• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Шкільні меблі

Торги відмінено

244 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 222.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 14:59 - 24.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника (неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі).

Номер: 8b4782a96b99460ca5e06976fb66da1f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002011-b.c3
Назва: СКАРГА на дії Замовника (неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі).
Скарга:
12 лютого 2020 року Відділом освіти Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-11-12-002011-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «Шкільні меблі Код ДК 021:2015- 39160000-1- Шкільні меблі» та оприлюднено тендерну документацію (надалі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Цінова пропозиція ФОП Верчик Євген Вікторович підлягає відхиленню з підстав, викладених у доданій скарзі.
Дата розгляду скарги: 21.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.12.2020 12:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.01.2021 20:34
Дата виконання рішення Замовником: 15.01.2021 14:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Керуючись ч.22 ст. 18 Закону України “ Про публіні Закупівлі” (далі-Закон), на виконання рішення Постійно діючої Адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг пропорушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.01.2020 №86р/пк-пз, відділом освіти Балаклійської районної державної адміністрації було скасоване рішення про визначення ФОП Верчик Є.В. переможцем процедури закупівлі «Шкільні меблі», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу №UA-2020-11-12-002011-b. 2. Керучись Постановою Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 №807-IX, Постановою Кабінету міністрів від 16.12.2020 «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.20 №1635-R «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» , було прийнято рішення про відміну тендеру на підставі п.1 ч.1 ст.32 Закону, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Андрій +380442053257 gamayun.company@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога замовнику

Номер: 73fd78c37753478eb2ad453746d88795
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002011-b.c2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Шановний Замовник! Ви пишете: "2. Стосовно Вашого другого питання Замовник повідомляє наступне. В складі своєї Тендерної Пропозиції ФО – П Верчик Є.В. надав файл «ДСТУ ГОСТ 16371 СЕРТИФ.jpg», згідно, якого усі меблі, які виготовляє ТОВ «ВІТАЛ СТІЛЬ» відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», пряма мова з файлу «ДСТУ ГОСТ 16371 СЕРТИФ.jpg», «Продукція «Меблі для громадських приміщень, торгівельної марки «ВІТАЛ СТИЛЬ», Відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови»». Одночасно звертаємо увагу Скаржника на той факт, що згідно цього сертифіката відповідності ніяких Додатків до сертифіката не передбачено, тобто усі меблі, які виготовляє ТОВ «ВІТАЛ СТІЛЬ» відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови»." Ми звертали увагу на висновок санітарно-епідеміологічної експертизи і до нього є додаток.В додатку немає меблів, що пропонуються до постачання
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь На вимогу №UA-2020-11-12-002011-b.c 2 Ваша вимога від 09.12.2020 № №UA-2020-11-12-002011-b.c2 розглянута тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації. За результатами розгляду повідомляємо наступе. Ми звертали увагу на висновок санітарно-епідеміологічної експертизи і до нього є додаток. В додатку немає меблів, що пропонуються до постачання Шановний ТОВ «Гамаюн» в складі своєї Тендерної Пропозиції ФО – П Верчик Є.В. надав документ «Висновок_СЕС_16371.PDF». Згідно даного документу № 12.2.-18-1/12133 від 02.06.2020 року меблі виробництва ТОВ «Вітал Стіль» відповідають встановленим медичним критеріям безпеки. Предметом даної експертизи були: стільці та столи для навчальних закладів; столи письмові, парти; столи модульні; стільці; стільці з регулюванням висоти, що повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі встановленим Тендерною Документацією Замовника. Таким чином, Ваша вимога відхилена, як безпідставна та необґрунтована.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога замовнику

Номер: 8af5deca902f4f7eb77450df32bd2cd4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-002011-b.b1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
На нашу думку Замовник, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме, визначивши переможцем учасника "Фізична особа-підприємець Верчик Євген Вікторович", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Замовника: 1) Фізична особа-підприємець Верчик Євген Вікторович надає паспорти на продукцію, в яких наведена інформація щодо виробника, а саме ТОВ «Вітал Стиль», проте немає документів, що підтверджують якість окремих товарів, а саме дошок. Проте учасник надає авторизаційний лист, висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи та сертифікат відповідності ТОВ «Компанія ТСО», тобто ми можемо здогадатися, що саме ця компанія є виробником аудиторних дошок і таким чином паспорта на виріб від виробника не надано. Також дані документи втратили свою чинність: • Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи ТОВ «Компанія ТСО» дійсний до 10 квітня 2019. • Сертифікат відповідності ТОВ «Компанія ТСО» дійсний до 25 жовтня 2018 р. 2) Згідно вимог тендерної документації: «Усі меблі повинні бути виготовлені у відповідності з: - ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», що повинно бути підтверджено висновками державної санітарно-гігієнічної експертизи та сертифікатами відповідності.», проте серед переліку товарів, у додатку до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, немає продукції, що пропонується учасником. 3) Окремі документи не перекладені українською мовою: гігієнічний сертифікат на крайку, сертифікат «Linken system» на петлі, направляючі і т.д..
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь На вимогу №UA-2020-11-12-002011-b.b1 Ваша вимога від 04.12.2020 № №UA-2020-11-12-002011-b.b1 розглянута тендерним комітетом відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації. За результатами розгляду повідомляємо наступе. 1. Згідно додатку 2 до Тендерної Документації Замовника, - «Технічні вимоги до предмету закупівлі: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: зокрема - 1) Столи повинні бути виготовлені у відповідності з: - ДСТУ prEN 1729-1:2004. «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (prEN 1729-1:2004, IDТ)», - ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDТ)», - ДСТУ ЕN 527-3:2008 «Меблі для адміністративних приміщень. Столи робочі та парти.» що повинно бути підтверджено висновками державної санітарно-гігієнічної експертизи. 2) Стільці повинні бути виготовлені у відповідності з: - ДСТУ prEN 1729-1:2004. «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (prEN 1729-1:2004, IDТ)», - ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDТ)», - ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» що повинно бути підтверджено висновками державної санітарно-гігієнічної експертизи. 3) Усі меблі повинні бути виготовлені у відповідності з: - ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови» - ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» що повинно бути підтверджено висновками державної санітарно-гігієнічної експертизи та сертифікатами відповідності. 5) Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства: ДСП, фурнітура, крайка, лак, клей, поліуретан, фанера, HPL, тощо. 6) Копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника шкільних меблів. 7) Копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів. 8) Якщо Учасник не є виробником, надати Авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я Учасника із зазначенням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон). 9) Копію гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність на лотки, кришки та пластикові направляючі, згідно вимогам діючого санітарного законодавства. 10) Учасник надає паспорти виробів від виробника на кожну одиницю товару, які повинні включати інструкцію з експлуатації, гарантійні зобов’язання від виробника. 11) Надати зображення кожного товару. 12) Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 3 робочих днів після письмової заявки Замовника. 13) Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок учасника (постачальника) про що необхідно надати лист-гарантію. Поставка товару здійснюється до навчальних закладів згідно додатку № 6 до тендерної документації.». Однак ні де в додатку 2 до Тендерної Документації Замовника мова не йде про те, що висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи та сертифікати відповідності повинні бути чинними на час подання Тендерної Пропозиції, чинними на дату розкриття пропозицій повинні бути лише – «сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015». Таким чином ФО – П Верчик Є.В. в повному обсязі виконав вимоги Тендерної Документації Замовника надавши необхідні документи в складі своєї Тендерної Пропозиції. 2. Стосовно Вашого другого питання Замовник повідомляє наступне. В складі своєї Тендерної Пропозиції ФО – П Верчик Є.В. надав файл «ДСТУ ГОСТ 16371 СЕРТИФ.jpg», згідно, якого усі меблі, які виготовляє ТОВ «ВІТАЛ СТІЛЬ» відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», пряма мова з файлу «ДСТУ ГОСТ 16371 СЕРТИФ.jpg», «Продукція «Меблі для громадських приміщень, торгівельної марки «ВІТАЛ СТИЛЬ», Відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови»». Одночасно звертаємо увагу Скаржника на той факт, що згідно цього сертифіката відповідності ніяких Додатків до сертифіката не передбачено, тобто усі меблі, які виготовляє ТОВ «ВІТАЛ СТІЛЬ» відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови». Таким чином ФО – П Верчик Є.В. пропонуючи для продажі меблі виробництва ТОВ «ВІТАЛ СТІЛЬ» в складі своєї Тендерної Пропозиції і надавши відповідний Сертифікат Відповідності у файлі «ДСТУ ГОСТ 16371 СЕРТИФ.jpg» в повному обсязі виконав вимоги Тендерної Документації Замовника. 3. Згідно вимог Тендерної ДокументаціЇ Замовника, а саме «Розділу 1. «Загальні положення», пунктом 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції», зокрема передбачено – «Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування». Таким чином Замовник вважає, що гігієнічні сертифікати на крайку, петлі, направляючі і т.д., що вказані у сертифікаті «Linken system», які надані в складі Тендерної Пропозиції ФО – П Верчик Є.В., не порушують вимог Тендерної Документації Замовника, адже як свідчить фраза з сертифіката – «Директор представительства Linken System International Limited по Восточной Европе». Враховуючі вище зазначене та той факт, що для представників міжнародних компаній «Восточная Европа», це країни так званого колишнього Радянського Союзу, до якого належать наприклад: Молдова, Білорусь, Росія – то в даному випадку, - «товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування» - тобто російською мовою. На підставі вищевикладеного, Замовник відхиляє вашу вимогу про скасування рішення, щодо визначення переможцем ФО – П Верчик Є.В..
Статус вимоги: Відхилено