• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект обладнання для комп'ютерного класу

Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 18:22 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 885f9316282a4861982b185669d167d4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002970-b.a2
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Детально проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили дискримінаційні вимоги у Додатку 2, а саме ВИ вимагаєте від Учасників надання: "авторизаційний лист виданий виробником ноутбука. авторизаційний лист виданий виробником запропонованого проектора авторизаційний лист виданий виробником запропонованого БФП авторизаційний лист виданий виробником запропонованого комп’ютера," Повідомляємо Вам,що такі вимоги є искримінаційними. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні всіх вказаних вимог та забезпеченні можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх потенційних учасників. Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та внесіть відповідні зміни. В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Ваше звернення повідомляємо наступне. Авторизаційний лист є документом, що підтверджує партнерські відносини учасника процедури закупівлі та виробника товару та право учасника на реалізацію і сервісне обслуговування відповідного товару. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога надання авторизаційного листа від виробника товару, встановлена Замовником, є обгрунтованою. Ця вимога встановлена з метою мінімізації ризиків поставки неліцензійного, низькоякісного чи некомплектного товару. Авторизаційний лист необхідний для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та як підтвердження права учасника відкритих торгів на постачання товару на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товару через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактного товару, чи товару який був у використанні. Авторизаційний лист від виробника також дозволяє Замовнику уникнути постачання товару на який не розповсюджується гарантійна підтримка виробника, що є надзвичайно важливим для Замовника. Таким чином, Замовник не вважає встановлену вимогу дискримінаційною та не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 18:30
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 2585e494b1bd4bb68f812b1e4cd5c84e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002970-b.c1
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Додатку 2 Ви вказуєте, що Учасники повинні надати: "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс, авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»), Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво,) інтерактивних комплексів.та авторизаційний лист виданий виробником ноутбука. " Таким чином Ви вимагаєте надання всіх перелічених документів виключно на інтерактивні комплекси. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного мультимедійного комплексу (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, ноутбук тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (Інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів, ОКРЕМО інтерактивних дошок і т.д., а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори, інтерактивні дошки, ноутбуки тощо. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, ноутбуків, дошок і т.д. ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання вказаних документів на Інтерактивний комплекс є НЕможливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити вказані дискримінаційні вимоги або внести зміни з необхідністю надання Висновку СЕС, Декларації про відповідність, Сертифікату відповідності, що видані на території України, на Інтерактивні комплекси ТА/АБО їх складові (тобто окремо на проектор, інтерактивну дошку, ноутбук). Шановний Замовнику, не порушуйте принципи здійснення державних закупівель та чинне законодавство України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Ваше звернення повідомляємо наступне: Вимога щодо надання авторизаційного листа, сертифікатів на інтерактивний комплекс встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару (для прикладу зазначимо, що при закупівлі персонального комп’ютеру було б не доцільно вимагати сертифікати на кожну його складову) Вказані компоненти з яких складається інтерактивний комплекс повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі складові його. Отже порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові. Відповідно до зазначеного, в тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги та відсутня необхідність внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 18:30