• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (слухові апарати)

Завершена

247 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 470.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2020 13:37 - 29.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 1eea67ca5caa42d1a693b4fb2860b206
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-001496-a.a3
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Оскарження дискримінаційних вимог (серед вимог замовника до предмету закупівлі -назви торгових марок, що належать одному виробнику)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Результат розгляду вимоги ID: UA-2020-11-16-001496-а 16 листопада 2020 року Замовником оприлюднена інформація про проведення конкурентної процедури закупівлі «ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (слухові апарати) (НК 024:2019: 34671 Апарат слуховий завушний повітряної провідності )». 21 листопада 2020, в електронній системі публічних закупівель України ProZorro оприлюдненна вимога ID: UA-2020-11-16-001496-A.C1 щодо усунення вимог тендерної документації. Тендерний комітет уважно вивчив подані вимоги до тендерної документації і повідомляє наступне: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон) встановлений перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В частині 4 ст. 22 Закону вказано, що не повинна містити тендерна документація: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, продавців товарів, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-які посилання в технічних, якісних та кількісних характеристиках на технічні регламенти та умови, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій, тобто вважається, що технічні вимоги по кожній позиції містять вираз «або еквівалент». При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником товару або мати кращі характеристики та виконувати призначення, визначене технічною документацією. Вимогами тендерної документації встановлені прозорі вимоги до слухових апаратів, які відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та які дають можливість потенційним Постачальникам процедури закупівлі запропонувати товар який відповідає Технічним вимогам, наведеному у Додатку 2 до тендерної документації. Електроакустичні характеристики обумовлені потребами конкретних дітей з черги та необхідністю отримання більш точного настроювання при слухопротезуванні дітей для забезпечення високої розбірливості мовлення. Якщо учасник пропонує еквівалент зазначеної в технічних, якісних та кількісних характеристиках позиції товару, то учасник обов’язково повинен надати в тендерній пропозиції підтвердження, що запропонований еквівалент відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам замовника до предмета закупівлі тобто не гірший за технічними та якісними характеристиками, зокрема порівняльну таблицю та сторінку технічної документації виробника (інструкції з експлуатації або посібника користувача або проспекту або технічного опису або технічних умов або іншого технічного документу виробника українською або російською мовою) Тендерний комітет вирішив змінити пункти 2, 13, 22 щодо вимог до характеристик слухових апаратів, а саме: «цифрового мінізавушного слухового апарату Opn S 1, MINIRITE 312 2,4G NFM PB», пункт 13 «цифрового ультра потужного завушного слухового апарату для слухопротезування дітей Xceed Play 1, BTE UP 675 2,4G 120» та «цифрового надпотужного завушного слухового апарату Xceed 1, BTE SP 13 2,4G 110». Встановленим в тендерній документації параметрам та вимогам до предмета закупівлі в сукупності відповідають, щонайменше, слухові апарати двох виробників, а саме Bernafon (Швейцарія) та Oticon (Данія). Потенційні постачальники мають можливість запропонувати і інший якісний товар, який задовольніть потреби Замовника з додатковим наданням порівняльної таблиці характеристик еквіваленту. Зміни до тендерної документації будуть внесано. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 892618ff797248de805137b5bfc6248a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-001496-a.a2
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Оскарження дискримінаційних вимог закупівлі ( серед вимог -назви торгових марок одного виробника).
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилка у доданому документі
Дата скасування: 21.11.2020 20:42
Вимога
Вирішена

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 5e70b5b9a7324c8f99bea797423d893f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-16-001496-a.c1
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Оскарження дискримінаційних вимог, встановлених Замовником (всім у сукупності вимогам за кожною позицією предмету закупівлі відповідають слухові апарати лише одного виробника)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Результат розгляду вимоги ID: UA-2020-11-16-001496-а 16 листопада 2020 року Замовником оприлюднена інформація про проведення конкурентної процедури закупівлі «ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (слухові апарати) (НК 024:2019: 34671 Апарат слуховий завушний повітряної провідності )». 21 листопада 2020, в електронній системі публічних закупівель України ProZorro оприлюдненна вимога ID: UA-2020-11-16-001496-A.C1 щодо усунення вимог тендерної документації. Тендерний комітет уважно вивчив подані вимоги до тендерної документації і повідомляє наступне: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон) встановлений перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В частині 4 ст. 22 Закону вказано, що не повинна містити тендерна документація: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, продавців товарів, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-які посилання в технічних, якісних та кількісних характеристиках на технічні регламенти та умови, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій, тобто вважається, що технічні вимоги по кожній позиції містять вираз «або еквівалент». При цьому, запропонований еквівалент за технічними, функціональними та якісними характеристиками повинен відповідати вказаному замовником товару або мати кращі характеристики та виконувати призначення, визначене технічною документацією. Вимогами тендерної документації встановлені прозорі вимоги до слухових апаратів, які відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та які дають можливість потенційним Постачальникам процедури закупівлі запропонувати товар який відповідає Технічним вимогам, наведеному у Додатку 2 до тендерної документації. Електроакустичні характеристики обумовлені потребами конкретних дітей з черги та необхідністю отримання більш точного настроювання при слухопротезуванні дітей для забезпечення високої розбірливості мовлення. Якщо учасник пропонує еквівалент зазначеної в технічних, якісних та кількісних характеристиках позиції товару, то учасник обов’язково повинен надати в тендерній пропозиції підтвердження, що запропонований еквівалент відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам замовника до предмета закупівлі тобто не гірший за технічними та якісними характеристиками, зокрема порівняльну таблицю та сторінку технічної документації виробника (інструкції з експлуатації або посібника користувача або проспекту або технічного опису або технічних умов або іншого технічного документу виробника українською або російською мовою) Тендерний комітет вирішив змінити пункти 2, 13, 22 щодо вимог до характеристик слухових апаратів, а саме: «цифрового мінізавушного слухового апарату Opn S 1, MINIRITE 312 2,4G NFM PB», пункт 13 «цифрового ультра потужного завушного слухового апарату для слухопротезування дітей Xceed Play 1, BTE UP 675 2,4G 120» та «цифрового надпотужного завушного слухового апарату Xceed 1, BTE SP 13 2,4G 110». Встановленим в тендерній документації параметрам та вимогам до предмета закупівлі в сукупності відповідають, щонайменше, слухові апарати двох виробників, а саме Bernafon (Швейцарія) та Oticon (Данія). Потенційні постачальники мають можливість запропонувати і інший якісний товар, який задовольніть потреби Замовника з додатковим наданням порівняльної таблиці характеристик еквіваленту. Зміни до тендерної документації будуть внесано. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено