-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або документів іншою мовою,вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.
Завершена
203 914.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 039.14 UAH
мін. крок: 1% або 2 039.14 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 14:15 - 25.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Зміна технічних характеристик проектора
Номер:
8015371f35cf4e19a5639cfbddebc262
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-001621-a.b2
Назва:
Зміна технічних характеристик проектора
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, в технічному описі мультимедійного проектора Ви вказуєте наступне:
"Технологія: LCD: 3 х 0.55" P-Si TF
світловий потік не менше 3200 ANSI люменів;
роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів);
аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10;
ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі;
Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт, частота: не гірше ніж 100 Гц-20000 Гц"
Повідомляємо Вам, що під вказані характеристики можливо підібрати лише 1 модель проектора від 1 виробника. Це є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель та повністю унеможливлює конкуренцію у Вашій закупівлі.
Вимагаємо внесення змін з метою забезпечення можливості іншим учасникам запропонувати аналоги та еквіваленти товару.
Рекомендуємо Вам викласти в такій редакції:
"Технологія: LCD або DLP
світловий потік не менше 3200 ANSI люменів;
роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів);
аспектне співвідношення 4:3 або 16:9 або 16:10;
ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі;
Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 10 Вт"
У разі невнесення змін Ваша закупівля не відбудеться, оскільки запропонувати прописане Вами обладнання зможе лише 1 учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 13:27
Вирішення:
Доброго Дня! В відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
По перше Замовник не має інформації щодо неможливості постачання обладнання з вказаними характеристиками, всі характеристики що зазначені в технічному завданні сформовані виключно потребою яка наразі існує. Також проаналізувавши безліч закупівель що вже відбулися, Замовник мав змогу пересвідчитись що закупівлі обладнання з аналогічними характеристиками без проблем відбувалися, з різною кількістю Учасник
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.11.2020 09:01
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення порушень та зміна документації
Номер:
242421e7c70f4235b4c0b07c022efe3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-001621-a.a1
Назва:
Усунення порушень та зміна документації
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, ми виявили ряд порушень чинного законодавства. Тому Вам необхідно внести зміни та видалити всі дискримінаційні та незаконні вимоги, які звужують коло учасників до одного.
По-перше, Ви вказуєте наступне:
"Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Можливість пробного тестування з періодом до 10 днів (дана функція та версія завантаження програми має бути на сайті виробника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється."
Повідомляємо Вам, що така вимога є дискримінаційною, оскільки лише 1 представник на території України зможе надати вам таке посилання та пробну версію.
По-друге, Ви вимагаєте, щоб Учасники надали:
"Авторизаційний лист наданий виробником ноутбуків, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника)."
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, така вимога є незаконною, обмежує коло учасників та порушує прицнипи державних закупівель.
По-третє, Ви вимагаєте таке:
"Із метою підтвердження відповідності Спеціалізоване програмне забезпечення технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних документів про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких грифів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі.
Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, така вимога є повністю незаконною та звужує конкуренцію учасників.
На підставі вище переліченого, наполягаємо на негайному внесенні змін та приведенні Вашої тендерної документації у відповідність з чинним законодавством та наказами МОН України.
Шановний Замовнику, внесіть зміни та не обмежуйте конкуренцію!
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 13:22
Вирішення:
Доброго дня!
1) Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник буде розглядати будь-яке програмне забезпечення, будь-якого Виробника, яке буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам що наведені в технічному Завданні Замовника.
Вимога щодо вказування в таблиці відповідності електронного посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. Можливість пробного тестування з періодом до 10 днів. Зумовлена необхідністю надання Замовнику можливості перевірки технічних характеристик запропонованого Учасником спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Щодо тезису – «оскільки лише 1 представник на території України зможе надати вам таке посилання та пробну версію.» Замовнику не зрозуміло в чому складність надати посилання на сайт виробника пропонованого програмного забезпечення, чи посилання на пробну версію даного програмного забезпечення.
Відповідно до вище викладеного, зважаючи на те що, тендерна Документація не містить ніяких посилань чи вказівок на закупівлю програмного забезпечення від конкретного Виробника, Учасником може бути запропоновано будь-яке програмне забезпечення навчального призначення яке відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам, що зазначені в тендерній документації замовника. З можливістю перевірки цих характеристик, у спосіб визначений тендерною документацією.
2) Щодо тезису про надання Авторизаційних листів, та посилань на практику АМКУ яку наводить «Скаржник» повідомляємо наступне:
Замовник просить звернути увагу на те, що предмет закупівлі не передбачає закупівлю товару від певного конкретного виробника, чи від певного конкретного постачальника. Тобто до розгляду можуть бути прийняті всі пропозиції які будуть відповідати технічним, якісним , кількісним та іншим вимогам Замовника. Разом з тим враховуючи що не має вимоги щодо конкретних виробників (тобто може бути запропонований будь який товар що буде відповідати технічним характеристикам – додатку 1 до ТД), Замовник ніяк не обмежує коло потенційних Учасників. Замовник уважно ознайомившись з прикладами які наводить Скаржник, щодо позиції АМКУ відносно авторизаційних листів, зауважує що у приведених прикладах, Замовник закуповує конкретне обладнання, конкретного виробника, при цьому вимагає авторизаційний лист від цього ж Виробника. (в такому випадку, дійсно можливі певні зловживання, та варіанти недобросовісної конкуренції- що і показує відповідне рішення АМКУ). Але ці приклади ніяким чином не співвідносяться з даною Закупівлею, де Замовник не зазначає конкретно виробника..Також Замовнику не доведено, а тим більше навіть не аргументовано, неможливість надання авторизаційних листів від виробників, продукції яка планується до постачання.
Для Замовника ж надання такого листа свідчить про оригінальність продукції, те що дана продукція потрапила до України (в разі іноземного виробництва) легальним шляхом, можливості вчасної поставки.
3) Щодо надання листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)" . То повідомляємо що відповідно до інформації що зазначена на (https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/oderzhati-svidotstvo/) відповідне свідоцтво має можливість отримати будь-яка компанія яка вертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації освіти. Для прикладу 28.09.2020 року Інститутом модернізації освіти видано: Рекомендовано МОН України (лист МОН від 28.09.2020 №1/11-6553), може бути перевірено за посиланням:
https://gryf.imzo.gov.ua/2020/06/22/programne-zabezpechennya-promethean-activ-inspire-v-skladi-konstruktora-dlya-stvorennya-interaktyvnyh-urokiv-activ-inspire-ta-hmarnogo-servisu-dlya-dystanczijnogo-navchannya-classflow/
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.11.2020 09:01