• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600

код ДК 021:2015 – 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)

Завершена

76 498 442.16 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 459 000.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 16:48 - 09.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо строку постачання

Номер: d04e7eb6b1e64542b7a3ee3abc9964a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-011573-c.b2
Назва: Щодо строку постачання
Вимога:
Шановні панове! Просимо Вас подовжити строк постачання продукції до 31.03.2020, враховуючи значний обсяг постачання, наявні невирішені запитання/вимоги до закупівлі, запланований аукціон на 18.01.2020, а також схожу за обсягом закупівлю №UA-2020-11-11-006635-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-11-006635-a).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Неможливо погодити подовження строку постачання продукції на термін, що сплинув – 31.03.2020
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.12.2020 00:03
Вимога
Вирішена

Щодо умов розрахунків

Номер: 3bd9f245aa5e474a9166c80f82561b8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-011573-c.b1
Назва: Щодо умов розрахунків
Вимога:
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВП ЗАЕС, як кінцевий замовник не заперечує проти змін форми розрахунків шляхом відкриття документарного безвідкличного акредитиву. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені після погодження акредитивної форми розрахунків в керуючій компанії ДП НАЕК «Енергоатом» згідно діючих ОРД.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника

Номер: 460f7ee97600406c91eaaa43cfa49b45
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-011573-c.c3
Назва: Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.01.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.12.2020 21:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.01.2021 21:06
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Seda Stern +436766332931 si@inkla.com http://inkla.com