• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Комплексна система з автоматизації роботи відділень поштового зв’язку (в тому числі листонош) АТ «Укрпошта»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації.

Торги не відбулися

9 600 000.00 USD з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 000.00 USD
Період оскарження: 13.11.2020 18:30 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо визначення вартості компонента від загальної суми договору "з поміткою не більше %" в таблиці цінової пропозиції

Номер: d7f81c4831954ff1ae328168673d4943
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b23
Назва: Щодо визначення вартості компонента від загальної суми договору "з поміткою не більше %" в таблиці цінової пропозиції
Вимога:
Форма «Цінова пропозиція» містить таблицю, яка містить колонку «Доля вартості компонента від загальної суми договору, не більше». Відповідно до умов тендерної документації закупівля оголошена щодо предмета закупівлі в цілому, без визначення окремих лотів - товарів, робіт чи послуг, на які в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Таким чином, дана вимога тендерної документації суперечить умовам ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо вилучити колонку «Доля вартості компонента від загальної суми договору, не більше» з таблиці форми «Цінова пропозиція» тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Форма цінової пропозиції розроблена для її заповнення та підписання переможцем торгів та визначає перелік цінових складових предмета закупівлі, а саме: вартість Постачання програмного забезпечення/ Ліцензій для користувачів Системи, вартість Послуги з впровадження, вартість Послуги з технічної підтримки, вартість Послуги з доопрацювання. У зазначеній формі цінової пропозиції відображені всі цінові (оплатні) складові предмета закупівлі і договору та їх розподіл (долі вартості компонента від загальної суми договору), відповідно до поточного стану ринку послуг. Закупівля, впровадження, технічна підтримка та оновлення програмного забезпечення на базі якого буде налаштовуватись Система буде здійснюватися з моменту підписання договору до 31.12.2025 року. Проект договору передбачає різні стадії виконання договору та різні умови оплати цих стадій, а саме здійснення оплати в порядку черговості виконання Виконавцем поставок програмного забезпечення, налаштування, технічної підтримки, доопрацювань тощо. З метою формування справедливої вартості кожної складової ціни Договору замовником було встановлено відсоткове розмежування, максимальної питомої ваги кожної складової вартості Договору. У зв’язку з чим основна вага ціни по закупівлі була розподілена між вартістю програмного забезпечення, що пропонується учасником до постачання (не більше 50% вартості), послуги з впровадження Системи (не більше 40%) та послуги з технічної підтримки (не менше 25%). Інші складові вартості (послуги з доопрацювання) є додатковими та можуть замовлятись за необхідності. Послуги з доопрацювання можуть замовлятись Замовником додатково, за наявності потреби, у порядку, встановленому згідно договору. У випадку відсутності будь-яких справедливих обмежень щодо максимальної вартості компонентів (складових ціни договору), недобросовісні учасники можуть визначати 100 % вартості лише для однієї складової, наприклад вартості ліцензій програмного забезпечення, що буде сплачувати Замовником у розмірі 100% вартості контракту, саме за поставлені ліцензії без надання послуг з впровадження та технічної підтримки програмного забезпечення тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо зазначення або не зазначення у формі «Цінова пропозиція» ціни з ПДВ для нерезидента

Номер: 0ca163ad63f24f55affdf560cbf247fa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b22
Назва: Щодо зазначення або не зазначення у формі «Цінова пропозиція» ціни з ПДВ для нерезидента
Вимога:
У формі «Цінова пропозиція» тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку». Таким чином, у разі подання тендерної пропозиції учасником-неризидентом, що не зареєстрований як платник ПДВ в Україні, він має зазначити вартість своєї цінової пропозиції без врахування ПДВ. Однак, відповідно до пункту 190.2. статті 190 Податкового кодексу України такі послуги підлягають оподаткуванню ПДВ, а відповідно до пункту 180.2. статті 180 Податкового кодексу України, особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податку, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо надати роз’яснення для учасника –нерезидента, що не зареєстрований як платник ПДВ в Україні, при поданні ним своєї пропозиції, зазначати її ціну із врахуванням ПДВ чи без?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У формі «Цінова пропозиція» тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку». Якщо Учасник є нерезидентом і не є платником ПДВ згідно з Податковим кодексом України, то на нього поширюється наведена вище умова Цінової пропозиції як і на всіх інших Учасників – не платників ПДВ: пропозиції надаються без врахування ПДВ. Податкові зобов’язання з ПДВ з вартості послуг, наданих нерезидентом, місцем постачання яких згідно з п. 186 Податкового кодексу України є територія України, нараховує і декларує їх отримувач.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо листів відгуків передбачених пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації

Номер: 308aa0bbad784faab9ea6c84900bd06c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b21
Назва: Щодо листів відгуків передбачених пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено що «Листи-відгуки від замовників, зазначених у довідці (не менше двох), щодо підтвердження виконання аналогічних договорів якісно, своєчасно та в повному обсязі (допускається часткове виконання, тобто система знаходиться в дослідно-промисловій експлуатації). Листи–відгуки мають містити посилання на номер та дату аналогічних договорів, зазначених в довідці, а також інформацію, визначену п. 1.1. щодо виконання аналогічного договору (інформацію про предмет договору, перелік послуг, що були реалізовані учасником згідно переліку, визначеного п.п. 1 п.1.1, інформацію про кількість користувачів програмного забезпечення згідно аналогічного договору тощо.)» Вимагаємо видалити пункт щодо необхідності листів-відгуків, оскільки потенційний учасник не в змозі впливати ні на терміни, ні взагалі на можливість чи бажання третіх осіб щодо надання листів-відгуків (наявна практика рішень Антимонопольного комітету України).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для Замовника важлива наявність відповідного успішного досвіду в Учасника, оскільки це підтверджує здатність Учасника реалізовувати подібні проекти та має прямий вплив на якість надання послуг в рамках поточної закупівлі. Цей пункт є суттєвим для Замовника, оскільки підтверджує заявлену Учасником кваліфікацію. Замовник на власний розсуд встановлює вимоги щодо документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Вимоги в частині листів-відгуків повністю відповідають принципам здійснення публічних закупівель та можуть бути виконані учасниками у термін, відведений для подання ними пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо прикладу довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору

Номер: f027ca33f906478484d4a69993a1e586
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b20
Назва: Щодо прикладу довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Вимога:
Шановний Замовник, Додаток 1 до тендерної документації передбачає впровадження програмного забезпечення (системи) для автоматизованої роботи не менше ніж 2 000 користувачів. Довідка що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повинна містити наступну інформацію: - найменування контрагента (замовника); - номер та дату договору; - предмет договору; - контактних осіб замовників (прізвище, контактний телефон та електронна адреса); - кількість та функціонал реалізованих груп послуг (обов’язково зазначається інформація про реалізацію не менше 2-х груп послуг, визначених пунктом 1.1. підпункту 1. цього розділу); - стан виконання договору (виконаний або частково виконаний); - кількість користувачів програмного забезпечення (системи) за договором. підпунктом 1) пункту.1.1. зазначено «передбачає реалізацію не менше, ніж однієї групи послуг», а підпунктом 3) пункту 1.1. зазначено «обов’язково зазначається інформація про реалізацію не менше 2-х груп послуг, визначених пунктом 1.1. підпункту 1. цього розділу». В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати роз’яснення, щодо правильності зазначення досвіду в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У підпункті 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації зазначено три вимоги: Перша вимога – передбачає реалізацію не менше, ніж однієї групи послуг з наступних (для стаціонарних відділень поштового зв’язку та/ або пересувних (мобільних) відділень поштового зв’язку та/або листонош): -група послуг, яка передбачає можливість надання поштових послуг (прийом/ вручення/ переадресація внутрішніх та міжнародних поштових відправлень); -група послуг, яка передбачає можливість оформлення передплати на газети та журнали; Друга вимога – передбачає реалізацію не менше, ніж однієї групи послуг з наступних (для стаціонарних відділень поштового зв’язку та/ або пересувних (мобільних) відділень поштового зв’язку та/або листонош): -група послуг, яка передбачає можливість надання послуг здійснення грошових переказів (прийом/ вручення/ переадресація внутрішніх та міжнародних грошових переказів); -група послуг, яка передбачає можливість приймання платежів на рахунки третіх осіб; -група послуг, яка передбачає можливість виплати пенсій та інших соціальних виплат; -група послуг, яка передбачає можливість продажу товарів народного споживання; -група послуг, яка передбачає можливість видачі готівки з банківських карток за допомогою POS-терміналу; Третя вимога – передбачає впровадження програмного забезпечення (системи) для автоматизованої роботи не менше ніж 2 000 користувачів. Таким чином, Учасник має підтвердити реалізацію не менше, ніж однієї групи послуг (згідно вимоги 1), також має підтвердити реалізацію не менше, ніж однієї групи послуг (згідно вимоги 2), також має підтвердити впровадження програмного забезпечення (системи) для автоматизованої роботи не менше ніж 2 000 користувачів (згідно вимоги 3).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: 48f7a3abe267440cb5d7cc476db928d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b19
Назва: Щодо пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: «При цьому Система має підтримувати можливість надання звітності контролюючим органами у тому форматі, який вимагається ними згідно законодавства України» В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати роз’яснення, яким саме контролюючим органам, у якому форматі, яку звітність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Національний банк України, Пенсійний фонд України, Державна податкова служба України, Міністерство інфраструктури України та інші органи державної влади, які діють в межах та в порядку встановленому законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: f8c12127dac94ef68c4568e7a5dffaf6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b18
Назва: Щодо пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 4. (Вимоги до звітності) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: «Система має надавати можливість налаштовувати будь-яку звітність у Компанії за точками обслуговування (ВПЗ), користувачами, операціями, коштами, залишками товарів на складах тощо». В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати роз’яснення та конкретизувати, яку саме звітність, у якій формі дана звітність має формуватись.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звітність щодо наданих послуг та сервісів, які було надано працівниками точки обслуговування (ВПЗ) у заданий проміжок часу. Це можуть бути будь-які формати звітів щодо всієї інформації, яка міститиметься в Системі щодо наданих послуг та сервісів. 1. Детальні фінансові транзакції щодо наданих послуг/ проданих товарів 2. Список поштових відправлень, що прийняті від клієнтів або вручені клієнтам (або необхідно повернути) 3. Список поштових відправлень, що вручені/ доставлені клієнтам (кур'єр) 4. Перелік товарів, що продані, а також залишки товарів 5. Поштові перекази, що прийняті від клієнтів або вручені клієнтам (або необхідно повернути) 6. Платежі з оплати послуг, що прийняті від клієнтів (оплачені рахунки) 7. Залишки грошових коштів у касі/ дані інкасації 8. Список замовлень періодичних видань (передплата) 9. Реєстр пенсій, що невиплачені 10. Дані страховок, що продані клієнтам 11. Дані клієнтів фізичних/ юридичних осіб (ідентифікатор, ім'я, адреса, податковий ідентифікаційний номер, банківський рахунок тощо)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 3.5.2. (Інформування та повідомлення користувачів) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: e4566e2bc319494ab084a2fd0d700c54
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b17
Назва: Щодо пункту 3.5.2. (Інформування та повідомлення користувачів) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 3.5.2. (Інформування та повідомлення користувачів) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: «Система повинна мати можливість сповіщати користувача за допомогою відображення випадкових навчальних матеріалів, якщо час простою в системі перевищує 15 хв (період часу може бути змінено).» В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати роз’яснення, яких саме випадкових навчальних матеріалів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Постачальник має забезпечити наявність у Системі функціоналу, відповідно до вимог розділу 3.5.2. Додатку № 3 до Тендерної документації. Формування бази з навчальними матеріалами та наповнення ними Системи буде виконуватися Замовником самостійно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 3.3.5. (Видача готівки з банківських карток за допомогою POS-терміналу) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: 26a752dc16dc42f7a9503f2a3404ffb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b16
Назва: Щодо пункту 3.3.5. (Видача готівки з банківських карток за допомогою POS-терміналу) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 3.3.5. (Видача готівки з банківських карток за допомогою POS-терміналу) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: «Система повинна мати можливість забезпечити впровадження процесу з видачі готівки з банківських карток за допомогою POS-терміналу:» В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати роз’яснення щодо моделі POS-терміналів та протокол обміну даними з POS-терміналами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги до предмета закупівлі, в тому числі щодо технологій інтеграції, відображені в розділі 2.6. Додатку № 3 до Тендерної документації. Наразі триває закупівля POS-терміналів, з умовами якої можна ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-23-014914-c
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 3.3.4. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: 50e5c6f2f9ea432ba6155f260e137ca9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b15
Назва: Щодо пункту 3.3.4. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 3.3.4. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: Система для оплати рахунків онлайн повинна бути здатна інтегруватися з системами інтеграції, що наявні у компанії. В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати перелік систем інтеграції, які наявні в компанії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги до предмета закупівлі, в тому числі щодо технологій інтеграції, відображені в розділі 2 Додатку № 3 до Тендерної документації. Взаємодія Системи із системами оплати рахунків має бути реалізована через універсальну шину даних (Enterprise Service Bus – ESB, надається Замовником) за допомогою веб-сервісів JSON, REST/SOAP та не вимагає прямої інтеграції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо пункту 3.3.3. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація»

Номер: 18801a774e5742c790bdc838ce3034cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-013814-c.b14
Назва: Щодо пункту 3.3.3. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація»
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 3.3.3. (Виплата пенсії та інших соціальних виплат) Додатку 3 «Технічна специфікація» передбачено наступну вимогу: «Система повинна мати можливість приймати пенсійні файли з реєстрами централізовано, з декількох різних державних відомств та обробляти їх у строк згідно з бізнес-правилами Укрпошти». В зв’язку з зазначеним, вимагаємо надати для ознайомлення відповідні бізнес-правила Укрпошти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Процес виплати пенсій та соціальних виплат регламентується чинним Законодавством України (в тому числі Інструкцією про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженою спільним наказом Мінтрансзв’язку, Мінсоцполітики від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, затвердженої в Мін’юсті 02.07.2009 за № 592/16608). Вимоги щодо порядку виплати пенсій та інших соціальних виплат наведено у розділі 3.3.3. Додатку № 3 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено