• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лампа світлодіодна для світильника зовнішнього освітлення

Торги не відбулися

56 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 500.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2020 13:04 - 19.11.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога-скарга

Номер: f398c152e9d74f5c96dbef1e50841aa6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-006677-c.b3
Назва: Вимога-скарга
Вимога:
«КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853 Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-006677-c ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА- ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» ТА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ВСІХ ПРОПОЗИЦІЙ Відповідно до Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» Редакція від 22.11.2020, підстава - 954-IX (Далі - Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням! Проте, в порушення зазначених принципів, під час проведення закупівлі Замовником було проігноровано вимоги Законодавства, через що прийнято незаконне рішення! Протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. вирішено відхилити пропозицію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», яка автоматично визнана системою Переможцем з найнижчою ціною, яка йде наступною після відхилення ФОП «Притика О.А.», у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документацї. Також протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. відхилено пропозицію ФОП «Притика О.А.» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документації. Виходячи із зазначених критеріїв відхилення двох пропозицій, замовник не може прийняти пропозицію наступного учасника, а саме «ТОВ»РТК-ЛТД"», так як в їх завантажених документів «Технічні вимоги», вказані не відповідні показники відповідності робочого діапазону напруги. Про що Замовником, враховуючи їх послідовність та причини відхилення усіх учасників. Замовник, а саме «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, підготував закупівлю ідентифікатор якої: UA-2020-11-13-006677-c із зазначенням технічних характеристик із Торговою маркою «EUROELECTRIC», технічні показники, які нижчі, ніж запропонованих ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО». ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» було запропоновано якісну продукцію за ринковою ціною, надано усі документи на підтвердження якості продукції! Замовник проводить другий тендер підряд, без зазначення необхідної для замовника Торгової марки Товару (з зазначення технічних показників лампи ТМ «EUROELECTRIC»), не зазначаючи, що аналоги не будуть розглянуті та товар з кращими показниками ну буде розглядатись, під конкретного постачальника, що є дискримінацією усіх інших учасників. В нашій пропозиції було запропоновано АНАЛОГІЧНУ сертифіковану продукцію з найнижчою ціною та усіма підтверджуючими документами, які вимагалися Замовником. Шановний Замовнику! На якій законній підставі Ви не розглядаєте еквіваленти, якщо такої вимоги не було зазначено? Даними діями ви надаєте учасникам змогу зробити висновок, що вашою організацію «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, в цілому, або конкретною відповідальною особою за підготування тендеру, в даному випадку «Олена Галаган». Такі дії порушують вимоги Законодавства та свідчать про наявність корупційної складової! Відповідно до Українського чинного законодавства, вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-х робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному Учаснику! ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ВИМАГАЄМО: Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО»! В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Антикорупційного бюро, представників та Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь комунального підприємства «Наружное освещение» на Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЕЛЕКТРО» за результатами протоколу рішення по закупівлі UA-2020-11-13-006677-с Лампа світлодіодна для світильника зовнішнього освітлення ( ДК 021:2015:31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання) 08.12.2020р. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 33 частини першої статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Щодо надання аналогічного товару, то відповідно до статті 23 розділу IV Відкриті торги у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" (пункт 3). Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". При проведені спрощеної закупівлі КП «Наружное освещение» керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено вичерпні технічні вимоги товару який потрібен підприємству. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні марку чи виробника. Згідно частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини 7 ст.14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодного звернення від ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» у період уточнення інформації не надходило. Рішення про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЕЛЕКТРО» прийнято у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції із заявленими замовником вимогами до предмету закупівлі, на підставі частини 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі. Рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Притики Олександра Анатолійовича прийнято у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції із заявленими замовником вимогами до предмету закупівлі, на підставі частини 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі. Рішення по пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РТК-ЛТД» буде прийняте після розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у строк п’ять робочих днів. Згідно статті 31 Господарського Кодексу України не допускається обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів. Закупівля ID: UA-2020-11-13-006677-с «Лампа світлодіодна для світильника зовнішнього освітлення» проводиться виключно згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 1f76254ca38840338de9e2c07636229c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-006677-c.b2
Назва: ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-006677-c ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА- ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» ТА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ВСІХ ПРОПОЗИЦІЙ Відповідно до Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» Редакція від 22.11.2020, підстава - 954-IX (Далі - Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням! Проте, в порушення зазначених принципів, під час проведення закупівлі Замовником було проігноровано вимоги Законодавства, через що прийнято незаконне рішення! Протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. вирішено відхилити пропозицію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», яка автоматично визнана системою Переможцем з найнижчою ціною, яка йде наступною після відхилення ФОП «Притика О.А.», у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документацї. Також протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. відхилено пропозицію ФОП «Притика О.А.» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документації. Виходячи із зазначених критеріїв відхилення двох пропозицій, замовник не може прийняти пропозицію наступного учасника, а саме «ТОВ»РТК-ЛТД"», так як в їх завантажених документів «Технічні вимоги», вказані не відповідні показники відповідності робочого діапазону напруги. Про що Замовником, враховуючи їх послідовність та причини відхилення усіх учасників. Замовник, а саме «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, підготував закупівлю ідентифікатор якої: UA-2020-11-13-006677-c із зазначенням технічних характеристик із Торговою маркою «EUROELECTRIC», технічні показники, які нижчі, ніж запропонованих ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО». ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» було запропоновано якісну продукцію за ринковою ціною, надано усі документи на підтвердження якості продукції! Замовник проводить другий тендер підряд, без зазначення необхідної для замовника Торгової марки Товару (з зазначення технічних показників лампи ТМ «EUROELECTRIC»), не зазначаючи, що аналоги не будуть розглянуті та товар з кращими показниками ну буде розглядатись, під конкретного постачальника, що є дискримінацією усіх інших учасників. В нашій пропозиції було запропоновано АНАЛОГІЧНУ сертифіковану продукцію з найнижчою ціною та усіма підтверджуючими документами, які вимагалися Замовником. Шановний Замовнику! На якій законній підставі Ви не розглядаєте еквіваленти, якщо такої вимоги не було зазначено? Даними діями ви надаєте учасникам змогу зробити висновок, що вашою організацію «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, в цілому, або конкретною відповідальною особою за підготування тендеру, в даному випадку «Олена Галаган». Такі дії порушують вимоги Законодавства та свідчать про наявність корупційної складової! Відповідно до Українського чинного законодавства, вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-х робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному Учаснику! ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ВИМАГАЄМО: Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО»! В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Антикорупційного бюро, представників та Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь комунального підприємства «Наружное освещение» на Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЕЛЕКТРО» за результатами протоколу рішення по закупівлі UA-2020-11-13-006677-с Лампа світлодіодна для світильника зовнішнього освітлення ( ДК 021:2015:31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання) 08.12.2020р. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 33 частини першої статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Щодо надання аналогічного товару, то відповідно до статті 23 розділу IV Відкриті торги у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" (пункт 3). Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". При проведені спрощеної закупівлі КП «Наружное освещение» керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено вичерпні технічні вимоги товару який потрібен підприємству. Технічні вимоги не містять посилання на конкретні марку чи виробника. Згідно частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини 7 ст.14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодного звернення від ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» у період уточнення інформації не надходило. Рішення про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЕЛЕКТРО» прийнято у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції із заявленими замовником вимогами до предмету закупівлі, на підставі частини 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі. Рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Притики Олександра Анатолійовича прийнято у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції із заявленими замовником вимогами до предмету закупівлі, на підставі частини 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі. Рішення по пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РТК-ЛТД» буде прийняте після розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у строк п’ять робочих днів. Згідно статті 31 Господарського Кодексу України не допускається обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів. Закупівля ID: UA-2020-11-13-006677-с «Лампа світлодіодна для світильника зовнішнього освітлення» проводиться виключно згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінація учасника

Номер: a92bd0b7e16c44bb8bedc904a4cc462a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-006677-c.b1
Назва: Дискримінація учасника
Вимога:
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-13-006677-c ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА- ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» ТА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ВСІХ ПРОПОЗИЦІЙ Відповідно до Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» Редакція від 22.11.2020, підстава - 954-IX (Далі - Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням! Проте, в порушення зазначених принципів, під час проведення закупівлі Замовником було проігноровано вимоги Законодавства, через що прийнято незаконне рішення! Протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. вирішено відхилити пропозицію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», яка автоматично визнана системою Переможцем з найнижчою ціною, яка йде наступною після відхилення ФОП «Притика О.А.», у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документацї. Також протоколом про визнання переможця процедури від 04.12.2020 р. відхилено пропозицію ФОП «Притика О.А.» у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційними критеріям та вимогам, зазначеним в тендерній документації. Виходячи із зазначених критеріїв відхилення двох пропозицій, замовник не може прийняти пропозицію наступного учасника, а саме «ТОВ»РТК-ЛТД"», так як в їх завантажених документів «Технічні вимоги», вказані не відповідні показники відповідності робочого діапазону напруги. Про що Замовником, враховуючи їх послідовність та причини відхилення усіх учасників. Замовник, а саме «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, підготував закупівлю ідентифікатор якої: UA-2020-11-13-006677-c із зазначенням технічних характеристик із Торговою маркою «EUROELECTRIC», технічні показники, які нижчі, ніж запропонованих ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО». ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» було запропоновано якісну продукцію за ринковою ціною, надано усі документи на підтвердження якості продукції! Замовник проводить другий тендер підряд, без зазначення необхідної для замовника Торгової марки Товару (з зазначення технічних показників лампи ТМ «EUROELECTRIC»), не зазначаючи, що аналоги не будуть розглянуті та товар з кращими показниками ну буде розглядатись, під конкретного постачальника, що є дискримінацією усіх інших учасників. В нашій пропозиції було запропоновано АНАЛОГІЧНУ сертифіковану продукцію з найнижчою ціною та усіма підтверджуючими документами, які вимагалися Замовником. Шановний Замовнику! На якій законній підставі Ви не розглядаєте еквіваленти, якщо такої вимоги не було зазначено? Даними діями ви надаєте учасникам змогу зробити висновок, що вашою організацію «КП "НАРУЖНОЕ ОСВЕЩЕНИЕ» Код ЄДРПОУ 31279853, в цілому, або конкретною відповідальною особою за підготування тендеру, в даному випадку «Олена Галаган». Такі дії порушують вимоги Законодавства та свідчать про наявність корупційної складової! Відповідно до Українського чинного законодавства, вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-х робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному Учаснику! ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ВИМАГАЄМО: Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО»! В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Антикорупційного бюро, представників та Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: бп
Дата скасування: 04.12.2020 15:50