• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Холодний асфальт

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.

Завершена

326 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 264.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 16:14 - 24.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 409e641c92234b1fb76620aaaf0875bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002522-b.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації Добрий день. Являючись потенційним учасником у закупівлі UA-2020-11-12-002522-b, Ми уважно ознайомилися з тендерною документацією. Та виявили, що в ТД наявні дискримінаційні вимоги, які дуже сильно звужують коло учасників, та протидіють здоровій конкуренції. Шановний Замовнику! Відповідно Оголошення на закупівлю та Додатку 3 Тендерної документації Технічна частина має характеристики, які вказують на конкретного виробника товару . Вважаємо, що наявність в Технічній частині характеристик: 1. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ). Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та з відповідним ТУ У, є дискримінаційними та протиправними, такими, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації та ТУУ. Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації. На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації. Нагадуємо Вам ще раз про те, що встановлені у тендерній документації вимоги порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Таким чином, просимо Вас виключити будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності з акредитацією в НАУУ в Додатку №3 до тендерної документації, привести дану вимогу у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань на орган акредитації) У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ і у разі потреби до суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник у закупівлі UA-2020-11-12-002522-b, на вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне: - Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. - Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. - Керуючись вищезазначеними положеннями законодавства Замовником у ТД і прописано вимогу щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого органом з оцінки відповідності продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, щоб бути переконанним у дійсності перевірки продукції і попередити можливі наслідки у разі її невідповідності після заключення договору. - Заявник у наданій вимозі стверджує, що «на сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації», що беспосередньо Замовник і вимагає. - Замовник дотримується положень, де присутня добросовісна конкуренція серед учасників і намагається визначити пропозицію, яка дає максимальну економію і ефективність витрачених коштів без їх втрати, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». - Крім того, в складі даної відповіді долучаємо Рішення АМКУ №20644-р/пк-пз від 06.11.2020 року з приводу розгляду аналогічної скарги. Отже, Замовником не порушено положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не дискриміновано потенційних учасників процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.11.2020 12:04