-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Бутівецького сільського клубу в с. Бутівці Хорольського району Полтавської області
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація
Завершена
70 673.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 706.73 UAH
мін. крок: 1% або 706.73 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 16:56 - 19.11.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Незаконне визначення переможця, порушення основного принципу проведення публічних закупівель - максимальна економія бюджетних коштів.
Номер:
09d7ba69f4f64a5a878cb235463ed8c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-013155-c.b1
Назва:
Незаконне визначення переможця, порушення основного принципу проведення публічних закупівель - максимальна економія бюджетних коштів.
Вимога:
ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва. Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Використовуючи своє право згідно ст. 14 п. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», на отримання додаткової аргументаці, просимо надати додаткові роз’яснення по питанню, чим обґрунтовані закладені замовником перевитрати матеріалів? Як визначалась необхідність у газобетонних блоках, чим обґрунтовано те, що об’єм газобетонних блоків, закладений замовником, складає: 0,6*0,3*0,2 * 24шт. = 0,864 м.куб., а об’єм кладки всього – 0,57 м.куб. Куди будуть використані 0,294 м.куб. додаткових блоків, вони залишаться просто лежати у приміщенні клубу, бо роботи по даним матеріалам не передбачені і відповідно немає законного права закладати даний об’єм у проектно –кошторисну документацію та у вартість ремонтних робіт?
Технологічна карта по укладанню газобетонних блоків передбачає максимальну витрату клейової суміші 30 кг. на 1 м.куб. (максимальна товщина шва – 3 мм). Тобто маємо максимальні витрати клею на 0,57 м.куб. – 17,1 кг. В супереч ДСТУ Д.1.1- 1:2013 Замовником закладається 37,5 кг. клейової суміші на 0,57 м.куб. кладки. Тобто різниця (перевитрати) складають – 20,4 кг. Мішок клею буде стояти в приміщенні клубу біля не використаних газобетонних блоків?
Замовник даною спрощеною закупівлею проводить також і закупку будматеріалів: армувальної сітки, штукатурних кутиків, зайвих газобетонних блоків та клейової суміші і т.д., бо ресурсними елементними кошторисними нормами використання на даному об’єкті вище вказаних матеріалів, не передбачено, тобто вони просто повинні там лежати чи стояти?
Учасником ТОВ «Альбатрос» було визначено вартість будівництва і норми витрат матеріалів виключно згідно державних стандартів України (державних кошторисних норм) та ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Технологія встановлення натяжної стелі передбачає:
1. Встановлюємо каркас
2. Кріпимо частково полотно
3. Нагрівання (сушка) полотна з кінцевим його фіксуванням
Маємо ситуацію, коли документи ФОП Довбні Л.В. взагалі не розглядалися, бо є нормальним визначити вартість робіт, по улаштуванню натяжної стелі згідно ресурсної елементної норми РН4-17-4 «Улаштування підшивки стель плитами деревноволокнистими», яка до технології та вартості робіт зі встановлення натяжних стель не має ніякого відношення.
З огляду на все вище описане, вимагаємо скасувати Протокол №79 від 01.12.2020р., як такий що суперечить діючому законодавству.
В іншому випадку будемо змушені звернутись через електронну систему закупівель до відповідних органів контролю – Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимогв від 02.12.2020р..pdf 02.12.2020 10:26
Дата подачі:
02.12.2020 10:26
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику розглянувши Вашу вимогу № UA-2020-11-13-013155-c.b1 від 02 грудня 2020 10:26, повідомляємо наступне: Замовник самостійно встановлює вимоги до предмета закупівлі з урахуванням стану приміщення в якому повинен проводитися поточний ремонт та відповідно до ДСТУ. Усі учасники закупівлі у період уточнення інформації про закупівлю, який був відведений для звернення за уточненням та роз’ясненнями, мали можливість задати запитання чи надати свої заперечення стосовно документації та вимог оприлюднених Замовником.
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація), - Учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- розрахунок договірної ціни згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, та щодо всього обсягу надання послуг, передбаченого згідно цього Додатку;
Згідно Відомості ресурсів до технічного завдання (Додаток 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація), Замовником вимагалися наступні матеріали: Дюбель-шурупи з пластмасовими пробками [150 мм] – 9 шт., Блоки газобетонні розміром 600 мм х 300 мм х 200 мм – 24 шт.; Клей для газоблоків (25кг) -1,5 шт.; Цвяхи дротяні оцинковані для азбестоцементної покрівлі 4,0х100 мм - 0,00006 т.; Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм - 0,00125 т.; Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача 10 мм і менше - 1,70962 м3; Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 - 1,408 м3; Мастильні матеріали - 0,01835 кг.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС" всупереч вимогам Замовника у своїй пропозиції пропонує Дюбель монтажний – 8 шт., Блоки газобетонні – 0, 57 м3; Клей для газобетонних блоків – 14,3 кг. Гайки шестигранні, діаметр різьби 6 мм - 0,00006 т.; Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм - 0,00127 т.; Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача 10 мм і менше - 1,7442 м3; Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 - 1,413 м3; Мастильні матеріали – відсутні в переліку.
Отже, замовник приймаючи рішення діяв в межах своєї компетенції, дотримуючи принципів здійснення публічних закупівель не перевищуючи своїх повноважень, і тому заперечує припущення викладені у вимозі та вважає відповідну вимогу безпідставною. Протокольне рішення уповноваженої особи № 79 від 01.12.2020 року переглядатися не буде, адже пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬБАТРОС" не відповідає вимогам до предмета закупівлі та згідно п. 1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено