• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Інші завершальні будівельні роботи» “Капітальний ремонт частини приміщення літ. О для розміщення дезінфекційної камери в КНП “Кіцманська ЦРЛ” по вул. Незалежності,1, м. Кіцмань, Чернівецької області”

Завершена

826 777.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 133.89 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 16:38 - 18.11.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Десал"

Номер: e679d3ac0a964c2bad6a091599a0baeb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-011436-c.b2
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Десал"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕСАЛ» 58000, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. В.Лесина, 1 код ЄДРПОУ 37021707 р/р UA383562820000026004051504331 в ЧЕРНIВЕЦЬКА ФIЛIЯ АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299 ІПН 370217024079 свідоцтво ПДВ №100291012 04.12.2020 №3/1 Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська центральна районна лікарня» Кіцманської районної ради Бабюк К.С. Вимога про скасування рішення Про дискваліфікацію учасника ТОВ «ДЕСАЛ» в закупівлі UA-2020-11-12-011436-c «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») “Капітальний ремонт частини приміщення літ. О для розміщення дезінфекційної камери в КНП “Кіцманська ЦРЛ” по вул. Незалежності,1, м. Кіцмань, Чернівецької області”» Товариство з обмеженою відповідальністю «Десал» вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Десал» в закупівлі UA-2020-11-12-011436-c, «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») “Капітальний ремонт частини приміщення літ. О для розміщення дезінфекційної камери в КНП “Кіцманська ЦРЛ” по вул. Незалежності,1, м. Кіцмань, Чернівецької області”», в якому Замовником в протоколі №2 від 04 грудня 2020 року було безпідставно відхилено пропозицію учасника ТОВ «Десал», вказавши 2 підстави в протоколі №2 від 04.12.20р., а саме: 1 Відповідно до п.8 розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно було надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, яка зазначена в даному оголошені. ТОВ «Десал» надало довідку, в якій не вказало освіту працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що було передбачено даною довідкою; 2 Відповідно ч. 2 п.5 ст. 14 Закону. П10 розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно було надати копію аналогічного договору, що наведений у довідці….. що свідчить про недостовірність даних документів ТОВ «Десал». Згідно вказаних підстав надаємо аргументовану відповідь: 1. ТОВ «Десал» надано довідку, та вказано освіту, яку мають працівники, згідно класифікаторів спеціальностей з постанови Кабінету Міністрів України № 787 від 27 серпня 2010 року. 2. ТОВ «Десал» надано аналогічний договір: «13.1 Аналогічний договір сторожинець з додатками» з певними опечатками, тобто формальними помилками, які відкоригуються у встановленому законом порядку. Кухар А.В. на момент підписання договору мав право підпису згідно Виписки з Єдиного Державного Реєстру та установчих документів ТОВ «Десал». Аналогічний договір укладений згідно чинного законодавства, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 1 серпня 2005 року, із змінами від 28 грудня 2011 року Отже повідомляємо, що згідно поданих документів, пропозиція ТОВ «Десал» повністю відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 14 Закону України про публічні закупівлі, інше, тобто невідповідність певних документів, встановлюється в Законному порядку, зверненнями Замовника у відповідальні установи та організації. Відповідно до Статі 3 Закону України про публічні закупівлі №922 від 25.12.2015р. Замовник при проведенні спрощеної закупівлі керується статтею 14 Закону України про публічні закупівлі. Також хочемо повідомити про те, що ТОВ «Десал», під час завантаження документів спрощеної закупівлі «UA-2020-11-12-011436-c» з майданчику для публічних закупівель, а саме: файл «2.Технічне завдання Додаток _2.docx», було виявлено, що автором документу (файлу) вказано: «PMK-311», так само, як учасника даної закупівлі ТОВ ПМК311, тобто документи до оголошення про проведення спрощеної закупівлі готувались одним з учасників цієї закупівлі, якого згодом визначено переможцем закупівлі. ТОВ «Десал» вбачає тут змову між Замовником та учасником, яка карається законом, тобто при підтвердженні компетентними органами такого порушення, відповідно до статей 44 та 164 Закону України про публічні закупівлі, буде застосовуватись Кримінальна відповідальність згідно Кримінального Кодексу України, а саме статті 358, 364 та 368 КК України, в даному випадку до уповноваженої особи Замовника та Замовника. Вимагаємо усунути дане порушення! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо уповноважену особу (тендерний комітет) Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська центральна районна лікарня» Кіцманської районної ради: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника закупівлі ТОВ «ДЕСАЛ» зазначене у протоколі №2 від 04.12.2020 року, згідно статті 14 Закону України про публічні закупівлі; 2. Визначити переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ДЕСАЛ» згідно Статті 14 Закону України про публічні закупівлі; 3. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ДЕСАЛ», згідно вимог Закону України Про публічні закупівлі. В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до Департаменту захисту економіки НПУ та Держаудитслужби, з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, а також, неправомірні рішення та дії Замовника будуть оскаржені в судовому порядку, відповідно до Закону України Про публічні закупівлі № 922 від 25.12.2015р. та постанови Кабінету Міністрів України № 631 від 01.08.2013р.. Керівник ТОВ «ДЕСАЛ» Кухар Андрій Вікторович
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу до процедури UA-2020-11-12-011436-c.b2 від 05.12.2020 щодо оскарження рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Десал» повідомляємо, що відповідно до ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція відхилена та вимога також підлягає відхиленню з наступних обґрунтувань: 1. П.8 розділу 5 оголошення про проведення процедури передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації. Подана Вами довідка містить неповну та невідповідну інформацію: - Спеціальність 192 «Будівництво та цивільна інженерія» була введена в освітній процес з 01.09.2015 (чинна Постанова КМУ «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» від 29 квітня 2015 р. № 266), а Ви посилаєтеся на Постанову КМУ, яка втратила чинність, «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра» від 27 серпня 2010 р. № 787 і не передбачає вказаної Вами спеціальності, і не чинна Постанова від 24 травня 1997 р. N 507 також. ЗУ «Про освіту», зокрема ст.. 10, передбачає рівні освіти, яку Вам необхідно було вказати (вища, професійно-технічна тощо). Крім того, аналізуючи викладене, досвід роботи за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» 15 та 8 років є неможливими. - Жоден з перелічених нормативних актів, які діяли в певний час не передбачають такої спеціальності, як "Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. 2. П. 10 розділу 5 оголошення про проведення процедури передбачено подання копії аналогічного договору з певними додатками. Однак, оприлюднені Вами матеріали мають невідповідний характер(посилання та формальні помилки є абсурдним), а саме: - Представлений Договір № 2005 був укладений 20 травня 2019 року з терміном дії до 31.12.2019. - Акт приймання виконаних будівельних робіт складений в листопаді 2019 року. - Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат оформлена 18 листопада 2019 року (номер та дата договору не зазначено). - Договірна ціна на роботи, визначені згідно поданого договору № 2005 від 20.05.2019, здійснюється в 2020 році. - Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт включає ряд недоліків і порушень законодавства, зокрема: а) складений в поточних цінах станом на 18.11.2019, затверджений замовником 20.05.2019 одночасно з датою укладення договору; б) ціна договору повинна бути визначена на момент укладення договору, а не на 18.11.2019; в) зведений кошторисний розрахунок затверджений та розроблений однією особою (ФОП та керівник проектної організації - Шептинський А.К.); г) Аналіз діяльності ФОП Шептинський Андрій Костянтинович, відповідно до доданих Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, показав, що види діяльності ФОПа не передбачають КВЕДа пов’язаного з проектними роботами. - На час укладення поданого 20.05.2019 та протягом терміну його дії до 31.12.2019 (відповідно до даних з єдиного реєстру) засновниками ТОВ «Десал» були Шептинський А.К.(керівник) та Кухар А.В., маючи обоє право укладення та підпису договорів. Враховуючи викладене керівник ТОВ «Десал» (Шептинський А.К.) ініціював укладення договору з ФОП Шептинський А.К., будучи одночасно і «замовником», і «підрядчиком». - з 10 липня 2020 року засновником ТОВ «Десал» стає лише Кухар А.В. і при проведенні нами спрощеної процедури вказані вище факти були приховані. З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, так як оприлюднені Вами дані не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є не достовірними, не допустимими та викладеними з порушенням законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 36232ec8ffaa4840838204d9855b91e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-011436-c.b1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕСАЛ» 58000, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. В.Лесина, 1 код ЄДРПОУ 37021707 р/р UA383562820000026004051504331 в ЧЕРНIВЕЦЬКА ФIЛIЯ АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299 ІПН 370217024079 свідоцтво ПДВ №100291012 Дата та номер документу: 04.12.2020 №3/1 Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська центральна районна лікарня» Кіцманської районної ради Бабюк К.С. Вимога про скасування рішення Про дискваліфікацію учасника ТОВ «ДЕСАЛ» в закупівлі UA-2020-11-12-011436-c «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») “Капітальний ремонт частини приміщення літ. О для розміщення дезінфекційної камери в КНП “Кіцманська ЦРЛ” по вул. Незалежності,1, м. Кіцмань, Чернівецької області”» ТОВ «ДЕСАЛ» вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ДЕСАЛ» в закупівлі UA-2020-11-12-011436-c, «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») “Капітальний ремонт частини приміщення літ. О для розміщення дезінфекційної камери в КНП “Кіцманська ЦРЛ” по вул. Незалежності,1, м. Кіцмань, Чернівецької області”», в якому Замовником в протоколі №2 від 04 грудня 2020 року було безпідставно відхилено пропозицію учасника, вказавши 3 підстави в протоколі №2 від 04.12.20р.,, але підстави не правомірні, та деякі взагалі відсутні, а саме: 1 Вказана Підстава: Відповідно до п8 розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно було надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, яка зазначена в даному оголошені, та вказати освіту… Відповідь, уточнення: ТОВ «Десал» надано довідку, та вказано освіту, яку мають працівники, згідно класифікаторів спеціальностей з переліку згідно постанови Кабінету Міністрів України № 787 від 27 серпня 2010 року. 2 Вказана Підстава: відповідно ч. 2 п.5 ст. 14 Закону. П10 розділу 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно було надати копію аналогічного договору, що наведений у довідці….. Відповідь, уточнення: Надано офіційний документ: «13.1 Аналогічний договір сторожинець з додатками» з певними опечатками, тобто формальними помилками, які відкоригуються у встановленому законом порядку. В цілому Документ має юридичну силу, тому як Закон України не забороняє подібної практики, а саме брати для здобуття досвіду та виконання робіт підприємство, з необхідними працівниками, таке як ТОВ «Десал», хто б не був власником, а на той час, підписання договору, згідно виписки з Єдиного Державного Реєстру, мав право підпису без обмежень Кухар А.В., тому, враховуючи що Шептинський А.К. лише здавав об’єкт Замовнику по договору ген підряду, а виконував роботи Кухар А.В. в особі керівника ТОВ «Десал» по цьому договору, маючи документальне та офіційне підтвердження, рахується наданим Аналогічним договором – цілком Законним, з необхідними підтверджуючими документами. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 1 серпня 2005 року, із змінами від 28 грудня 2011 року. Підсумувавши вище викладене ТОВ «ДЕСАЛ» повністю відповідає вимогам вказаним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, інше встановлюється в Законному порядку, звернувшись Замовником в відповідні установи та організації, тощо. Також хочемо повідомити що як учасник ми завантажили документи до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: файл «2.Технічне завдання Додаток _2.docx», відкривши властивості файлу, можна побачити що автор файлу є: «PMK-311», або коли зберігаєш файл в іншому форматі, як ми це робили за для отримання формату «pdf», там теж можна це побачити, тобто документи до оголошення про проведення спрощеної закупівлі готувались одним з учасником, якого оголошено переможцем. Це грубе порушення Законів України, за яке, вже застосовується покарання не тільки статтями 44 та 164 Закону України про публічні закупівлі, а вже Кримінальна відповідальність, в даному випадку Замовника та, обов’язково, уповноваженої особи Замовника. Враховуючи вищевикладене та за для усунення грубих порушень Законів України, вимагаємо уповноважену особу Комунального некомерційного підприємства «Кіцманська центральна районна лікарня» Кіцманської районної ради: 1. Скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ДЕСАЛ» зазначене у протоколі №2 від 04.12.2020 року, згідно статті 14 Закону України про публічні закупівлі; 2. Зробити оголошення про намір укласти договір з ТОВ «ДЕСАЛ», згідно вимог статті 14 та Закону України Про публічні закупівлі в цілому. В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, будемо вимушені звернутись до правоохоронних органів України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до Закону України Про публічні закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника закупівлі, а також, неправомірні рішення та дії Замовника, обов’язково будуть оскаржені у судовому порядку. З Повагою, Керівник ТОВ «ДЕСАЛ» Кухар Андрій Вікторович
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Виправлення тексту
Дата скасування: 04.12.2020 23:01