-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
труби поліпропіленові та фасонні вироби до них
Торги не відбулися
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 38 000.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2020 08:24 - 26.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
ad805c51a043488cb3c186fcbdbdd01b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.a6
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження відхилення пропозиції учасника та незаконної відміни процедури закупівлі (тендера)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Міські теплові мережі відміна та відхилення..pdf 12.04.2021 00:53
- рішення від 14.04.2021 № 7828 + лист Замовнику.pdf 15.04.2021 12:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2021 № 9089.pdf 27.04.2021 18:57
- рішення від 26.04.2021 № 9089.pdf 29.04.2021 19:23
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.doc 19.04.2021 15:37
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.pdf 19.04.2021 15:37
- Протокол від 02.04.2021 №58.pdf 19.04.2021 15:37
- Протокол від 15.04.2021 №66.pdf 19.04.2021 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2021 09:33
Дата розгляду скарги:
26.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2021 12:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.04.2021 19:23
Скарга
Залишено без розгляду
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
0c0ae377dc0e4871b77d15e7ce1cf4b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.b5
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Міські теплові мережі 2.pdf 07.04.2021 17:47
- рішення від 09.04.2021 №7454.pdf 09.04.2021 20:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 18:33
Причина:
До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 20:24
Скарга
Виконана замовником
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
058846726d6d4b1db29deae8c3fde4a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.a3
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо необ'єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Міські теплові мережі.pdf 19.01.2021 13:59
- рішення від 20.01.2021 № 937 + лист Замовника.pdf 20.01.2021 19:28
- інформація про резулятивну частину рішення від 01.02.2021 № 1738.pdf 02.02.2021 18:45
- рішення від 01.02.2021 № 1738.pdf 04.02.2021 19:54
- Додаток 1 до пояснення.pdf 25.01.2021 15:00
- Додаток 2 до пояснення.pdf 25.01.2021 15:00
- Додаток 3 до пояснення.pdf 25.01.2021 15:00
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.doc 25.01.2021 15:00
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.pdf 25.01.2021 15:00
- Прот. повідомлення АМКУ.doc 08.02.2021 09:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2021 14:48
Дата розгляду скарги:
01.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.01.2021 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.02.2021 19:54
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2021 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом засідання тендерного комітету від 08.02.2021р. №19 було прийняте рішення про скасування рішення про визначення ТОВ "АФИТО" переможцем торгів на Закупівлю. Тому замовник усунув порушення та виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.02.2021 №1738р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення правопорушення Замовником
Номер:
b84a5b5c4ecf4088be0f20e6d7705e8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.a2
Назва:
Вимога про усунення правопорушення Замовником
Вимога:
Вимога
13 листопада 2020р. КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” (код ЄДРПОУ 32121458) (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2020-11-13-000039-b ● 3f17142f71154b5aaf6f15a300e39257 про проведення закупівлі за код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби(труби поліпропіленові та фасонні вироби до них) очікуваною вартістю 1 900 000,00 гривень з ПДВ.
Для участі у процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"
2. ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОБУД СЕРВІС ПЛЮС"
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХДЕТАЛЬ ПЛЮС"
5. ТОВ "АФИТО"
6. ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП"
За результатами кваліфікації, що завершився 14 січня 2021р., переможцем було визначено ТОВ "АФИТО".
П. 30 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" вважає, що тендерним комітетом Замовника прийнято рішення з порушенням чинного законодавства України з наступних підстав:
1. Тендерна пропозиція ТОВ "АФИТО" (код ЄДРПОУ 40150881) не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Учасники у свої й тендерній пропозиції на вимоги Додатку №1 тендерної документації Розділ 4 пункт 3 повинні надати документи:
«…3. Документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, є протокол засновників (або виписка (витяг) з протоколу засновників) та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує такі повноваження…..»
В той же час, у своїй тендерній пропозиції ТОВ "АФИТО" (код ЄДРПОУ 40150881):
- на вимогу пункту 3 надали: документ Наказ (файл 3.2 Наказ про директора pdf), Протокол №1 від 27 листопада 2015року.(файл 3.2 Протокол директор pdf) та Статут підприємства ( файл 3.1 Статут. pdf ) жоден з наданих документів, не підтверджує повноваження службової (посадової) особи Директора Халіна Сергія Олександровича, щодо підпису документів тендерної документації.
Отже , учасник ТОВ "АФИТО" не виконав умови зазначені у Додатку№1 розділ 4 п.3, чим грубо порушили вимоги тендерної документації Замовника.
В той же час, на незаконній підставі 14.01.2021 року ТОВ "АФИТО" надав документ Довідка про правомочність ( файл Довідка про правомочність.PDF ), яка жодним чином не відповідає вимогам тендерної документації, так як Переможець згідно тендерної документації повинен надати зовсім інші документи, а саме: «…5.3. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17….», отже наданий документ не має ніякого юридичного підтвердження.
Такими діями Замовника підміняється передбачена статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідність об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
За таких обставин тендерна пропозиція учасників:
- ТОВ «АФИТО»
повинна бути дискваліфікована і таке рішення цілком відповідатиме принципам здійснення закупівель, закріпленим у ст. 3 Закону, згідно із якою, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Отже, вимога ТОВ "РОЯЛ БІЛДІНГ ГРУПП" подана із чітким дотриманням строків, передбачених ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення учасника ТОВ «АФИТО» переможцем.
2. Дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «АФИТО» та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Прот. відповіді на вимогу.doc 18.01.2021 16:26
Дата подачі:
15.01.2021 00:55
Вирішення:
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено перелік відомостей, що зазначаються замовником у тендерній документації. При цьому, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, керуючись Законом, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - згідно вимог пункту 3 Розділу 4 Додатку 1 до цієї тендерної документації, а саме: документами, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, є протокол засновників (або виписка (витяг) з протоколу засновників) та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує такі повноваження.
Тендерна документація не містить вичерпного переліку документів на підтвердження повноважень.
Документи тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АФИТО» підписані директором Халіним Сергієм Олександровичем з накладення КЕП на усю пропозицію.
На виконання вимог тендерної документації щодо повноважень підписання документів тендерної пропозиції директором Халіним Сергієм Олександровичем у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «АФИТО» містяться такі документи:
1) наказ від 27 листопада 2015 року №1, в якому зазначено: «У зв’язку з виробничою необхідністю я, Халін Сергій Олександрович, заступаю на посаду директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФИТО» з дня реєстрації 27.листопада 2015 року,з оплатою згідно штатного розкладу. Підстава: протокол засновників (учасників) №1 від 27 листопада 2015 року;
2) протокол загальних зборів засновників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АФИТО» від 27 листопада 2015 №1, відповідно до якого, зокрема, вирішено обрати директором Халіна Сергія Олександровича.
Окрім того, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який є в переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, зазначені відомості про керівника юридичної особи, який може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), - ХАЛІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ - керівник (дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи відсутні).
Зважаючи на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «АФИТО» відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та відповідно – вимогам замовника про надання документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
При цьому, згідно частині 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі
Для дотримання норм Закону, відповідно до вимог Додатку 1 п.3.1 Розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме:
пункт 6 ч. 1 статті 17 Закону - довідка або довідка у формі електронного документа або копія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник перевіряє достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
пункт 12 ч. 1 статті 17 Закону - довідка або довідка у формі електронного документа або копія нотаріально завіреної довідки про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник перевіряє достовірність довідки на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
частина 2 статті 17- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель 14 січня 2021 року 11:51.
Відповідно до вимог Закону та тендерної документації замовника переможцем торгів ТОВ «АФИТО» 14 січня 2021 року о 14:30 оприлюднені в електронній системі закупівель наступні документи:
1) довідка Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України про те, що за облiками МВС громадянин(ка) УКРАЇНИ ХАЛІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, 30.04.1973 року народження, уродженець(ка) М. ХАРКІВ ХАРКIВСЬКА ОБЛАСТЬ УКРАЇНА на територiї України станом на 26.12.2020 до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває. Довiдку видано для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2) довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, ТОВ «АФИТО» виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Окрім того, згідно вимог ч.2 ст. 41 Закону, п.1.8 розділу 1 Проєкту договору про закупівлю та п.п. 3.1, 3.2 п.3 розділу 6 тендерної документації «3.1. Проєкт Договору про закупівлю (з додатком) викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. 3.2.Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». При цьому, замовник не встановив у тендерній документації окремих вимог щодо способу надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.
Інформація та документи, оприлюднені переможцем закупівлі в повному обсязі, в строки відповідно до вимог законодавства та тендерної документації замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Незаконне рішення Замовника
Номер:
3b335a0023f443419d316d384a342479
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.c1
Назва:
Незаконне рішення Замовника
Скарга:
Щодо рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ Запоріжжя.pdf 08.12.2020 10:01
- Платіжне.pdf 08.12.2020 10:25
- Доповнення до Скарга в АМКУ.pdf 17.12.2020 02:09
- dstu_144_page-0016.jpg 17.12.2020 02:09
- dstu_144_page-0015.jpg 17.12.2020 02:09
- dstu_144_page-0014.jpg 17.12.2020 02:09
- Рішення від 11.12.2020 №22971 + лист замовнику.pdf 11.12.2020 20:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2020 №23374.pdf 18.12.2020 17:54
- Рішення від 17.12.2020 №23374.pdf 22.12.2020 23:25
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ КОНЦЕРН МТМ.doc 14.12.2020 17:01
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ КОНЦЕРН МТМ.pdf 14.12.2020 17:01
- Прот. повідомлення АМКУ.doc 29.12.2020 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2020 10:48
Дата розгляду скарги:
17.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.12.2020 20:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2020 23:25
Дата виконання рішення Замовником:
29.12.2020 11:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом засідання тендерного комітету від 23.12.2020р. №314 було прийняте рішення про скасування рішення про визначення Приватного акціонерного товариства ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" переможцем торгів на Закупівлю та протоколом засідання тендерного комітету від 29.12.2020р. №317 було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ". Тому замовник усунув порушення та виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2020 №23374-р/пк-пз.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження скасування закупівлі
Номер:
e426d6b9246f43e4a61c0a3af515e3d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-13-000039-b.a4
Назва:
Оскарження скасування закупівлі
Скарга:
Неправомірні дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 проєкт договору.doc 10.02.2021 18:05
- рішення від 01.02.2021 № 1738.pdf 10.02.2021 18:05
- Протокол відміни тендеру.doc 10.02.2021 18:05
- Скарга відміна закупівлі.pdf 10.02.2021 18:05
- Додаток 1 до пояснення.pdf 17.02.2021 13:43
- Прот. повідомлення АМКУ.doc 12.03.2021 11:24
- Додаток 2 до пояснення.pdf 17.02.2021 13:43
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ ВІД 17.02.21.pdf 17.02.2021 13:43
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ ВІД 17.02.21.doc 17.02.2021 13:43
- Додаток 3 до пояснення.pdf 17.02.2021 13:43
- рішення від 22.02.2021 №3202.pdf 25.02.2021 20:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2021 №3202.pdf 23.02.2021 17:41
- рішення від 12.02.2021 № 2546 + лист Замовнику.pdf 15.02.2021 10:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2021 19:01
Дата розгляду скарги:
22.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2021 10:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.02.2021 20:43
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2021р. №30 було прийняте рішення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі. Тому замовник усунув порушення та виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.02.2021 №3202-р/пк-пз.