• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)

Загальна сума (очікувана) – 1352500,00 (Один мільйон триста п'ятдесят дві тисячі п'ятсот 00 грн.), з ПДВ. Місце постачання товару: за адресою Замовника. Термін постачання товару: протягом 2020 року. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Кількість товару може бути зменшена в залежності від потреби та/або обсягу фінансування закупівлі.

Завершена

1 352 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 762.50 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 15:15 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна умова процесорної платформи

Номер: 14c64f7432b246979dcbfae323c98f0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-009086-c.c3
Назва: Дискримінаційна умова процесорної платформи
Вимога:
Шановний замовник! Ми уважно вивчили Вашу тендерну пропозицію та маємо питання до деяких пунктів технічного завдання, а саме: 1. Системний блок у складі: Процесор Intel Core i5 (9-го покоління) (або еквівалент): Базова тактова частота процесора - 2.9 GHz або більше; Кеш пам’ять - 9 Mb або більше; Кількість ядер - 6 або більше; Кількість потоків - 6 або більше; Інтегрований графічний адаптер - Intel® UHD 630 Чіпсет: Inte; 2. Процесор Intel Core i3 (9-го покоління) (або еквівалент): Базова тактова частота процесора - 3.6GHz або більше; Кеш пам’ять - 6Mb або більше; Кількість ядер - 4 або більше; Кількість потоків - 4 або більше; Інтегрований графічний адаптер - Intel® UHD 630 Чіпсет: Intel H310 або еквівалент сумісний з обраним процесором. Повідомляємо, що з виходом нового 10-го покоління процесорів Intel цього року постачання процесорів попередніх поколінь обмежене, а найближчим часом припиниться зовсім. У зв'язку з цим просимо внести корективи у вимоги та технічне завдання, аби ми, як постачальники, мали можливість запропонувати Вам системний блок на базі аналогічного Intel процесора від компанії АMD.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно допуску на торги аналогів і еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, повідомляємо наступне. У тендерній документації згідно Додаток 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» міститься інформація у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар, технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам. Отже, еквівалентні товари допускаються до торгів. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна умова

Номер: 77116390f13e47d1a738743acbc2d2b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-009086-c.c2
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
Шановний замовник. Уважно вивчили Вашу тендерну пропозицію. У технічному завданні вказано наступні вимоги до материнської плати: Форм-фактор материнської плати - micro-ATX / Mini-ITX на якій мають бути наявні слоти PCI: - не менше одного слота PCI; - не менше двох слотів PCI Express x1 2.0; - не менше одного слота PCI Express x16 3.0; - не менше одного слота M.2 для SSD; - та порти виводу зображення: 1 порт D-SUB (VGA), 1 порт HDMI, 1 порт DVI. Доводимо до вашого відому, що розміщення всіх слотів PCI на материнських платах micro-ATX / Mini-ITX неможливе. Уважно вивчивши ринок ми виявили, що у такому форм факторі та з такими вимогами до материнської плати - в наявності та у продажу такої плати не існує. Просимо внести зміни в ТД та допустити до тендеру материнскі плати з меншою кількістю слотів PCI.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо Вам за звернення стосовно технічних вимог персональних комп’ютерів. Усі вказані вимоги, а саме: PCI Express X16- не менш ніж 1 шт., PCI Express X 1- не менш ніж 2 шт., M.2 slot for SSD- не менш ніж 1 шт., PCI slot(s) - не менш ніж 1 шт., Serial port (COM) - не менш ніж 1 шт., HDMI port(s) - не менш ніж 1 шт., DVI-I port(s) - не менш ніж 1 шт., D-Sub (VGA) port(s) - не менш ніж 1 шт., відповідають материнській платі Elitegroup MB ECS H110M4-C43. За інформацією щодо офіційного постачання в Україну звертатися до компанії Elitegroup Computer Systems. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: 96d5c62aef6d4f8dbf92e7a92bdb7d51
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-009086-c.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників сисетмних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші) та вітчизнятих виробників ( Навігатор , Комел). Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів. Вимога не підлягає задоволенню, зміни до тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне робоче місце - 30213000-5)» не будуть внесені.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 12:00