-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
дезінфекційні засоби
закупівля за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
94 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 474.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 474.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2017 11:56 - 20.03.2017 12:10
Скарга
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
f3868fe1f51b4dcda55d7e10a4acca2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-15-000516-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
ВИМОГА
Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів.
По-перше, прописаний склад діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім певного виробника .Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобі.. Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію.
УВАГА!!! З метою запобігання ускладнень у стані здоров’я працівників Замовника, наполягаємо на обов’язковому дотриманні всіх вищенаведених технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема складу, режиму зберігання, форми випуску, тощо.
При дотримані всіх заходів безпеки та режимів дезінфекціі всі засоби відповідають нормам згідно з ГОСТ 12.1.007-76 за параметрами гострої токсичності, підтвердженими реєстраційними документами. Тож ,З метою запобігання ускладнень у стані здоров’я працівників необхідно дотримуватись усіх правил та вимог до дезінфікуючих засобів, бо це ж не вода! Бо судячи з Вашої вимоги, окрім засобів виробника ТОВ ВІК-А та ТОВ МДМ(одна група) ,всі інші засоби в Україні дуже небезпечні. Чому Ви лобіруєте інтереси однієї компанії? Чи і Вас є якісь інтереси?
Ви штучно звужуєте конкурентне середовище та порушуєте основи Закону України "Про публічні закупівлі", принципи проведення закупівель за державні кошти, в т.ч. щодо прозорості та відкритості, принципу не дискримінації учасників, та максимальної економії коштів (те ради чого і проводяться торги). До речі, Вам можна було б такої фрази і не писати. Ви в своєму переліку вказуєте пару таких засобів, які свого роду на сьогодні «в єдиному екземплярі» в державному переліку зареєстрованих дезінфекційних засобів (хоча еквівалентів не за конфігурацією складу, а за дійсно значущими, такими, що необхідні при застосуванні характеристиками – зареєстровано цілий перелік). Окрім цього , технічні умови виписані так, що формально (і тільки формально) до більшості перерахованих Вами для закупівлі засобів підбір еквівалентів стане унеможливленим. От тільки шановний Замовнику, перечитуючи технічні умови можна дивуватись деяким пунктам. Ну як скажіть будь ласка можна відмити і продезінфікувати вироби медичного призначення краплями деззасобу, розчиненими в літрі води. Так, саме краплями, бо 0,5мл –це 15 крапель а 0,2 мл це приблизно 6 крапель !Але це ж ваша вимога приготування не менше 2000л. робочого розчину.Крім, цього у Ваших вимогах є пункти, виконання яких веде до порушення вже діючих нормативних документів. Приклади: наказом №552 не дозволяється суміщувати процеси дезінфекції та ПСО ВМП, хіба що у Вас достатньо мийних машин; дезінфекцію ВМП необхідно проводити за режимами, що забезпечують знищення бактерій, вірусів (і не тільки гепатитів та ВІЛ) та грибів, А от про туберкулоцидний режим в цьому наказі мова не йде (та й не передається туберкульоз під час перед стерилізаційного очищення інструментів, основний шлях його передачі чітко визначено наказом №684 2010р.), зате у Вас звучить саме для ВМП, причому декілька разів. Шановний Замовнику у нас не було наміру Вас повчати, але ж медико-технічні вимоги потрібно прописувати із огляду на мету та умови використання предмету закупівлі в закладі. Тому й пропонуємо Вам це зробити, а також з метою упередження порушень принципів закупівель за державні кошти передбачити розгляд еквівалентних пропозицій
Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій
6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій
6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням
Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника ТОВ ВІК- А та ТОВ МДМ та його представників, говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем .
Враховуючи вище наведене, ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги ,(конкретний склад, обмежений вміст діючих речовин, та інш) , в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою в АМКУ та повідомити про цей випадок КРУ , НАБУ та Громадський контроль.
P.S Вчинення корупційних правопорушень карається законом.
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2017-03-15-000516-a.a1.pdf 05.04.2017 22:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2017 11:48
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.04.2017 22:59