-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
телевізійне й аудіовізуальне обладнання ДК 021:2015 32320000-2 мультимедійне обладнання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Завершена
445 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2020 18:17 - 24.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1a02f30d1cb34e3f97ab8e2df22b04d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-005828-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 10:51
Вирішення:
На Вашу вимогу надаємо наступні пояснення.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлені основні принципи за якими здійснюються закупівлі серед яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. (п.4.ч.1. ст. 5 Закону).
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Керуючись нормами визначеними Законом, тендерний комітет розробив документацію на закупівлю мультимедійного обладнання із визначенням відповідних технічних та якісних характеристик з попереднім детальним вивченням пропозиції ринку відповідних товарів. Оскільки ми є бюджетною організацією, тому обрали мультимедійне обладнання за найнижчою ціною із дотримання бажаних технічних характеристик ( оскільки одним із законодавчих принципів закупівель є максимальна економія). Замовник надав учасникам на рівних правах прийняти участь у закупівлі шляхом зазначення примітки «У разі посилань в даному документі на конкретну торгівельну марку чи фірму, після такого посилання вважати вираз «або еквівалент», який має бути не гірше, або краще» (ДОДАТОК 4 ), що дозволяє учасникам надати інших товар із покращенням та/або збереженням заявлених Замовником технічних характеристик.
На підставі викладеного вище, вважаємо, що тендерна документація (в т.ч. технічна частина) складена у повній відповідності норм Закону та з дотриманням всіх принципів за якими здійснюються закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:04