• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

природний газ

місцезнаходження площа Театральна, 2, Чернівці, Чернівецька область, Україна, 58002; категорія - державна установа; умови надання гарантії: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. тендерні пропозиції готуються українською мовою

Торги відмінено

6 797 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 18:23 - 10.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 98bf2eaf0cbc4aa083d1ad7c94291786
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a7
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо лабораторних досліджень
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ce721f7b29e848b0aa7a01e1ae717a9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідність екологія
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: d5f96316def0473081048e2badc1df06
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a5
Назва: Вимога
Вимога:
ISO
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 09c02e9a8890482ba9ca698cb2de06e0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Охорона праці
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 54600f2156894ec399542f4546b0183a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a3
Назва: вимога
Вимога:
Вимога замовника в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови суперечить чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям. В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо. За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції. Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання. Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке: Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці. Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний. Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Отже, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо надання учасниками довідку, датовану місяцем оголошення закупівлі, із зазначенням діапазону (зрізу) цін по регіонах України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості, що видана на ім’я учасника закупівлі. До розгляду приймаються довідки з ціною, яка включає до себе всі складові ціни тендерної пропозиції Учасника та умови оплати (ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції ціну на природний газ, тариф ТОВ «Оператора ГТС України» на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи, податок на додану вартість, умови оплати - по факту поставки). Довідки з цінами, які не містять всі вищезазначені складові ціни та умови, не приймаються до розгляду. При формуванні (подачі) своєї цінової пропозиції, а також під час участі в аукціоні учасник повинен дотримуватися вищезазначеного документа, про що надає гарантійний лист. Тобто, ціна учасника при подачі тендерної пропозиції або за результатом аукціону має бути не нижчою або вищою від діапазону цін або ціни, що зазначено у відповідній довідці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

щодо строку чинності фінансового забезпечення

Номер: ff81bde67cdc417fb6210e704bbecc21
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.a2
Назва: щодо строку чинності фінансового забезпечення
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції щодо надання фінансового забезпечення щодо послуг балансування ОГТСУ із строком чинності документу, що є не меншим за строк постачання товару, згідно умов договору є дискримінаційною та необгрунтованою. Замовник послуг транспортування самостійно визначає форму свого фінансового забезпечення щодо всіх його фінансових зобов’язань перед оператором газотранспортної системи. Замовник послуг транспортування визначає розмір свого фінансового забезпечення щодо його фінансових зобов'язань перед оператором газотранспортної системи та зобов’язаний забезпечити розмір свого фінансового забезпечення на рівні не менше розміру достатнього фінансового забезпечення відповідно до вимог, установлених у цьому Кодексі. Оператор газотранспортної системи визначає розмір достатнього фінансового забезпечення для кожного замовника послуг транспортування відповідно до вимог, установлених у цьому Кодексі, та інформує замовника послуг транспортування з розрахунком кожної складової фінансового забезпечення, відповідно до яких було визначено розмір достатнього фінансового забезпечення відповідно до вимог цього пункту. Строк дії фінансового забезпечення повинен закінчуватись не раніше ніж через п’ять робочих днів після настання строку здійснення оплати дій з врегулювання добового небалансу за період, в якому таке фінансове забезпечення враховувалось оператором газотранспортної системи для надання послуг транспортування природного газу. Отже, Згідно Кодексу ГТС (розділ 2 глави VIII) до договору транспортування замовники послуг транспортування повинні надати Оператору ГТС фінансове забезпечення щодо послуг балансування системи в вигляді: безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори). Розмір фінансового забезпечення має бути достатнім і не повинен бути менше суми вартості газу в обсязі, що є абсолютною величиною (модулем) від'ємного значення різниці між плановими обсягами подачі природного газу та плановими обсягами відбору природного газу згідно з номінаціями та/або реномінаціями замовника послуг транспортування природного газу. Але Кодексом ГТС не визначено сток дії фінансовго забезпечення. Разом з тим, якщо строк дії фінансового забезпечення закінчується, на подану вимогу строк дії продовжуються. Отже, просимо внести зміни в частині строку дії фінансового збезпечення, оскільки така вимога порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінація учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2020 00:02
Вимога
Вирішена

вимога на дискримінаційні умови ДКТ

Номер: a2d64a61b0804e7fafbfd181ee920c8b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-012574-c.b1
Назва: вимога на дискримінаційні умови ДКТ
Вимога:
Шановний Замовнику. 1) Тендерної документацією передбачено, що Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору. На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає договір з акредитованою лабораторією згідно чинного законодавства установою на провадження таких досліджень, з паспортом якості природного газу, виданим вищезазначеною лабораторією. Ця умова є дискримінаційною, адже наявність договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного значно обмежує права потенційних учасників торгів, чим звужує їх коло. Слід зазначити, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017року – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника природного газу договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного. А також не встановлено вимоги щодо наявності договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного ані Законом України «Про ринок природного газу», ані Кодексом Газотранспортної системи України. Враховуючи вище наведене, повідомляємо, що за паспорти якості природного газу відповідає ТОВ «Оператор ГТС України», який є оператором української газотранспортної системи щодо транспортування природного газу. Ці паспорти якості щомісячно оприлюнюются на сайті ТОВ «Оператор ГТС України» та є у вільному доступі. Тому звертаємось з проханням виключити вимогу, щодо надання паспорту якості природного газу згідно договору з акредитованою організацією. 2) Відповідно до додатку 3 тендерної документації Учасники повинні надати Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає нотаріально завірену копію ліцензії. Зауважимо, що Законом України від 26.11.2015 № 835-V111 «Про внесення змін до Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (із змінами), внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», які набрали чинності 01.01.2017 згідно з якими НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носії. Таким чином, замість бланку ліцензії на паперовому носії підтвердженням набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є оприлюднення прийнятого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті www.nerc.gov.ua в реєстрі ліцензіатів http://www.nerc.gov.ua/?id=16111. Така вимога є дискримінаційною та законною, оскільки Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ч.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"). Також така вимога порушує основні принципи закупівель: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 3) Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%" Виходячи з вище викладеною інформацією просимо внести зміни до тендерної документації у встановлений законодавством строк.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник повідомляємо Вам, що згідно з вимогами тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору. Дана вимога не є дискримінаційною адже не виконання такої вимоги Замовник ризикує отримувати товар якості, що не відповідає заявленій у технічних вимогах. Також повідомляємо, що за паспорти якості природного газу відповідає організація що їх видала та організація що їх отримала, тому вимога щодо надання таких документів жодним чином не дискримінують Учасників, а лише підтверджують якість поставленого товару. З питань щодо ліцензії та коригування небалансів тендерним комітетом будуть прийняті відповідні рішення до чинного законодавства та внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено