-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рушники паперові
Торги відмінено
121 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 213.12 UAH
мін. крок: 1% або 1 213.12 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 17:01 - 19.11.2020 17:00
Вимога
Є відповідь
Щодо оскарження дискваліфіції
Номер:
19a11146237043a3b45a841c3721f7ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c7
Назва:
Щодо оскарження дискваліфіції
Вимога:
Відповідно до статті 21 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини", Виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг.
Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій.
Декларація виробника видається на визначений період часу для серійного виробництва одного й того самого харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного засобу для переробки або для партії.
Якщо декларація виробника видається на серійне виробництво продукту, включені до неї партії повинні зазначатись у такій декларації виробника. Декларація виробника, що видається на партію, повинна містити посилання на конкретну партію.
Таким чином, декларація виробника видається ЛИШЕ(!!!!) для харчових продуктів та продовольчої сировини.
Оскільки, предметом закупівлі є Рушники паперові, то декларація виробника на даний товар не видається.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що згідно ч. 11 ст. 26 Закону України “Про Публічні закупівлі” - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Не знання Вами чинного законодавства України НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ ДЛЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проаналізувавши Ваші дії, щодо неодноразового скасування закупівлі та визнання переможцем НАЙДОРОЖЧОГО учасника, свідчить про Вашу особисту зацікавленість, зловживанням своїм посадовим становищем та , не виключено, змову із учасником ФОП Ключников А.В. з метою отримання винагороди.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати своє рішення – ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 71 від 04.12.2020р. (надалі – Протокол) щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «БЕМБІКС».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами, або до суду, на підставі ч.20 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
А також, ми вимушені будемо звернутись до засобів масової інформації задля надання розголосу даній ситуації та Вашим незаконним діям.
Пов'язані документи:
Замовник
- 36 Бембікс.pdf 10.12.2020 13:06
Дата подачі:
08.12.2020 23:56
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу і прийнявши до уваги всі зауваження, Замовником прийняте рішення про скасування спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (Рушники паперові), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c., з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення
Номер:
e6f7985de3cf4126ab32e1b571ef81fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c6
Назва:
Щодо відхилення
Вимога:
Щодо відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 36-1.pdf 08.12.2020 17:49
- 36 вим.Борей-Трейд.pdf 10.12.2020 13:04
Дата подачі:
08.12.2020 17:49
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу і прийнявши до уваги всі зауваження, Замовником прийняте рішення про скасування спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (Рушники паперові), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c., з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо відхилення
Номер:
79f6b17c15f54c28b09829406044b41e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c5
Назва:
Щодо відхилення
Вимога:
Щодо відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога36.pdf 08.12.2020 13:24
Дата подачі:
08.12.2020 13:24
Опис причини скасування:
Подано більш розширену
Дата скасування:
08.12.2020 17:51
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення
Номер:
46e5c38e2e3b4292b5028a5748351c25
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.a4
Назва:
Щодо відхилення
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні UA-2020-11-13-013213-c «Рушники паперові», який проходив 27.11.2020р. Як учасник даної закупівлі, просимо розглянути нашу вимогу, та взяти до уваги зазначену інформацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДНЗ №36.pdf 07.12.2020 15:40
- 2.пр.36.pdf 09.12.2020 18:09
- 1 пр.36.pdf 09.12.2020 18:09
- 3.пр.36.pdf 09.12.2020 18:09
Дата подачі:
07.12.2020 15:40
Вирішення:
«Доброго дня. Розглянувши вимогу ТОВ «Український папір» від 07.12.2020р. до закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (Рушники паперові), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c, щодо необґрунтованого відхилення Вашої пропозиції ,Замовник повідомляє :
«Згідно із вимогами Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а саме пункту 3.1. учасники повинні були надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
«Копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України та/або сертифікату(ів), який(які) підтверджують, що Товар відповідає нормам і вимогам діючого законодавства України, які дозволяють його використання за призначенням, копію(ї) декларації виробника (постачальника) та копію(ї) етикетки і (або) упаковки (пачки), що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1.»
Отже, від Учасників вимагається надати :
1) копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України та/або сертифікату(ів), який(які) підтверджують, що Товар відповідає нормам і вимогам діючого законодавства України, які дозволяють його використання за призначенням;
2) копію(ї) декларації виробника (постачальника), що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1;
3) копію(ї) етикетки і (або) упаковки, що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації, учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, враховуючи, що жодним із учасників не було звернень за роз`ясненнями, усім потенційним учасникам були зрозумілі вимоги оголошення, окрім цього, враховуючи відсутність факту оскарження інформації, яка міститься в оголошенні, всі потенційні учасники погодились з його вимогами.
У своїй вимозі Ви вказуєте на те, що в складі своєї пропозиції Вами надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацію виробника, сертифікат якості, фото упаковки запропонованого товару. Однак, жодним чином Вами не обґрунтовано відсутність копію(ї) етикетки і (або) упаковки, що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1.
Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити:
• назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
• дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
• відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
• позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
• виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї у відповідність, якщо законом чи відповідним технічним регламентом не встановлено інший порядок дій виробника (продавця) у таких випадках;
• дату виготовлення;
• відомості про умови зберігання;
• гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
• правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
• строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
• найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. У разі якщо нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, встановлено спеціальні вимоги до змісту інформації про певні види продукції, положення цієї частини застосовуються у частині, що не охоплюється такими спеціальними вимогами.
Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.
Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
Отже, виходячи зі змісту ЗУ «Про захист прав споживачів», вимога п.3.1. Додатку 1 до Оголошення щодо підтвердження технічних та якісних характеристик про надання копію(ї) етикетки і (або) упаковки, що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1 є обґрунтованою та підлягає виконанню будь-яким постачальником.
Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
1a3d3ca0dc904641b2f7b9533deaed54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-11-13-013213-c (Рушники паперові), який проходив 27.11.2020р. Як учасник даної закупівлі, просимо розглянути нашу вимогу та врахувати зазначену інформацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДНЗ №36.pdf 01.12.2020 16:46
Дата подачі:
01.12.2020 16:46
Вирішення:
«Доброго дня. Розглянувши вимогу ТОВ «Український папір» від 01.12.2020р. до закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c), Замовником прийняте рішення задовільнити вимогу, а саме скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «БЕМБІКС» з метою проведення повторної оцінки його пропозиції.»
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.12.2020 16:13
Вимога
Вирішена
Вимоги до тендерної документації.
Номер:
602521a1e94d4cf6a50fbfe4b066089c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c2
Назва:
Вимоги до тендерної документації.
Вимога:
13.11.2020 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 36 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки № UA-2020-11-13-013213-c, оприлюднило відповідну тендерну документацію. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Ознайомившись з тендерною документацією КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 36 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, вважаємо, що деякі пункти ТД не відповідають вимогам законодавства, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, у зв’язку із чим виявлені порушення потребують внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 14 «Інша інформація: Перелік документів в електронному або сканованому вигляді, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п. 9 цього Оголошення:» тендерної документації передбачено надання: п.14.11 «Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання..».
Для того, щоб замовник міг переконатись у тому, що учасник дійсно виконав заявлені аналогічні договори, роботи/ товари виконувались вчасно, якісно та без зауважень, тендерні документації передбачають необхідність надання відгуків від замовників за аналогічними договорами. Однак, замовник не повинен вимагати надмірні вимоги до таких відгуків: вимоги до оформлення відгуків, дати їх отримання, суб’єкта видачі відгуку та змістового наповнення, а саме в пункті 14.11 йде мова про «із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань», таким чином Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників які ще не брали участь у публічних закупівлях або спрощених закупівлях та зменшують коло учасників які можуть брати участь у даній закупівлі. Вважаємо дану вимогу, а саме зазначення в відгуку факту виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань дискримінаційною умовою по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, тих хто не приймав участь у спрощеній закупівлі, та просимо внести відповідні зміни в документацію, а саме пункт 14.11 у відповідність до вимог законодавства про публічні закупівлі та внести зміни в оголошення, а саме виключити такий зміст в документі як «із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 2 36.pdf 19.11.2020 16:57
Дата подачі:
19.11.2020 15:17
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу від 19.11.2020р. до закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c), Замовником повідомляє наступне:
Відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вимагає надання учасниками спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції копію позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, укладеного саме за результатами проведення процедури закупівлі або спрощеної закупівлі. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі (Учасником, який приймає участь саме у цій спрощеній закупівлі (UA-2020-11-13-013213-c)) договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання.
Таким чином, вимоги, встановлені Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, не обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Внесення змін до оголошеня про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
fca8fa97abc94825b5038050495536da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013213-c.c1
Назва:
Внесення змін до оголошеня про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
13.11.2020 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 36 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c, оприлюднило відповідну тендерну документацію.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів
Ознайомившись із оголощенням про проведення спрощеної закупівлі КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 36 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" за Єдиним закупівельним словником 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, а саме Рушники паперові – код ДК 021:2015 – 33763000-6 - Паперові рушники для рук, вважаємо, що деякі пункти тендерної документації не відповідають вимогам законодавства, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, у зв’язку із чим виявлені порушення потребують внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 14 «Інша інформація: Перелік документів в електронному або сканованому вигляді, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п. 9 цього Оголошення:» тендерної документації передбачено надання: п. «14.7 Копії особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства».
По-перше, предметом закупівлі є товар «Рушники паперові», а не послуга. Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) таким чином , в тендерній документації та тендерній пропозиції повинні міститись виключно інформація щодо предмета закупівлі, яким є товар «Паперовиі рушники», а не послуга доставки, яка не є предметом закупівлі.
Таким чином, умова щодо надання «Копії особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства» не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною щодо учасників, оскільки учасник може здійснювати доставку не своїми силами, а через посередників, який може не надати таких документів.
Замовник ставить умову про надання учасником копії особистих медичних книжок водія та особи, яка поставлятиме Товар, тобто третіх осіб. Учасник може надавати документи стосовно себе та своєї господарської діяльності та жодним чином не повинен залежати від волевиявлення третіх осіб щодо надання ними певних документів.
По-друге згідно пунктом 12.4. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року № 363 водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Аналогічні вимоги містяться в Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженій Наказом Міністерством освіти і науки та Міністерством охорони здоров’я від 17.04.2006 № 298/227.
В оголошенні Замовника та в законодавстві України не зазначено, що товар «рушники паперові», які закуповуються, належить до харчових продуктів, а також в жодних законодавчих актах не зазначається, що для перевезення інших товарів, окрім харчових продуктів, водій (експедитор) зобов'язаний обов'язково мати медичну книжку.
У зв'язку з чим вимога про надання «Копій особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства» є дискримінаційна, та такими що порушує вимоги конкуренції. Просимо привести тендерну документацію, а саме пункт 14.7 у відповідність до вимог законодавства про публічні закупівлі та внести зміни в оголошення, а саме виключити такий документ як «копію медичної книжки».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповідь36.pdf 19.11.2020 16:09
Дата подачі:
18.11.2020 17:48
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу від 18.11.2020р. до закупівлі за ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-013213-c), Замовником прийнято рішення про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вилучивши вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції копій особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так