• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (капітальний ремонт електродвигунів (ВП «Шахта «Курахівська»))

Капітальний ремонт електродвигуна ЕДКОФ-110 кВт 1500 об шт. 5 Капітальний ремонт електродвигуна АІУМ-55 кВт 1500 об шт. 4 Капітальний ремонт електродвигуна ЕДКОФ-55 кВт 1500 об шт. 4 Капітальний ремонт електродвигуна ВАОК 450 S6 250 кВт 1000 об шт. 1 Капітальний ремонт вентилятору ВМ-6 (25 кВт) 3000 об шт. 5 Капітальний ремонт електродвигуна ВАО-2 560LA4-800 кВт 1500 об шт. 2 Капітальний ремонт електродвигуна 2ВР 132 М4 11 кВт 1500 об шт. 5 Капітальний ремонт електродвигуна 3ВР 160S6 15 кВт 1500 об шт. 4 Капітальний ремонт електродвигуна ВАО-2 630 кВт 1500 об шт. 3 Капітальний ремонт електродвигуна ВАО-2 500 кВт 1500 об шт. 2 Капітальний ремонт вентилятору ВМЕ8 (75 кВт) 3000 об шт. 2 Капітальний ремонт електродвигуна АІУМ 250 S4 42 кВт 1500 об шт. 1 Капітальний ремонт електродвигуна АІУ 132S4 7,5 кВт 1500 об шт. 3 Капітальний ремонт електродвигуна АІУ 100S2 4 кВт 1500 об шт. 1

Торги не відбулися

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2020 11:12 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо порядку здійснення оплати

Номер: d14dda85637b4bdb85ec14417a3b3583
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-004023-c.c3
Назва: Щодо порядку здійснення оплати
Вимога:
01.12.20 о 10:06 год. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель по закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (капітальний ремонт електродвигунів (ВП «Шахта «Курахівська») (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-13-004023-c) потенційним учасником подано вимогу, в якій останній, з викладених у вимозі обставин, прохав внести зміни в умови проекту Договору (Додаток 6) в частині порядку здійснення Замовником оплати за виконані роботи, а саме: - Пункт 4.1. проекту Договору викласти в наступній редакції: «Розрахунки за виконання робіт з капітального ремонту обладнання здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця в порядку 50% передоплати, інші 50% вартості товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт та повернення обладнання з ремонту». 07.12.20 року о 15:35 год. на вищезазначену вимогу Замовником надано відповідь, згідно тексту якої: «Будуть внесені зміни до ТД». 11.12.2020 року о 09:50 год. Замовником опубліковано зміни, які були внесені до тендерної документації по закупівлі ua-2020-11-13-004023-c. У ДОДАТКУ 1.1. ДО ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» нової редакції Тендерної документації Замовником, крім іншого, визначено: «Умови розрахунків – 50% передоплата, 50% протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт та повернення обладнання з ремонту;» При цьому пункт 4.1. проекту Договору, положення якого регулює порядок розрахунків між Сторонами договору, залишено Замовником без змін. Так, згідно тексту вказаного пункту - «4.1.Розрахунки за виконання робіт з капітального ремонту обладнання здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт та повернення обладнання з ремонту». Таким чином, умови Додатку №1.1. в частині порядку здійснення оплати суперечать умовам, зазначеним Замовником в Додатку № 6. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни в умови проекту Договору (Додаток 6) в частині порядку здійснення Замовником оплати за виконані роботи, а саме: - Пункт 4.1. проекту Договору викласти в наступній редакції: «Розрахунки за виконання робіт з капітального ремонту обладнання здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця в порядку 50% передоплати, інші 50% вартості товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт та повернення обладнання з ремонту».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Будуть внесені зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо порядку здійснення оплати

Номер: 38d0a2599b2f47d2a58e07bf0717e265
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-004023-c.b2
Назва: Щодо порядку здійснення оплати
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із стислими термінами виконання робіт та значною матеріалоємністю капітального ремонту обладнання Замовника, що потребує значних оборотних коштів на придбання матеріалів та комплектуючих, просимо внести зміни в умови проекту Договору в частині порядку здійснення Замовником оплати за виконані роботи, а саме: - Пункт 4.1. проекту Договору викласти в наступній редакції: «Розрахунки за виконання робіт з капітального ремонту обладнання здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця в порядку 50% передоплати, інші 50% вартості товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт та повернення обладнання з ремонту».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені змфни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: bef17a28299c4597b58a929b6809a9e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-13-004023-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Внесення змін до ТД
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Будуть внесені зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено