• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна) старої огорожі Попаснянської ЗОШ І-ІІІ ст. №24 Попаснянської районної ради Луганської області, розташованої за адресою: м.Попасна, пров.Лермонтова, 14 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 254 393.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 271.97 UAH
Період оскарження: 13.11.2020 14:02 - 19.11.2020 15:00
Вимога
Відхилено

СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Приз Роман Сергійович.

Номер: b6642dd8149a48d4b3967cb83e4122a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-008273-c.c2
Назва: СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Приз Роман Сергійович.
Вимога:
Повідомляємо що рівно через 2 хв. 27.11.2020р., о 16:34 було оприлюднено рішення про визначення переможцем (далі - рішення) Протоколом №3 рішенням уповноваженої особи було визначено переможцем ФОП Приз Роман Сергійович, чим підтверджено що Замовник в особі уповноваженої особи Ксенофонтової Н.В., діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Прийнятерішення є безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на те що в складі пропозиції Учасника ФОП Приз Роман Сергійович невідповідність наступних документів: Документацією спрощеної закупівлі та додатками до неї встановлено наступні вимоги про надання учасниками: - У складі пропозиція надається форма «Пропозиція» за формою відповідно до Додатку 1. (Учасник ФОП Приз Р.С., при заповненні форми Додаток 1 не зазначив факс - чим порушено вимоги документації) - Копія зазначеного у довідці аналогічного* договору (-ів), зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. До копії аналогічного договору учасник додає копії документів, які підтверджують виконання договору по зазначених об’єктах (актів виконаних робіт або довідок за формою КБ-3 тощо ). * Аналогічним у розумінні цієї докумнтації є договір виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту. (Учасник ФОП Приз Р.С., надав Аналогічний договір на заміну вікон на енергозберігаючі – даний договір не відповідає даній вимозі - чим порушено вимоги документації) - Проект договору про закупівлю наведений у Додатку 8 до цієї документації. Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. (Учасник ФОП Приз Р.С., не надав довідку про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги - чим порушено вимоги документації) Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет. Окрім цього, я вбачаю в діях Замовника - Попаснянська загальноосвітня I-III ступенів школа №24 Попаснянської районної ради Луганської області, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, зловживанням посади, необґрунтовані та не законні підстави для дискваліфікації гідного суперника ПП "Меркурий". Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників». Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства ВИМАГАЄМО: 1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Приз Роман Сергійович. 2. Повернутися на розгляд пропозиції ПП "Меркурий", та визначити переможцем відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Скасувати закупівлю у зв’язку з допущеними помилками при оцінці Учасникаів закупівлі відповідно до п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;» У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів спрощеної закупівлі звернувшись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника МПП «Меркурій»: МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Затверджений НАКАЗ № 710 від 15.04.2020, Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, яким визначений вичерпний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а саме: « Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» Отже, відсутність довідок або листів, які вимагались від Учасників умовами оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, згідно законодавства не може бути віднесена до формальних помилок. Крім того, п.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» передбачено: «Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність вимогам оголошення та цієї документації. Вимоги встановлені у додатку 2». Згідно Вимогами розділу ІІ п.4 Додатку 2 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання у складі документів « Копія зазначеного у довідці аналогічного* договору (-ів), зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. До копії аналогічного договору учасник додає копії документів, які підтверджують виконання договору по зазначених об’єктах (актів виконаних робіт або довідок за формою КБ-3 тощо ).» Учасник МПП «Меркурій» не надавши документи щодо виконання аналогічних договорів,цим самим не підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям, які зазначені в умовах оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, що в свою чергу призвело до відхилення його пропозиції. Отже, пропозиція Учасника МПП «Меркурій» була правомірно відхилена, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі зг.п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо нібито безпідставного, за думкою Учасника МППП «Меркурій», визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП ПРИЗ Р.С. 1. Щодо відсутності зазначення у формі «Пропозиція « факсу. «Факси́мільний зв'язок — Електронне пересилання зображень за допомогою системи комп'ютеризованого телефонного зв'язку з метою приймання їх у вигляді документальної копії.» У наданій Учасником ФОП Приз Р.С. формі «ПРОПОЗИЦІЯ» наявна інформація «3.Телефон/факс __________+380500395123________________», тобто вимоги оголошення не порушені. 2.Щодо невідповідності наданого Учасником ФОП ПРИЗ Р.С. аналогічного договору. Приміткою до вимог додатка 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту». Учасник ФОП ПРИЗ у складі документів своєї пропозиції надав копію аналогічного договору з додатками та підтвердженням його виконання , предметом якого є : «Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) навчально-виховного комплексу "Райгородська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навальний заклад" Сватівської районної ради Луганської області за адресою:с.Райгородка, вул.Конопліна, 4», тобто вимоги не порушені. 3.Щодо відсутності довідки щодо уповноваженої особи: У складі документів пропозиції Учасника ФОП ПРИЗ Р.С. надана Довідка № 90 від 23.11.2020 року із зазначенням «Особою учасника, що уповноважена на підписання документів пропозиції та Договору про закупівлю за результатами закупівлі є Приз Роман Сергійович особисто.» Файл «Довідки, листи -2.pdf», тобто вимоги не порушені. Окремо зазначаємо, що висновки Скаржника МПП «Меркурій» щодо нібито в діях Замовника є умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, та характеризується діями, які спрямовані на затягуванні процедури закупівлі в часі, а також зловживанням посади, а також в тому, що уповноважена особа Замовника – Ксенофонтова Н.В. діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, є неправдивими, незаконними та безпідставними. Згідно ч.11 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Розгляд пропозиції МПП «Меркурій» уповноваженою особою розпочався 26.11.2020 року, а рішення про відхилення було прийнято зранку 27.11.2020 року, про що свідчить протокол № 2 від 27.11.2020 року. Розгляд наступної економічно вигідної пропозиції Учасника ФОП Приз Р.С. розпочався одразу після прийняття рішення про відхилення пропозиції МПП «МЕРКУРІЙ» і протягом дня було прийнято рішення про відповідність пропозиції ФОП ПРИЗ Р.С. вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-11-13-008273-c, про що свідчить протокол № 3 від 27.11.2020 року. ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку зазначати час розгляду пропозиції та час прийняття рішення та/або час затвердження протоколу розгляду. Згідно п.9 ч.1 ст.10 розділу ІІІ Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Так само, як і протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження (п.7 ч.1 ст.10 розділу ІІІ Закону). Тож, дії Замовника ніяким чином не суперечать вимогам, які встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково зазначаємо, що Замовник при здійсненні розгляду пропозицій Учасників закупівлі, керувався при прийнятті рішень принципами здійснення публічних закупівель та вимог діючого законодавства, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА/СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконної дискваліфікації ПП "Меркурий" та незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Приз Роман Сергійович

Номер: 64038869e6e84338b7ae18a72cafbc24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-008273-c.c1
Назва: ВИМОГА/СКАРГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконної дискваліфікації ПП "Меркурий" та незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП Приз Роман Сергійович
Вимога:
При здійсненні розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі тендерний комітет керувався принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, законодавцем сформульовано орієнтир для усіх замовників та учасників закупівлі, що процедури публічних закупівель покликані максимально створити конкурентний ринок при використанні публічних коштів та інформація про використання таких коштів, повинна бути максимально відкритою. Саме це і є сенсом роботи системи електронних публічних закупівель «Prozorro». Варто зауважити, що публічність та відкритість при процедурах публічних закупівель є не лише обов’язком замовника закупівлі, а і учасника, суб’єкта господарювання, що прийняв рішення в забезпеченні потреб держави та територіальної громади необхідними товарами, роботами та послугами. 27.11.2020р., о 16:32 було оприлюднено рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції «ПП "Меркурий"» у зв’язку із формальними помилками які жодним чином не впливають на документи та кваліфікацію учасника закупівлі, надумані та неправомірні тлумачення документів Замовником лише підтверджують незаконні дії, які спрямовані на незаконне визначення переможцем Учасника «ФОП Приз Роман Сергійович» з більшою ціною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника МПП «Меркурій»: МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Затверджений НАКАЗ № 710 від 15.04.2020, Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, яким визначений вичерпний перелік формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а саме: « Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» Отже, відсутність довідок або листів, які вимагались від Учасників умовами оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, згідно законодавства не може бути віднесена до формальних помилок. Крім того, п.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» передбачено: «Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність вимогам оголошення та цієї документації. Вимоги встановлені у додатку 2». Згідно Вимогами розділу ІІ п.4 Додатку 2 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання у складі документів « Копія зазначеного у довідці аналогічного* договору (-ів), зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. До копії аналогічного договору учасник додає копії документів, які підтверджують виконання договору по зазначених об’єктах (актів виконаних робіт або довідок за формою КБ-3 тощо ).» Учасник МПП «Меркурій» не надавши документи щодо виконання аналогічних договорів,цим самим не підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям, які зазначені в умовах оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, що в свою чергу призвело до відхилення його пропозиції. Отже, пропозиція Учасника МПП «Меркурій» була правомірно відхилена, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі зг.п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо нібито безпідставного, за думкою Учасника МППП «Меркурій», визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП ПРИЗ Р.С. 1. Щодо відсутності зазначення у формі «Пропозиція « факсу. «Факси́мільний зв'язок — Електронне пересилання зображень за допомогою системи комп'ютеризованого телефонного зв'язку з метою приймання їх у вигляді документальної копії.» У наданій Учасником ФОП Приз Р.С. формі «ПРОПОЗИЦІЯ» наявна інформація «3.Телефон/факс __________+380500395123________________», тобто вимоги оголошення не порушені. 2.Щодо невідповідності наданого Учасником ФОП ПРИЗ Р.С. аналогічного договору. Приміткою до вимог додатка 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Аналогічним у розумінні цієї документації є договір виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту». Учасник ФОП ПРИЗ у складі документів своєї пропозиції надав копію аналогічного договору з додатками та підтвердженням його виконання , предметом якого є : «Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) навчально-виховного комплексу "Райгородська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навальний заклад" Сватівської районної ради Луганської області за адресою:с.Райгородка, вул.Конопліна, 4», тобто вимоги не порушені. 3.Щодо відсутності довідки щодо уповноваженої особи: У складі документів пропозиції Учасника ФОП ПРИЗ Р.С. надана Довідка № 90 від 23.11.2020 року із зазначенням «Особою учасника, що уповноважена на підписання документів пропозиції та Договору про закупівлю за результатами закупівлі є Приз Роман Сергійович особисто.» Файл «Довідки, листи -2.pdf», тобто вимоги не порушені. Окремо зазначаємо, що висновки Скаржника МПП «Меркурій» щодо нібито в діях Замовника є умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, та характеризується діями, які спрямовані на затягуванні процедури закупівлі в часі, а також зловживанням посади, а також в тому, що уповноважена особа Замовника – Ксенофонтова Н.В. діє лише в особистих інтересах та жодним чином не в цілях відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, є неправдивими, незаконними та безпідставними. Згідно ч.11 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Розгляд пропозиції МПП «Меркурій» уповноваженою особою розпочався 26.11.2020 року, а рішення про відхилення було прийнято зранку 27.11.2020 року, про що свідчить протокол № 2 від 27.11.2020 року. Розгляд наступної економічно вигідної пропозиції Учасника ФОП Приз Р.С. розпочався одразу після прийняття рішення про відхилення пропозиції МПП «МЕРКУРІЙ» і протягом дня було прийнято рішення про відповідність пропозиції ФОП ПРИЗ Р.С. вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-11-13-008273-c, про що свідчить протокол № 3 від 27.11.2020 року. ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку зазначати час розгляду пропозиції та час прийняття рішення та/або час затвердження протоколу розгляду. Згідно п.9 ч.1 ст.10 розділу ІІІ Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Так само, як і протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження (п.7 ч.1 ст.10 розділу ІІІ Закону). Тож, дії Замовника ніяким чином не суперечать вимогам, які встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково зазначаємо, що Замовник при здійсненні розгляду пропозицій Учасників закупівлі, керувався при прийнятті рішень принципами здійснення публічних закупівель та вимог діючого законодавства, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено