-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні дошки, проектори, телевізори)
Завершена
338 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 365.80 UAH
мін. крок: 0.1% або 365.80 UAH
Період оскарження:
12.11.2020 13:44 - 24.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін
Номер:
6aa8b61569f148b1bf1a1f2b5b1dffa3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001596-b.a5
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, Ваша тендерна документація містить ряд порушень та дискримінаційних вимог.
Серед вказаних Вами вимог до учасників, Ви вимагаєте надання:
"Авторизаційний лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор, Телевізор для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; "
Звертаємо Вашу увагу, що дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на зміні Вашої документації та видаленні всіх дискримінаційних для потенційних учасників вимог.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.11.2020 15:15
Дата подачі:
17.11.2020 21:18
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що нами дотримано усіх законодавчих вимог до закупівлі. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
168f06de21774314aac260abf01e6666
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001596-b.b4
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 3 Ви вказуєте вимоги, що носять дискримінаційний та незаконний характер, а саме Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
" 8. Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
9. Копію листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання у закладах загальної середньої освіти) на спеціалізоване програмне забезпечення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв та грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель вказаних документів не надає жодних конкурентних переваг.
Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв та грифів не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вказані вище вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.11.2020 15:09
Дата подачі:
17.11.2020 21:11
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що нами дотримані усі законодавчі вимоги до закупівлі. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
34efeda26f4940aebc75b45e438babdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001596-b.c3
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 3 тендерної документації Ви вимагаєте надання наступних документів:
"3. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних мультимедійних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі.
5. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів та на сервісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника
6. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання
7. Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання"
Ви вимагаєте надання всіх необхідних документів виключно на інтерактивні мультимедійні КОМПЛЕКСИ.
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного мультимедійного комплексу (мультимедійний проектор, інтерактивна дошка тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (Інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів, ОКРЕМО інтерактивних дошок і т.д., а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори, інтерактивні дошки тощо.
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, дошок і т.д. ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ).
Виходячи з цього, надання вказаних документів на Інтерактивний мультимедійний комплекс є НЕможливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Оголошення та видалити вказані дискримінаційні вимоги або внести зміни з необхідністю надання окремо на кожен товар або видалити взагалі.
Шановний Замовнику, не порушуйте принципи здійснення державних закупівель та чинне законодавство України!
У разі не внесення змін будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.11.2020 14:57
Дата подачі:
17.11.2020 21:04
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що ми дотримались усіх законодавчих вимог. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки
Номер:
de15c7d63620468a8d71ac0d6f572f7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001596-b.b2
Назва:
Внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши Ваші вимоги до технічних характеристик Інтерактивної дошки, повідомляємо Вам, що під вказані вимоги неможливо підібрати еквіваленти чи аналоги.
Ви вказуєте наступне:
"іагональ активної поверхні (у тому числі гарячих клавіш) повинна бути – не менше 205,5 см, робоча поверхня: не менше167,5 х 119,5 см, габаритні розміри інтерактивної дошки не повинні перевищувати 173 х 125 см. "
Навіщо так детально прописувати розміри Інтерактивної дошки? Щоб звузити конкуренцію?
Повідомляємо Вам, що під прописані Вами характеристики підходить лише 1 дошка від одного виробника. Це, в свою чергу, є грубим порушенням принципів здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином вимагаємо на зміні технічних характеристик та приведенні Вашої документації у відповідність до наказів МОН України.
Шановний Замовнику, не обмежуйте конкуренцію та внесіть відповідні зміни.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.11.2020 11:19
Дата подачі:
17.11.2020 20:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що немає жодних підстав вважати, що нами здійснюється дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:01
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційної вимоги
Номер:
d79e6cdfa300465e9acabb186472aa78
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001596-b.c1
Назва:
Видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку 1 Ви вказуєте наступне:
"2.2. Відгуки від організації/підприємства/установи тощо, з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку(дата видачі всіх відгуків має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів)."
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога носить повністю дискримінаційний характер і суттєво звужує коло потенційних учасників.
Скажіть, будь ласка, яке значення безпосередньо для Вас має "дата видачі всіх відгуків має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів".
Надайте розгорнуту відповідь.
Фактично, звичайно, це можливо, але це не має взагалі ніякого раціонального та юридичного значення, і тим паче не впливає на характеристики чи можливості учасника.
Скажіть, будь ласка, яке це має значення? І чим відрізняться відгук, отриманий на минулому тижні, і отриманий 2 місяці тому(наприклад).
Отже, наполягаємо на негайному видаленні вказаної вимоги, оскільки вона порушує принципи здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Шановний Замовнику, внесіть зміни, видаліть вказану дискримінаційну вимогу та не обмежуйте участь потенційних учасників!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.11.2020 11:07
Дата подачі:
17.11.2020 18:04
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що немає жодних підстав вважати, що ми здійснюємо дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 12:01