-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія активна)
Завершена
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 22:55 - 02.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
098f42c7a9244b2894198a7ac1891be4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-014475-c.a2
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
У п 4 Дадатку 3 до тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 (2020) року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер, просимо виключити ії з тендерної документації або викласти ії у наступній редакції: «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 (2020) року він не набував статусу «дефолтного та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 12:52
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов проекту договору
Номер:
23e3789862904ac78367ca72cab9149f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-014475-c.a1
Назва:
Щодо умов проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник! В пункті 5.3 Проекта Договора, який викладений в Додатку 4 тендерної Документації визначено: «Визначена на її основі вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії, про що в складі пропозиції подається відповідний лист.»; в пункті 6 Додатку 6 до тендерної документації «Письмова згода учасника» зазначено, що учасник «погоджуємося з тим, що ціна електричної енергії, розрахована відповідно до пунктів 5.1 проекту договору (Додаток 4), є обов'язковою для Сторін з дати набрання нею чинності. Визначена на її основі вартість електричної енергії буде застосовуватись Сторонами при складанні актів приймання-передачі електричної енергії та розрахунках за товар згідно з умовами Договору та не може бути змінена протягом 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії»
Повідомляємо, що відповідно до п.5 ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Зауважимо, що предметом даної закупівлі є електрична енергія, отже законодавством не передбачено обмеження щодо строків або будь-яких інших обмежень зміни ціни за одиницю товару. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни 60 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 12:47
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено