код ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (природний газ код ДК 021:2015- 09123000-7 Природний газ)
Природний газ для власних потреб установи на 2021 рік, місце поставки - м.Черкаси, вул. Грузиненка, буд.1.
Категорія замовника - установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів);
Інформація про медико -технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) зазначена в розділі ІІІ тендерної документації, у додатку 2 до тендерної документації.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 25 000,00 грн., вид – електронна банківська гарантія (безумовна та безвідклична), строк дії – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, детально в розділі ІІІ тендерної документації.
Завершена
1 120 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Період оскарження:16.11.2020 13:09 - 28.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:89131b79c2b04405b3d114bf7090ce7e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-16-006189-c.c1
Назва:вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору щодо постачання природного газу разом із оригіналом відгуку від замовника згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), датований та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом уповноваженої особи (керівник або посадова (службова) особа, яка уповноважена підписувати документи та вчиняти інші юридично значущі дії від імені замовника на підставі положень установчих документів; та/або особа, яка не входить до кола осіб, які представляють інтереси замовника без довіреності, разом із довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, засвідченою підписом керівника замовника) замовника, а також містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про кількість поставленого природного газу споживачеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно виконаного договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету закупівлі, своєчасності та повноти виконання постачання. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дата видачі відгука не впливає на кваліфікацію учасника. Діюче законодавство не передбачає ані визначення такого документу, як «відгук», ані регламентації порядку його надання, ані будь-яких вимог до змісту такого документу. Дата відгука не може слугувати запорукою наявності чи відсутності кваліфікації учасника. А також встановлення такого часового обмеження не обгрунтована та безпідставна. Варто зауважити, що отримання відгуку від Замовників не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту , а також терміну чинності такого відгуку. Сама по собі вимога щодо надання відгуку є, на наш погляд, дискримінаційною, а додаткові обмеження щодо дати видачи відгуку роблять дискримінаційний характер такої вимоги ще більш очевидним. Крім того, відповідно до ч.15 ст.29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Просимо відкоригувати дану вимогу в частині строку видачі відгуку, не встановлювати такий строк у вимозі та внести відповідні зміни. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.11.2020 20:12
Вирішення:Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 5 Закону закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Цією ж статтею передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимогами п.2) частини 2 ст.22 Закону передбачено, що в тендерні документації замовником зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною 11 ст. 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст.16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Аналогічну позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо розробки тендерної документації наведено в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06.
Вимога замовника надати інформацію про постачання аналогічної продукції з аналогічним договором та додатками до нього не є дискримінаційною вимогою. Тому що інформація про постачання аналогічної продукції — це один з способів документального підтвердження, які замовник визначає самостійно. Стосується він документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, передбаченого частиною другою статті 16 Закону. Підтвердним документом у цій ситуації може бути позитивний відгук замовника, якому постачався природний газ, акти-приймання передачі, накладні, які підтверджують постачання відповідного товару тощо.
Поданням у складі тендерної пропозиції відгуку(-ів) від замовника (споживача), що датований та виданий після дати оприлюднення оголошення цих торгів, буде забезпечено надання актуальної інформації щодо позитивного досвіду поставки природнього газу та виконання зобов’язань по договору. Наявність актуальної інформації у відгуку, у разі потреби дозволить Замовнику реалізувати право звертатись за підтвердженням інформації, наданої учасником (частина 15 ст.29 Закону), надасть можливість оперативно отримати підтвердження або спростування інформації наданої учасниками у складі тендерних пропозицій та забезпечить дотримання принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі (п.5 частина 1 ст. 5 Закону). Подання учасниками відгуків, які видані заздалегідь, де може міститись неактуальна інформація, затримає процес обміну інформацією між ДУ «Територіальне медичне об’єднання МВС України по Черкаській області» (далі – ДУ «ТМО») та установами (організаціями) які надавали відгуки (наприклад, через реорганізацію, зміну назви, адреси, телефонів контрагента, звільнення працівників, які готували відгук). Це, в свою чергу, через обмежений строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина 10 ст.29 Закону), може призвести до неякісної оцінки тендерних пропозицій, несвоєчасного визначення замовником переможця закупівлі і прийняття рішення про намір укласти договір.
Надання відгуку(-ів) у складі тендерної пропозиції має підтвердити фактичну спроможність учасника виконати договір, що буде укладено за результатами торгів, надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, укладання договору про постачання газу з якими може загрожувати зривом опалювального сезону, що неприпустимо, враховуючи, те що ДУ «ТМО» є лікувальним закладом, який надає медичну допомогу хворим на COVID-19 (у т.ч. з тяжким перебігом в умовах стаціонару).
Вимога замовника звернутися за відгуком під час підготовки документів для участі в торгах та надати лист(и)-відгук(и) у складі тендерної пропозиції, ніяким чином не обмежує права потенційних постачальників брати участь в процедурі закупівлі та забезпечує рівне ставлення до учасників.
Небажання звернутися до попередніх споживачів природного газу з метою надання листа-відгуку у складі тендерної пропозиції, може свідчити про відсутність у учасника позитивного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та недотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що потенційним учасником у зверненні не доведено неможливість виконання зазначеної умови ТД та не наведено доводи, яким чином вимога надання відгуку порушує його законні права та інтереси, тендерний комітет замовника відмовляє у задоволенні вимоги тому, що у вимогах тендерної документації дотримано принципу недискримінації учасників, не обмежено коло постачальників та забезпечено рівне ставлення до них, як це передбачено вимогами ст.5 Закону.