-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 39510000-0 (Вироби домашнього текстилю) (Постільна білизна для закладів освіти Оболонського району м. Києва)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 051 комп Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 25.12.2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в п.2 розділу ІІІ Тендерної документації.
Торги відмінено
1 250 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 509.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 509.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 16:34 - 26.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛТЕКС»
Номер:
2c42c84094ef4111963be557da4162a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-012846-c.a1
Назва:
С К А Р Г А на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛТЕКС»
Скарга:
Вих. № 16.12.20-01 від 16.12.2020 р.
До:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Білтекс»
Код ЄДРПОУ 38598848
Адреса: 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 9 приміщення 210
Тел. (056)-790-70-11, (067) 562-52-77
Замовник торгів: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
вул. Йорданська,11-а, м. Київ, 04211
С К А Р Г А
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «БІЛТЕКС»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
UA-2020-11-13-012846-c
Тендерним комітетом
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
(далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Вироби домашнього текстилю) (Постільна білизна для закладів освіти Оболонського району м. Києва)
) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 39510000-0
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/ пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подали:
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
Фізична особа-підприємець Черниченко Вікторія Олегівна
Відхилено
ТОВ "АЙДІА ТЕХ"
Відхилено
ТОВ «БІЛТЕКС» (далі – ТОВ «БІЛТЕКС» бало Товариство, суб’єкт оскарження)
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" (далі – Учасник, Переможець)
Фізична особа-підприємець Черниченко Вікторія Олегівна
Не розглядався
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасників відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БІЛТЕКС» згідно протоколу №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р.
Пропозицію ТОВ «БІЛТЕКС» було відхилено безпідставно, виходячи з наступного:
Згідно протоколу №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р. пропозицію учасника ТОВ «БІЛТЕКС було відхилено у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника ТОВ «БІЛТЕКС» вимогам тендерної документації:
1. У пункті 5.1. Проекту Договору не зазначений строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), який відповідно до пункту 4.3. Розділу 1 «Загальні положення тендерної документації» також зазначається в проекті договору.
2. Не надано погодження відповідно до пункту 6 Розділу 1 «Загальні положення тендерної документації.
3. Не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (актів приймання-передачі товару, видаткових накладних тощо), що не відповідає пункту 3.2. Додатку 3 до тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен подати, зокрема: «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар із сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи в дитячих закладах (дошкільні, учбові, санаторно-курортні».) У складі пропозиції учасника міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар із сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи в дитячих закладах (дошкільні, учбові, санітарно-курортні), що не відповідає технічній специфікації та іншим умовам до предмету закупівлі.
5. У Листі-згоді про умови збільшення ціни не відображено всю необхідну інформацію відповідно до абзацу 2 пункту 4 розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
Вважаємо, що Пропозиція ТОВ «БІЛТЕКС» була неправомірно відхилена Замовником з наступних підстав:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) не містить таку підставу відхилення тендерної пропозиції учасника, як невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до протоколу №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р. пропозицію учасника ТОВ «БІЛТЕКС було відхилено у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника ТОВ «БІЛТЕКС» вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) не містить таку підставу відхилення тендерної пропозиції учасника, як невідповідність вимогам тендерної документації.
Таким чином, Пропозиція ТОВ «БІЛТЕКС» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Така позиція підтверджується також практикою АМКУ, відображеною, зокрема, у рішеннях від 09.07.2020 року № 13365-р/пк-пз (UA-2020-05-15-005453-b), від 09.07.2020 року № 13368-р/пк-пз (UA-2020-05-15-005453-b).
2. Висновки зроблені Замовником у протоколі №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р. є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
2.1. Щодо не зазначення ТОВ «БІЛТЕКС» строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) в проекті договору.
Відповідно до п. 1 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі проект договору про закупівлю.
Пунктом 4.3. стовбцем 2 розділу І Тендерної документації Замовника не передбачено обов’язку учасника зазначити строк поставки в проекті договору, більш того, виходячи зі змісту п. 1. ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовник надає проект договору про закупівлі, а внесення змін до проекту договору учасником буде фактично наданням нового проекту договору про закупівлю.
2.2. Щодо ненадання погодження відповідно до пункту 6 Розділу 1 «Загальні положення тендерної документації.
Згідно пункту 6 Розділу 1 «Загальні положення тендерної документації Валютою тендерної пропозиції є гривня, надати погодження. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий Учасник зазначає ціну пропозиції в електронній системі закупівель у валюті – гривня.
В зазначеному пункті не зазначено, яким чином учасник повинен надати таке погодження, в якій формі.
ТОВ «БІЛТЕКС» у формі тендерної (цінової) пропозиції №27.11.20-01 від 27.11.20 зазначив, що ТОВ «БІЛТЕКС» має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у пропозиції та зазначив запропоновану ціну на товар у гривнях.
2.3. Щодо ненадання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (актів приймання-передачі товару, видаткових накладних тощо), що не відповідає пункту 3.2. Додатку 3 до тендерної документації.
2. У протоколі №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р. Замовником зазначено, що ТОВ «БІЛТЕКС» не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (актів приймання-передачі товару, видаткових накладних тощо).
Відповідно до пункту 3.2. Додатку 3 до тендерної документації Замовника для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: в повному обсязі оригінали договорів, оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори) зазначеного (зазначених) в довідці та документи що свідчать про постачання товару.
Вимоги п 3.2. Додатку 3 до тендерної документації Замовника не містять обов’язку Учасника щодо надання первинної документації до договорів поставки та/або актів приймання-передачі товару, а вимагає надання документів, що свідчать про постачання товару. У наданих учасником специфікаціях до договорів зазначено перелік товар, що постачався, а у листах-відгуках, є відомості про факт постачання товару в повному обсязі, а отже ТОВ «БІЛТЕКС» надало документи, що свідчать про постачання товару.
2.4. Щодо невідповідності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар із сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи в дитячих закладах (дошкільні, учбові, санітарно-курортні), технічній специфікації та іншим умовам до предмету закупівлі.
Відповідно до протоколу №358 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.12.2020 р. згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник повинен подати, зокрема: «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар із сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи в дитячих закладах (дошкільні, учбові, санаторно-курортні».) У складі пропозиції учасника міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар із сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи в дитячих закладах (дошкільні, учбові, санітарно-курортні), що не відповідає технічній специфікації та іншим умовам до предмету закупівлі.
ТОВ «БІЛТЕКС» у складі тендерної пропозиції надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.07.2020 р. №12.2.-18-1/16186. Об’єктом експертизи є вироби текстильні з натуральних бавовняних, льняних та інших тканин, змішаних та синтетичних тканин до яких згідно з Додатком до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відносяться комплекти постільної білизни.
При цьому згідно зазначеного Висновку сфера застосування та реалізації об’єктів експертизи – дитячі заклади (дошкільні, учбові, санітарно-курортні). Таким чином, ТОВ «БІЛТЕКС» виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
При цьому, Замовником не зазначено, яким саме умовам технічної специфікації та іншим умовам до предмету закупівлі не відповідає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.07.2020 р. №12.2.-18-1/16186.
2.5. Щодо не відображення у листі-згоді всієї необхідної інформації відповідно до абзацу 2 пункту 4 розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
ТОВ «БІЛТЕКС» у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду №27.11.20-06 від 27.11.2020 р., згідно якого зміна ціни за одиницю товару можлива у тих розмірах та межах, які відображені у довідці ДП «Держзовнішінформ» але не більш як на 10 відсотків, а отже вимогу абзацу 2 пункту 4 розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації виконано.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закон;
- учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Наслідком рішення Замовника стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство звертається з наступним проханням:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛТЕКС» та обрання переможцем іншого Учасника.
3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про обрання переможцем Учасника.
4. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника розглянути Тендерну пропозицію ТОВ «БІЛТЕКС».
З повагою,
Директор ТОВ «Білтекс» В.Г. Лютий
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА до АМКУ Оболонська РДА.pdf 16.12.2020 14:31
- рішення від 18.12.2020 № 23417+ лист Замовнику.pdf 21.12.2020 11:17
- Інформація про перенесення розгляду скарги 30.12.2020 № 20425.pdf 04.01.2021 11:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2021 №628 .pdf 16.01.2021 17:08
- рішення від 15.01.2021 №628 .pdf 19.01.2021 18:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2020 15:21
Дата розгляду скарги:
30.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2020 11:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.01.2021 18:29