-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон на металопластикові) окремих приміщень, що знаходяться на балансі Держстату, на 3, 4 поверхах адміністративної будівлі, за адресою: м. Київ, вул. Еспландна, 4-6, а саме: № 17-19 третього поверху, № 18 (частково), 19-23 четвертого поверху
Обсяги робіт зазначені в додатках 1, 2 до оголошення
Завершена
530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 300.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2020 17:46 - 18.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
64891e668c5e406f8fbeb4b78198c503
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-012344-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо скасувати рішення уповноваженої особи №ПРУОМ/05-20 від 27.11.2020р
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2020-11-12-012344-c.pdf 30.11.2020 10:18
- Протокол № ПРУОМ_09-20 від 01 12 2020.pdf 01.12.2020 17:56
Дата подачі:
30.11.2020 10:18
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» UA-2020-11-12-012344-c.c1 від 30.12.2020р. щодо скасування рішення уповноваженої особи № ПРУОМ/05-20 від 27.11.2020р., про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», так як його пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: -добросовісної конкуренції серед учасників; -максимальної економії, ефективності та пропорційності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; -недискримінації учасників та рівного ставлення до них; -об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівель; -запобіганні корупційним діям і зловживаннями. Принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності передбачає забезпечення придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношення ціни та якості.
Щодо відсутності та невідповідності деяких документів вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо:
1. Відсутні підтвердження трудових відносин з працівниками Довгий О.М. штукатур, та Макаренко Ю.М. маляр.
Згідно кошторисних документів, нормативна потреба робітників для виконання робіт по закупівлі становить 5 працівників.
В наданому ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» документі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» міститься інформація про 13 працівників.
Згідно діючим нормам чисельність працівників, заявлена в пропозиції ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», перевищує нормативну потребу робітників для виконання робіт по закупівлі. Тому не було необхідності перевіряти документи Довгого О.М. та Макаренко Ю.М., та вимагати їх наявності на етапі кваліфікації.
2. Вартість робіт по Договору № 041219 від 04.12.2019, який учасник подав як аналогічний, складає 955 054,15 грн, згідно Додаткової угоди №1 від 13.12.2019. На підтвердження виконання своїх зобов’язань за даним договором учасник надав довідку про вартість виконаних робіт КБ-3 та акт виконаних робіт КБ-2 від 23.12.2019р, вартість виконаних робіт складає 951 812,09 грн., що свідчить про неповне виконання своїх зобов’язань за даним договором. Також оголошенням вимагалось надання сканкопій оригіналів договорів та актів виконаних робіт. Учасник подав у складів своєї пропозиції завірені копії.
Оскільки сума зазначеного Договору складається з витрат, пов’язаних з проходженням кошторисної експертизи, утримання служб замовника, страхування тощо, тому підтвердженням виконання договору є Акти КБ-2в та довідки КБ-3.
Акти КБ-2/КБ-2в, довідки КБ-3 підтверджують виконання договору, фактичні обсяги виконаних робіт та вартості матеріалів та проходження технагляду.
Надання сканованої завіреної копії замість сканкопій оригіналів є поданням документу в іншій формі, яка не впливає на його правочин, та відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, які не можуть бути причиною відхилення пропозиції.
3. У довідці Вих. №10159/Т-20 від 23.11.2020р. «094.Таблиця-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника» учасник зазначив ПВХ профіль DECCO-71, кількість камер – 6, а у довідці Вих. №10161/Т-20 від 23.11.2020р. «096.Довідка щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» учасник зазначив той саме профіль, але вже кількість камер 5.
Згідно технічних вимог, профільна система повинна мати не менше 5 камер, тому в будь якому разі Учасник виконав вимогу Замовника.
Знов таки зазначимо, що формальні (несуттєві) помилки не можуть бути підставою для відхилення пропозиції.
4. У Додатку 4 до оголошення було зазначено, що «довідки (дозволи, сертифікати тощо), які видані на ім’я третіх осіб, потребують підтвердження взаємовідносин». Учасник надав велику кількість сертифікатів виданих на ім’я третіх осіб, але не надав жодного підтвердження взаємовідносин!!!!
Всі дозволи, сертифікати тощо, які вимагались Замовником, були надані та оформлені належним чином. Документи, не передбачені в оголошені на зазначену закупівлю, не розглядаються.
5. Файл «138.Сертифікат відповідності.Віконна фурнітура.Winkhaus» дійсний до 30.08.2011р.
Відповідно до гарантійного листа Переможець зобов'язується надати всі сертифікати якості, висновки СЕС, протоколи випробувань та інші документи, передбачені технічними вимогами до предмета закупівлі, перед початком виконання робіт (131.Гарант_йний лист щодо надання сертиф_кат_в якост__ висновк_в СЕС_ протокол_в випробувань.pdf.).
6. Файл «143.Сертифікат відповідності.Прокладкі ущільнювальні гумові EPDM» дійсний до 22.09.2020р.
Документи, не передбачені в оголошені на зазначену закупівлю, не розглядаються.
7.Файл «175.Висновок СЕС.Шпатлiвка ТМ Кнауф» дійсний до 31.12.2018р.
Документи, не передбачені в оголошені на зазначену закупівлю, не розглядаються.
8. Додатком № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання у складі тендерної пропозиції учасника висновку (або завіреної належним чином копії висновку) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних вирові, а саме на металеве армування. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній висновок СЕС на металеве армування.
Відповідно до гарантійного листа Переможець зобов'язується надати всі сертифікати якості, висновки СЕС, протоколи випробувань та інші документи, передбачені технічними вимогами до предмета закупівлі, перед початком виконання робіт (131.Гарант_йний лист щодо надання сертиф_кат_в якост__ висновк_в СЕС_ протокол_в випробувань.pdf.).
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2020 17:58