаємо внести зміни в даний пункт документації та включити можливість надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог законодавства України замість Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У випадку, якщо Замовником не будуть усунуті дискримінаційні вимоги наша компанія буде змушена звертатися до правоохоронних органів.
Вимога:
ЩОДО ДИСКРИМИНАЦІЙНИХ УМОВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 14:58
Вирішення:
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, роботодавець повинен одержати зокрема дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.
Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки регламентується постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі - Порядок). В цьому документі зазначається перелік робіт, які відносяться до робіт підвищеної небезпеки.
Так, згідно додатків 2 та 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207) до переліку видів робіт підвищеної небезпеки відносяться зокрема підземні та відкриті гірничі роботи, до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відносяться зокрема роботи із збагачування корисних копалин.
З огляду на викладене та ураховуючи те що, за змістом додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в розумінні даного оголошення, виробником вугілля є суб’єкт господарювання, який здійснює видобування та/або виробництво шляхом, окрім переробки вугільної продукції, сортування та/або збагачення, вимога щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки є цілком обґрунтованою, згідно чинного законодавства України, не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію Учасників, а тим паче не містить корупційної складової та ніяким чином не порушує основні принципи закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Зрештою, неможливість своєчасно отримати той чи інший документ, що вагається оголошенням, не дає Вам право висувати огульні звинувачення, посягаючи на честь, гідність та ділову репутацію уповноваженої особи Замовника, та оперувати такими термінами як: «дискримінація», «корупція» тощо, ігноруючи елементарні правила моральності та добропристойності.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі, наполягає на виключенні дискримінаційних вимог викладених у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі, а саме: «6.4. Оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, сертифікату відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065, а також дійсний атестат про акредитацію органу, що видав сертифікат відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами.» Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість міжнародних лабораторій та органів сертифікації, які обслуговують виробників вугільної продукції акредитовані згідно до вимог міжнародного стандарту ISO 17025 який дає можливість визначити та підтвердити усі необхідні якісні показники на відповідність ДСТУ 7146:2010. У той же час ДСТУ 7146:2010 та відповідність йому є головним критерієм для визначення якості вугілля пропонованого до постачання. Акредитація органу сертифікації згідно вимог стандарту ISO 17065 не має відношення до підтвердження відповідності вугілля до ДСТУ 7146:2010. Тобто, Замовник навмисно, встановлюючи дискримінаційну вимогу щодо акредитації органу сертифікації у тендерній документації, на дає змоги учасником працюючим з лабораторіями акредитованими по ISO 17025 прийняти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, ми вбачаємо корупційну складову у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі. Вимагаємо внести зміни у п. 6.4. Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі і дати змогу учасником, які працюють з лабораторіями акредитованими згідно до ISO17025 прийняти участь у процедурі закупівлі. У випадку, якщо замовником не будуть усунуті вимоги та корупційна складова, наша компанія буде змушена звертати до правоохоронних органів.
Номер:
fa56418f11ed4285845b98c885c84872
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-16-009710-c.c1
Назва:
Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі, наполягає на виключенні дискримінаційних вимог викладених у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі, а саме:
«6.4. Оригінал, дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару, сертифікату відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17065, а також дійсний атестат про акредитацію органу, що видав сертифікат відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що більшість міжнародних лабораторій та органів сертифікації, які обслуговують виробників вугільної продукції акредитовані згідно до вимог міжнародного стандарту ISO 17025 який дає можливість визначити та підтвердити усі необхідні якісні показники на відповідність ДСТУ 7146:2010.
У той же час ДСТУ 7146:2010 та відповідність йому є головним критерієм для визначення якості вугілля пропонованого до постачання. Акредитація органу сертифікації згідно вимог стандарту ISO 17065 не має відношення до підтвердження відповідності вугілля до ДСТУ 7146:2010.
Тобто, Замовник навмисно, встановлюючи дискримінаційну вимогу щодо акредитації органу сертифікації у тендерній документації, на дає змоги учасником працюючим з лабораторіями акредитованими по ISO 17025 прийняти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, ми вбачаємо корупційну складову у Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі.
Вимагаємо внести зміни у п. 6.4. Додатку 3 оголошення про процедуру проведення спрощеної закупівлі і дати змогу учасником, які працюють з лабораторіями акредитованими згідно до ISO17025 прийняти участь у процедурі закупівлі.
У випадку, якщо замовником не будуть усунуті вимоги та корупційна складова, наша компанія буде змушена звертати до правоохоронних органів.
Вимога:
ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 14:57
Вирішення:
Згідно ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, що визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; сертифікат відповідності - документ про відповідність, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Згідно ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII для підтвердження відповідності здійснюється добровільна оцінка відповідності на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Разом з тим, об’єктом оцінки відповідності є всі види продукції (окрім об’єктів будівництва, виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу та предметів антикваріату) що вироблена в Україні так й та що ввозиться в Україну.
З огляду на викладене та ураховуючи те що будь-який Учасник має можливість безперешкодно отримати сертифікат відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, на добровільних засадах, тобто доступно кожному Учаснику, вимога щодо надання сертифікату відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію Учасників, а тим паче не містить корупційної складової та ніяким чином не порушує основні принципи закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Зрештою, неможливість своєчасно отримати той чи інший документ, що вагається оголошенням, не дає Вам право висувати огульні звинувачення, посягаючи на честь, гідність та ділову репутацію уповноваженої особи Замовника, та оперувати такими термінами як: «дискримінація», «корупція» тощо, ігноруючи елементарні правила моральності та добропристойності.
Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено