• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів у житлових будинках м. Хмельницького

Завершена

1 169 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 696.20 UAH
Період оскарження: 08.02.2017 17:09 - 20.02.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення про відхилення пропозиції та визначення переможця

Номер: 7bf6c947215a4a9eb433febc46e73d90
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-000635-b.b2
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції та визначення переможця
Скарга:
ПП "Ліфт Експрес"як учасник цієї процедури не погоджується з прийнятими замовником рішеннями та відповідно статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" подає до Органу оскарження скаргу на дії та рішення замовника. Деталі в прикріпленнях.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.04.2017 20:23
Автор: Лiфт Експрес Приватне Пiдприємство, Трепалюк Дмитрий Владимирович +380972273568 liftbud@ukr.net
Вимога
Вирішена

вимога про уточнення тендерної документації

Номер: 4d1ec87e9fe04a1dbf0a1903fd5f4152
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-08-000635-b.b1
Назва: вимога про уточнення тендерної документації
Вимога:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКЛІФТ» 29025, м. Хмельницький, вул. Будівельників, 27 тел. 55-13-75, факс 55-04-85 E-mail:khmlift2@ukr.net від _______________ № ___________ Голові тендерного комітету Житлово-експлуатаційної контори №2 міста Хмельницького Дудару В.В. Розглянувши тендерну документацію Хмельницької Житлово-експлуатаційної контори №2 міста Хмельницького для процедури закупівлі «відкриті торги» послуг з технічного обслуговування та ремонту ліфтів у житлових будинках м. Хмельницького (ID оголошення e7bb4c220d5e43cc97d56324a07cb804, ідентифікатор закупівлі UA-2017-02-08-000635-b) СРБП «Хмельницьцькліфт» висуває вимоги щодо внесення наступних змін та уточнень до тендерної документації: І. У п 3.1.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «3.1.5. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).» З огляду на те, що під час закупівлі відбувається розкриття всієї інформації у складі пропозиції для широкого кола осіб (в т.ч. лист-згода посадової особи учасника на обробку персональних даних: прізвища, ім’я та по-батькові, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані), з метою непоширення конфіденційної інформації про посадову особу учасника для широкого кола осіб та вказаний документ доцільно вимагати у переможця безпосередньо перед укладанням договору. Наявність даного пункту у чинній редакції примушує посадову особу учасника надати для розголошення конфіденційну інформацію, чим безпосередньо порушує його права. ІІ. П. 3.5.2. встановлено підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для забезпечення надання послуг. В довідці обов’язково зазначаються: кількість працівників, посада і спеціальність кожного працівника. Розрахунок чисельності працівників достатній для обслуговування відповідної кількості ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів: - 1 люд. на 30 ліфтів в місяць (якщо пасажирські) – 1люд/30л пас/міс; - 1 люд. на 13 ліфтів в місяць (якщо вантажно-пасажирські) – 1люд/7,5л вантажний. Копії документів, що підтверджують атестацію керівного складу та працівників (яких будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею) Учасника з питань охорони праці. Вказана норма ліфтів на 1 людину відповідає нормативній чисельності електромеханіків з ліфтів вищого розряду на виконання технічного обслуговування ліфтів згідно технічного завдання з дотриманням КЗпП України у межах 40-годинного робочого тижня, тобто необхідно 3,5 штатних електромеханіків ліфтів, що безпосередньо задіяні для виконання робіт з технічного обслуговування ліфтів згідно технологічного процесу. Однак для забезпечення виконання вимог тендерної документації повинні також цілодобово працювати певні працівники. У тендерній документації (п. 4.2 Договору) вказується на необхідність наявності цілодобового аварійного обслуговування та обслуговування систем диспетчеризації (технічне завдання), що зумовлює необхідність наявності у штаті замовника відповідних робітників. Крім того, у штаті учасника наявний адміністративний персонал, який не бере безпосередньої участі в обслуговуванні ліфтів. Згідно положень чинних нормативно-правових актів вказані ліфти замовника є електроустановками підвищеної небезпеки. Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів роботи на електроустановках слід виконувати не менше як двом працівникам. Зважаючи на викладене, під час обслуговування ліфтів мають залучатися одночасно не менше 2-х працівників (електромеханіків). Розрахунок необхідної кількості працівників, що необхідні для забезпечення виконання підприємством цілодобової роботи на 1 робочому місці: Загальна кількість годин на 1 рік: 365*24=8760 Баланс робочого часу 1 працівника на 2017 рік – 1986 годин. Розрахункова кількість годин відпустки на рік які необхідно виключити з балансу робочого часу працівника при тривалості відпустки 24 кал. дні (40 год на тиждень): 24/7*40=137 годин. Розрахункова кількість годин тимчасової непрацездатності на рік які необхідно виключити з балансу робочого часу працівника – 64 години. Фактичний робочий час працівника за 1 рік : 1986-137-64=1785 год. Розрахунок необхідної кількості працівників, що необхідні для забезпечення цілодобової роботи 1 робочого місця: 8760/1785 = 4,9 працівника (надалі округлюємо до 5). За таких умов для забезпечення цілодобового аварійного обслуговування ліфтів у штаті учасника повинно бути не менше 10 електромеханіків аварійної служби (10 штатних працівників забезпечать цілодобову роботу на 2-х робочих місцях). Для забезпечення роботи ліфтової аварійної необхідно мати у штаті 5 диспетчерів ЛАС. Згідно тендерної документації учасник має виконувати регламентні роботи. Дані роботи виконуються електромеханіками з ліфтів 1-го розряду. Кількість диспетчеризованих ліфтів, що припадають на 1-го електромеханіка з ліфтів першого розряду розраховується, виходячи із середньомісячної норми часу 165,5 годин та середнього часу обслуговування одного ліфта 3,22 людино-годин. Норма часу обслуговування одного ліфта є усередненим показником. Таким чином, на одного електромеханіка першого розряду припадає 51,40 ліфтів в місяць. Для контролю роботи електромеханіків на підприємстві необхідні виконроби. Орієнтовна кількість людей в ланці одного виконроба – 7 чоловік (5 електромеханіків вищого і 2 першого). Відповідно до п. 9.8.1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів пасажирські, вантажопасажирські ліфти, встановлені в житлових будинках, повинні обладнуватись двостороннім зв'язком з диспетчерським пунктом або пунктом розміщення обслуговуючого персоналу на весь строк їх експлуатації. За наявною інформацією диспетчерське обладнання уже встановлено на ліфтах замовника. За таких умов для забезпечення цілодобового диспетчерського контролю у штаті учасника згідно наданого розрахунку повинно бути не менше 5 диспетчерів на кожному диспетчерському пункті. Для обслуговування ліфтів замовника функціонує 2 диспетчерських пункта. Для обслуговування систем ОДС необхідна орієнтовна кількість електромонтерів – 1 електромонтер на 200 ліфтів. Для контролю роботи персоналу з обслуговування ліфтів у штаті підприємства потребується принаймні один інженер. Орієнтовна кількість іншого адміністративного персоналу – 3 працівника, у т.ч. директор, головний бухгалтер та спеціаліст із договірної роботи, але склад і кількість адміністративного персоналу може різнитися залежно від розмірів підприємства та обсягу послуг, що ним надаються. Зважаючи на викладене, у штаті учасника повинно бути не менше 3,5 штатних електромеханіків ліфтів, що безпосередньо задіяні для виконання робіт з технічного обслуговування ліфтів згідно технологічного процесу, 10 електромеханіків з ліфтів ліфтової аварійної служби, 5 диспетчерів ЛАС, 2 електромеханіки, які виконують регламентні роботи, 10 диспетчерів ОДС, 1 електромонтер ОДС, 1 інженер та 3 працівники адміністрації підприємства, а всього – 35,5 штатних працівників, що будуть надавати послуги згідно даної тендерної документації. Зважаючи на викладене, вказаний пункт необхідно конкретизувати, інакше даним вимогам будуть відповідати учасники у яких в штаті є, скажімо, директор, водій та бухгалтер, що суперечить прагненню замовника обрати переможця з наявністю відповідного кваліфікованого персоналу по обслуговуванню ліфтів. Крім того, учасник може надати одних і тих же працівників для участі у різних торгах, а при цьому фактично не мати достатньої кількості персоналу для обслуговування ліфтів. Для уникнення таких імовірних зловживань з боку учасників замовнику необхідно передбачити вимогу, щодо кількості штатних працівників учасника, що значно перевищує 36 працівників. Відсутність вказаної кількості працівників у штаті учасника свідчить про відсутність реальної можливості надавати послуги згідно тендерної документації та допущення порушень чинних нормативів учасником під час надання послуг, що в свою чергу не може забезпечити безпечну експлуатацію ліфтів жителями міста, що є неприпустимим. ІІІ. П. 3.5.2. встановлено підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. - Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по обслуговуванню ліфтів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які були укладені в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів (не менше одного договору за кожен рік). Кількість ліфтів, що обслуговував учасник в попередньому році (в 2016 році) по всіх договорах за цей рік, повинна бути не меншою за кількість, яка передбачена для обслуговування за даними торгами і зазначена в технічному завданні. За вказаних умов будь-який учасник може надати довідку з недостовірною інформацією, яку замовник не зможе перевірити. З метою виявлення учасників, які відповідають вимогам вказаний пункт необхідно конкретизувати шляхом зазначення у даній довідці необхідної кількості замовників (аналогічних договорів) з зазначенням кількості ліфтів, що обслуговував учасник в попередньому році у кількості не меншій за кількість, яка передбачена для обслуговування за даними торгами і зазначена в технічному завданні. Зазначена вимога повинна бути конкретизованою з міркувань безпечної експлуатації ліфтів мешканцями багатоповерхових будинків та лише здійснивши таку конкретизацію учасник зможе визначити переможцем лише того учасника, який дійсно має досвід роботи у даній сфері та взмозі повною мірою забезпечити безпечну роботу ліфтів та безпечне перевезення пасажирів. ІV. Згідно п. 3.6.4. документації встановлено, що учасник – переможець, за можливості, повинен забезпечити ліфти відеоспостереженням та диспетчеризацією ліфтів. Однак, на даний час ліфти уже диспетчеризовані, що зумовлює необхідність конкретизувати даний пункт, або виключити. V. Відповідно до п. 6.3.2. документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Разом з тим немає необхідності завантажувати договір, який уже є в системі. VI. П. 6.4.4. встановлено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти, що суперечить п. 3.5. Договору про закупівлю де зазначено, що істотні умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. VII. П. 7.1. договору встановлено, що розрахунки за надані послуги здійснюються щомісяця після 25-го числа місяця наступного за розрахунковим, згідно рахунку, який складається на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем актів виконаних робіт. Однак договором не передбачені кінцеві терміни проведення розрахунків, що є неприпустимим. За таких умов оплата за договором може здійснюватися на розсуд Замовника та, можливо, залежно від підприємства-переможця, що в свою чергу створює умови для корупційних правопорушень. VIIІ. П. 12.3. встановлено, що за двократне грубе порушення Виконавцем умов цього договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Виконавця в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору. Однак, у тендерній документації відсутнє поняття грубого порушення Виконавцем умов договору, що в свою чергу припускає зловживання Замовника з цього приводу на свою користь. IХ. Тендерною документацією передбачено документальне підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно умов тендерної документації, що полягає у поданні в складі тендерної пропозиції окрім інших документів у вигляді копій фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за ІІІ квартал 2016 рік або 2016 рік з метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів. В свою чергу ми не вбачаємо доцільності подання таких документів. Крім того, на підприємстві вказана звітність являється комерційною таємницею, що виключає можливість розголошення такої інформації для широкого кола осіб. У Формі фінансової звітності №1 показана вартість основних засобів підприємства. Поняття основних засобів може не включати необхідної матеріально-технічної бази для обслуговування ліфтів, а отже надання Форми №1 не несе ніякої інформаційної користі, окрім того факту, що в підприємства наявні певні (чітко не визначені) основні засоби. Щодо форми фінансової звітності №2, то дані цієї форми звітності жодним чином не надають інформацію щодо наявності у підприємства необхідної матеріально-технічної бази для обслуговування ліфтів. Таким чином, вимагаємо виключити вищезазначені форми звітності з переліку документації, що підтверджують кваліфікацію учасника, як такі, що не несуть в собі необхідної інформації та містять комерційну таємницю. X. Відповідно умов пункту 7.2 Додатка 3 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний 5 числа наступного місяця за звітним надавати Замовнику акт виконаних робіт. Починаючи з 1 березня 2017 року та до 31 грудня 2017 року 5-те число тричі випадає на вихідний день і один раз – на святковий. Ці дні є неробочими у Замовника. Просимо врахувати цю невідповідність та привести пункт 7.3. у відповідність, коли він не буде змушувати Учасника-переможця порушувати умови Договору. Зважаючи на усе вище викладене, замовник торгів, не конкретизувавши умов тендерної документації, допускає до участі в торгах учасників, які не мають необхідної кількості працівників, досвіду роботи, що у подальшому призведе до порушень чинного законодавства України та чинних вимог, що встановлені з метою безпечного перевезення пасажирів у ліфтах. Просимо розглянути усі зазначені неточності та вимоги до тендерної документації та внести відповідні зміни. Директор підприємства Покотило В.П.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога задоволена частково. Тендерним комітетом будуть внесені зміни до ТД у найблищий час
Статус вимоги: Задоволено