• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Кондиціонер настінний Neoclima Therminator 3.0 NS/NU-24 AHX (або еквівалент

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2020 14:48 - 19.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність тендерної документіції переможця закупілі , Не надання протоколу розгляду на відпровідь на попередню скаргу

Номер: 5827ac14e67e48bca4c6a3e70be511c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.a15
Назва: Не відповідність тендерної документіції переможця закупілі , Не надання протоколу розгляду на відпровідь на попередню скаргу
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ щодо рішення Замовника стосовно визначення Переможця закупівлі Шановний Замовник, ще раз наголошую про ретельне вивчення пропозиції ФОП Вовк В.О. ,та скасування рішення щодо визначення переможця по закупівлі у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" умовам закупівлі, а саме: згідно умов тендерної документації, вказаних в Додатоку № 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в розділі Вимоги до якості товару, п.6: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця процедура закупівлі, учасник надає оригінали гарантійних листів виробників (уповноважених представників, представництв філій виробника, дистриб’юторів, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цієї закупівлі, у кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику (дана вимога є обов’язковою для позицій 1,2,3). Якщо гарантійний лист надається не виробником, Учасник повинен надати документи від виробника, якими підтверджуються повноваження представника, представництва, філії виробника, дистриб’ютора на право надання таких листів.», учасники процедури закупівлі повинні були завантажити у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від виробника, або його представника з документальним підтвердженням права надавати такі листи. ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець», не було надано цього документу, замість нього надано: 1) сертифікат на право продавати, встановлювати та обслуговувати продукти під брендом NEOKLIMA виданий «ТК«ОПТІМ». Цей сертифікат не дає право надавати будь які гарантійні листи; 2) авторизаційний лист від ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ОПТІМ» який не відповідає вимогам замовника в частині необхідних реквізитів, а саме: гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику . Право надавати гарантійні листи у «ТК«ОПТІМ» відсутнє; 3) гарантійні листи складені безпосередньо учасником тендерної закупівлі ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець» теж не містять вищезгаданої інформації у повному обсязі, а саме: назва учасника вказана не повна згідно умов замовника, а скорочена; гарантійні листи не адресуються замовнику, а тількі «уповноваженій особі із публічних закупівель», що не відповідає вимогам замовника; 4) тендерна документація подана ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не підписана ключем ЕЦП; 5) не підтверджен досвід виконання аналогічного договору/рів із листом-відгуком та копією договору відповідно до предмету закупівлі згідно із ДК, наявні документи надані учасником ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" є сумнівні, тому що не мають відтиску печатки замовника. 6) Вами грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При розгляді попередньої моєї скарги була надана формальна відповідь яка не на фірмовому бланці, без підпису та печатки . Протокол розгляду скарги не складався ,тому я вважаю що відповідь на мою скаргу до теперішнього часу не надана. З огляду на вище сказане, я, фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович, вважаю що ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не дотримався вимог подання тендерної пропозиції та підлягає дискваліфікації, оскільки наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. У разі якщо Замовник вважає наведених аргументів недостатньо для дискваліфікації ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", я , фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович прошу переглянути рішення з приводу дискваліфікації мене, як учасника закупівлі, який не надав документ на право представника видавати гарантійні листи від виробника. Прошу ретельно вивчити всі документи та надати обгрунтовану відповідь. У разі не надання обґрунтованої відповіді я залишаю за собою право звернення в правоохоронні органи з метою вивчення тендерної закупівлі на ознаки корупції у діях уповноважених осіб ДП Відділ культури , молоді та спорту Оржицької РДА .
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність тендерної документіції переможця закупілі , Не надання протоколу розгляду на відпровідь на попередню скаргу

Номер: adf0e4d8ee214f50b79410525239dbce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.a14
Назва: Не відповідність тендерної документіції переможця закупілі , Не надання протоколу розгляду на відпровідь на попередню скаргу
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ щодо рішення Замовника стосовно визначення Переможця закупівлі Шановний Замовник, ще раз наголошую про ретельне вивчення пропозиції ФОП Вовк В.О. ,та скасування рішення щодо визначення переможця по закупівлі у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" умовам закупівлі, а саме: згідно умов тендерної документації, вказаних в Додатоку № 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в розділі Вимоги до якості товару, п.6: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця процедура закупівлі, учасник надає оригінали гарантійних листів виробників (уповноважених представників, представництв філій виробника, дистриб’юторів, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цієї закупівлі, у кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику (дана вимога є обов’язковою для позицій 1,2,3). Якщо гарантійний лист надається не виробником, Учасник повинен надати документи від виробника, якими підтверджуються повноваження представника, представництва, філії виробника, дистриб’ютора на право надання таких листів.», учасники процедури закупівлі повинні були завантажити у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від виробника, або його представника з документальним підтвердженням права надавати такі листи. ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець», не було надано цього документу, замість нього надано: 1) сертифікат на право продавати, встановлювати та обслуговувати продукти під брендом NEOKLIMA виданий «ТК«ОПТІМ». Цей сертифікат не дає право надавати будь які гарантійні листи; 2) авторизаційний лист від ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ОПТІМ» який не відповідає вимогам замовника в частині необхідних реквізитів, а саме: гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику . Право надавати гарантійні листи у «ТК«ОПТІМ» відсутнє; 3) гарантійні листи складені безпосередньо учасником тендерної закупівлі ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець» теж не містять вищезгаданої інформації у повному обсязі, а саме: назва учасника вказана не повна згідно умов замовника, а скорочена; гарантійні листи не адресуються замовнику, а тількі «уповноваженій особі із публічних закупівель», що не відповідає вимогам замовника; 4) тендерна документація подана ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не підписана ключем ЕЦП; 5) не підтверджен досвід виконання аналогічного договору/рів із листом-відгуком та копією договору відповідно до предмету закупівлі згідно із ДК, наявні документи надані учасником ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" є сумнівні, тому що не мають відтиску печатки замовника. 6) Вами грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При розгляді попередньої моєї скарги була надана формальна відповідь яка не на фірмовому бланці, без підпису та печатки . Протокол розгляду скарги не складався ,тому я вважаю що відповідь на мою скаргу до теперішнього часу не надана. З огляду на вище сказане, я, фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович, вважаю що ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не дотримався вимог подання тендерної пропозиції та підлягає дискваліфікації, оскільки наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. У разі якщо Замовник вважає наведених аргументів недостатньо для дискваліфікації ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", я , фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович прошу переглянути рішення з приводу дискваліфікації мене, як учасника закупівлі, який не надав документ на право представника видавати гарантійні листи від виробника. Прошу ретельно вивчити всі документи та надати обгрунтовану відповідь. У разі не надання обґрунтованої відповіді я залишаю за собою право звернення в правоохоронні органи з метою вивчення тендерної закупівлі на ознаки корупції у діях уповноважених осіб ДП Відділ культури , молоді та спорту Оржицької РДА .
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Перегляд результатів закупівлі.

Номер: 25dd45b3022841d0bf9af9fd7716e941
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.b13
Назва: Перегляд результатів закупівлі.
Вимога:
Вважаємо, що пропозиція ФОП Йолкін В.М. повністю ФОП Йолкін В.М. відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Ми виконали умови додатку №2 та у складі своєї пропозиції надали Договір №02/2019 від 18.06.2020 року із ДК 39710000-2 Кондиціонери(електричні побутові прилади). Ваше рішення про наше відхилення є надуманим, для того щоб прийняти у переможці потрібну вам людину з найбільшою ціновою пропозицією. Оскільки є очевидним, що до Протоколу було внесено завідомо неправдиву інформацію щодо відсутності документів у складі нашої пропозиції, ми залишаємо за собою право звернутись до антикорупційних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Щодо надання додаткової аргументації про ПОРУШЕННЯ СТРОКІВ ПУБЛІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ

Номер: 6834af0a39464159b59b8053f8d5a515
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.b12
Назва: Щодо надання додаткової аргументації про ПОРУШЕННЯ СТРОКІВ ПУБЛІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно пункту 7) частини 1 статті 10 Закону ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій - протягом ОДНОГО ДНЯ його затвердження. Як вбачається з останнього протоколу про відхилення моєї пропозиції таке РІШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ БУЛО ПРИЙНЯТО 07.12.2020, а згідно даних системи закупівель зазначене РІШЕННЯ БУЛО ОПРИЛЮДНЕО АЖ 09.12.2020. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ АРГУМЕНТУЙТЕ ПІДСТАВИ ПОРУШЕННЯ ВАМИ СТРОКІВ ОПРИЛЮДНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДХИЛЕННЯ МОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ. НАЛОШУЮ: відповідно до частини 1 статті 164-14 КпАП Українинеоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі ТЯГНУТЬ за собою накладення ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. _______________________P.S. відповідно до пункту 2 частини 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 17 замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Протокол №24 від 09.12.2020р. про відхилення Вашої пропозиції, у системі елетктронних торгів, було прилюднено 09.12.2020р. Як бачимо терміни оприлюднення відповідно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупілі" дотримано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо надання додаткової аргументації про ПОРУШЕННЯ СТРОКІВ ПУБЛІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ

Номер: cc93f79670d245f18dc0a6683f0b0f65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.b11
Назва: Щодо надання додаткової аргументації про ПОРУШЕННЯ СТРОКІВ ПУБЛІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно пункту 7) частини 1 статті 10 Закону ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій - протягом ОДНОГО ДНЯ його затвердження. Як вбачається з останнього протоколу про відхилення моєї пропозиції таке РІШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ БУЛО ПРИЙНЯТО 07.12.2020, а згідно даних системи закупівель зазначене РІШЕННЯ БУЛО ОПРИЛЮДНЕО АЖ 09.12.2020. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ АРГУМЕНТУЙТЕ ПІДСТАВИ ПОРУШЕННЯ ВАМИ СТРОКІВ ОПРИЛЮДНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДХИЛЕННЯ МОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ. НАЛОШУЮ: відповідно до частини 1 статті 164-14 КпАП Українинеоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі ТЯГНУТЬ за собою накладення ШТРАФУ на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. _______________________P.S. відповідно до пункту 2 частини 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 17 замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: НЕ ПРАВИЛЬНО ПОДАНА
Дата скасування: 09.12.2020 17:50
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання додаткової аргументації про підстави відхилення

Номер: 26e3ddab14d147d6b5bb88190bb83cb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.b10
Назва: Щодо надання додаткової аргументації про підстави відхилення
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупілі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.12.2020 (далі - Протокол) мою пропозицію було відхилено з наступних підстав, не надано: 1) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 3) копії паспорту (для фізичних осіб); 4) лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних; 5) копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Щодо ЛИСТА-ЗГОДИ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, мною було подано такий документ у складі пропозиції -__документ від 24.11.2020 № 48/Т, який ЗНАХОДИТЬСЯ у завантаженому, від 24 листопада 2020 18:17год, файлі під назвою «ПРОПОЗИЦІЯ ОРЖИЦЯ» - сторінка 8. Щодо, ВІДСУТНОСТІ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ КОПІЇ ВИПИСКИ, такий документ мною поданий у складі пропозції _____________ - копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців мною надано (файл «Податки виписка» стор. 3-4). ЩОДО ВИМОГ НАДАТИ КОПІЮ ПАСПОРТУ ТА КОПІЮ ДОВІДКИ ПРО ПРИСВОЄННЯ ІНДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ____________ Відповідно до абзаців 1, 2 преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно пункту 37) частини 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа,(кома) фізична особа – підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином під час здійснення закупівель замовники керуються положеннями Закону, який розрізняє по суті визначає фізичну особу і фізичну особі-підприємця різними учасниками (тобто це не одне й теж саме). Таким чином я здійснюю господарську діяльність «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ» і «ФІЗИЧНА ОСОБА» Згідно ЗАКОН ПРО ПУБЛІЧННІ ЗАКУПІВЛІ ТАК і згідно Додатку 2 до оголошення вказаної закупівлі де зазначено чітко, без альтернативи, що копія паспорту та коду надаються тільки фізичними особами, тобто така вимога встановлюється тільки для фізичних осіб, цитую: «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, А Я ЗДІЙСНЮЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, 1. ВИМАГАЮ АРГУМЕНТУВАТИ ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ МОЄЇ ПРПОЗИЦІЇ У КОНТЕКСТІ ЗАКОНУ УКРАЇ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», А ТАКОЖ РОЗЯСНИТИ МЕНІ ЯК ВИ РОЗГЛЯДАЛИ МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ І НЕ БАЧИЛИ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

Про вітсутність рішення (не завантаження) про скасування рішення Замовника від 02.12.2020

Номер: 4af662ef4cf34815abb2354f98ea0c85
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.c8
Назва: Про вітсутність рішення (не завантаження) про скасування рішення Замовника від 02.12.2020
Вимога:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2020 (далі - Протокол) мою пропозицію було відхилено. 04 грудня 2020 10:27 моною було подано вимогу щодо надання додаткової аргументації про підстави відхилення. 07.12.2020 Замовником, рішення від 02.12.2020 про відхилення моєї пропозиції, було в системі скасоване, про як і подібні рішення по іншим учасникам які подали скаргу. При цьому рішення про відхилення пропозиції (моєї) Замовник не скасував фактично. Як вбачається з вище описаного ви всього лише відмінили рішення технічно в системі, що дало змогу Вам перевести мою вимогу від 04.12.2020 перевести в режим «СКАСОВАНА», що не відповідає Вашим фактичним рішенням. Враховуючи зазначене вимагаю аргументувати Ваше «рішення» в системі про «скасування» рішення від 02.12.2020, при відсутності завантаженого протоколу про його скасування.
Пов'язані документи: Замовник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.12.2020 11:09
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо надання додаткової аргументації про підстави відхилення

Номер: 07d2885106684943ad50946e99033c7c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.c7
Назва: Щодо надання додаткової аргументації про підстави відхилення
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупілі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2020 (далі - Протокол) мою пропозицію було відхилено з наступних підстав, не надано: 1) лист-відгук до поданого у складі пропозиції договорів відповідно до предмету закупівлі згідно із ДК; 2) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 3) копії паспорту (для фізичних осіб); 4) лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних; 5) копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Проте моню у складі пропозиції було подано: 1) лист-відгук від 24.11.2020 № 01-30/2176, видавник: комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» (файл «Пропозиція Оржиця», стор. 10); 2) лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних від 24.11.2020 № 48/Т; 3) копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (файл «Податки виписка» стор. 3-4); ЩОДО ВИМОГ НАДАТИ КОПІЮ ПАСПОРТУ ТА КОПІЮ ДОВІДКИ ПРО ПРИСВОЄННЯ ІНДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ: Пояснюю наступне: я здійснюю господарську діяльність у формі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ, в свою чергу «ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ» і «ФІЗИЧНА ОСОБА» - це є різними СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЯК ЗГІДНО ГК України та Закону № 922, ТАК і згідно Додатку 2 до оголошення вказаної закупівлі де зазначено чітко, без альтернативи, що копія паспорту та коду надаються тільки фізичними особами, тобто така вимога встановлюється тільки для фізичних осіб, цитую: «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства: … - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ); - копія паспорту (ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ); ….» АБСРДНИМ НАВІТЬ Є ТЕ ЩО ВИ У САМОМУ ПРОТОКОЛІ ЗАЗНАЧИЛИ, ЩО ТАКІ ДОКУМЕНТИ ПОДАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ТОМІСТЬ ВІДХИЛЯЄТЕ МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ. Враховуючи вище викладене, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону № 922, вимагаю додатково аргументувати підстави, з яких мою пропозицію було відхилено. Оскільки є очевидним, що до Протоколу було внесено завідомо неправдиву інформацію щодо відсутності документів у складі пропозиції. Додаткова аргументація необхідна для подальшого звернення до правоохоронних органів, в частині надання належної правової оцінки таким діям (внесення завідомо-неправдивої інформації до офіційних документів (стаття 366 Кримінального кодексу України «Службове підроблення»).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.12.2020 11:09
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення замовника

Номер: b5c2717adc764b89b1566716f426f3e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.a6
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник, прошу скасувати рішення щодо визначення переможця по закупівлі у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" умовам закупівлі, а саме: згідно умов тендерної документації, вказаних в Додатоку № 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в розділі Вимоги до якості товару, п.6: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця процедура закупівлі, учасник надає оригінали гарантійних листів виробників (уповноважених представників, представництв філій виробника, дистриб’юторів, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цієї закупівлі, у кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику (дана вимога є обов’язковою для позицій 1,2,3). Якщо гарантійний лист надається не виробником, Учасник повинен надати документи від виробника, якими підтверджуються повноваження представника, представництва, філії виробника, дистриб’ютора на право надання таких листів.», учасники процедури закупівлі повинні були завантажити у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від виробника, або його представника з документальним підтвердженням права надавати такі листи. ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець», не було надано цього документу, замість нього надано: 1) сертифікат на право продавати, встановлювати та обслуговувати продукти під брендом NEOKLIMA виданий «ТК«ОПТІМ». Цей сертифікат не дає право надавати будь які гарантійні листи; 2) авторизаційний лист від ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ОПТІМ» який не відповідає вимогам замовника в частині необхідних реквізитів, а саме: гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику . Право надавати гарантійні листи у «ТК«ОПТІМ» відсутнє; 3) гарантійні листи складені безпосередньо учасником тендерної закупівлі ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець» теж не містять вищезгаданої інформації у повному обсязі, а саме: назва учасника вказана не повна згідно умов замовника, а скорочена; гарантійні листи не адресуються замовнику, а тількі «уповноваженій особі із публічних закупівель», що не відповідає вимогам замовника; 4) тендерна документація подана ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не підписана ключем ЕЦП; 5) не підтверджен досвід виконання аналогічного договору/рів із листом-відгуком та копією договору відповідно до предмету закупівлі згідно із ДК, наявні документи надані учасником ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" є сумнівні, тому що не мають відтиску печатки замовника. З огляду на вище сказане, я, фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович, вважаю що ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не дотримався вимог подання тендерної пропозиції та підлягає дискваліфікації, оскільки наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. У разі якщо Замовник вважає наведених аргументів недостатньо для дискваліфікації ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", я , фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович прошу переглянути рішення з приводу дискваліфікації мене, як учасника закупівлі, який не надав документ на право представника видавати гарантійні листи від виробника.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.12.2020 11:09
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення замовника

Номер: 81bb18de1f6b4cc4a9b3180965310cd5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-001774-b.a5
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник, прошу скасувати рішення щодо визначення переможця по закупівлі у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" умовам закупівлі, а саме: згідно умов тендерної документації, вказаних в Додатоку № 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в розділі Вимоги до якості товару, п.6: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця процедура закупівлі, учасник надає оригінали гарантійних листів виробників (уповноважених представників, представництв філій виробника, дистриб’юторів, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цієї закупівлі, у кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику (дана вимога є обов’язковою для позицій 1,2,3). Якщо гарантійний лист надається не виробником, Учасник повинен надати документи від виробника, якими підтверджуються повноваження представника, представництва, філії виробника, дистриб’ютора на право надання таких листів.», учасники процедури закупівлі повинні були завантажити у складі тендерних пропозицій гарантійний лист від виробника, або його представника з документальним підтвердженням права надавати такі листи. ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець», не було надано цього документу, замість нього надано: 1) сертифікат на право продавати, встановлювати та обслуговувати продукти під брендом NEOKLIMA виданий «ТК«ОПТІМ». Цей сертифікат не дає право надавати будь які гарантійні листи; 2) авторизаційний лист від ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ОПТІМ» який не відповідає вимогам замовника в частині необхідних реквізитів, а саме: гарантійні листи повинні включати: посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, повну назву Учасника, назву предмета закупівлі, кількість та адресуватися Замовнику . Право надавати гарантійні листи у «ТК«ОПТІМ» відсутнє; 3) гарантійні листи складені безпосередньо учасником тендерної закупівлі ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", якого кваліфіковано як «Переможець» теж не містять вищезгаданої інформації у повному обсязі, а саме: назва учасника вказана не повна згідно умов замовника, а скорочена; гарантійні листи не адресуються замовнику, а тількі «уповноваженій особі із публічних закупівель», що не відповідає вимогам замовника; 4) тендерна документація подана ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не підписана ключем ЕЦП; 5) не підтверджен досвід виконання аналогічного договору/рів із листом-відгуком та копією договору відповідно до предмету закупівлі згідно із ДК, наявні документи надані учасником ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" є сумнівні, тому що не мають відтиску печатки замовника. З огляду на вище сказане, я, фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович, вважаю що ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович" не дотримався вимог подання тендерної пропозиції та підлягає дискваліфікації, оскільки наявні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. У разі якщо Замовник вважає наведених аргументів недостатньо для дискваліфікації ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович", я , фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович прошу переглянути рішення з приводу дискваліфікації мене, як учасника закупівлі, який не надав документ на право представника видавати гарантійні листи від виробника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник - Фізична особа-підприємець Сушич Олександр Андрійович ! Доводими до Вашого відому, що пропозиція ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович"- відповідає умовам оголошення спрощеної процедури закупівлі щодо закупівлі Кондиціонер настінний Neoclima Therminator 3.0 NS/NU-24 AHX (або еквівалент). Учасником надано усі матеріали Фізична особа-підприємець ФОП "Вовк Вячеслав Олексійович». Тому залишаємо без розгляду
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.12.2020 11:09