-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Котел «Wichlacz» модельGK-1, 65 кВт
ДК 021:2015: 44621200-1 Котли Ту (Котел «Wichlacz» модельGK-1, 65 кВт) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
12.11.2020 11:37 - 18.11.2020 11:42
Вимога
Вирішена
Скасування рішення
Номер:
4a6a50453e004c87966e2235aa80ef22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-004049-c.b1
Назва:
Скасування рішення
Вимога:
Уповноваженою особою ГУ ДСНС України в Запорізькій області протоколом від 25.11.2020 року № 4 було прийнято рішення відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «Нотеус», як такого, що не відповідає умовам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а переможцем визнали учасника («ТОВ АІСС ГРУП»), який запропонував найбільшу ціну, що може свідчити про необ’єктивне та упереджене ставлення (корупційну складову) під час визначення переможця.
Вважаємо, що дане рішення є таке, що постановлене не законно й суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід зазначити, що пропозиція ТОВ «АІСС ГРУП» не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовника, а саме: згідно витяг з ЄДРПОУ основний вид діяльність ТОВ «АІС ГРУП» по КВЕД 42.20 - Будівництво житлових і не житлових будівель, також наданий сертифікат відповідності на котли ТМ WICHLACZ не дійсний, так як термін його дії до 08.10.2020, частина наданих документів ТОВ "АІСС ГРУП" не містить підпис уповноваженої особи учасника.
ТОВ «Нотеус» є економічно вигіднішою та має кращі технічні характеристики предмета, а саме головне меншу ціну.
Виходячи з викладеного ВИМАГАЮ: скасувати рішення про визнання ТОВ «АІСС ГРУП» переможцем в торгах з закупівлі; відхилити та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «АІСС ГРУП».
Відповідно до частини другої статті 3 Закону замовник здійснює спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку передбаченому Законом.
Основні принцип и здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є: добросовісна конкуренція; максимальна економія, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі відмови у задоволенні вимоги, з метою захисту своїх прав та інтересів, будемо вимушені звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду (частина друга статті 14 Закону).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 27.11.2020 11:53
Дата подачі:
26.11.2020 23:24
Вирішення:
Згідно умов оголошення спрощеної закупівлі, пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в цьому Оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format) через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, а саме:
цінової пропозиції згідно Додатку № 2 до цього оголошення;
інформації та/або документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток № 1 до цього оголошення);
документа (документів), що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (якщо таке забезпечення вимагалося Замовником);
документа (документів), що підтверджує повноваження щодо підпису пропозиції;
листа-згоди з проектом договору (в довільній формі);
листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток № 4 до цього оголошення);
документа про створення об’єднання учасників (у разі якщо пропозиція подається таким об’єднанням);
Замовником не вимагається від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції;
інших документів, необхідність подання яких у складі пропозиції передбачена умовами цього Оголошення.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг та “Про електронні довірчі послуги”.
Пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Учасника.
Документи, які подає Учасник у складі пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо).
Замовником не вимагається від Учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «АІСС ГРУПП» надав всі зазначені документи з дотриманням вимог замовника, а саме зазначені документи містять печатку та підпис уповноваженої особи учасника. Оскільки у своєму звернення учасник ТОВ «НОТЕУС» не вказує які саме документи не містять печатку та підпис уповноваженої особи учасник, звертаємо Вашу увагу на нам розділ ІІ оголошення спрощеної закупівлі «Інструкція з підготовки пропозицій» п. 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій»: п.4 Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «АІСС ГРУПП» надав копію Статуту, у якому у розділі 2 «Предмет та мета діяльності» у п. 2.2. зазначено предмет діяльності товариства, який містить вичерпний перелік видів діяльності товариства. На розгляд замовника, зазначений перелік містить ті види діяльності, які дають змогу учаснику приймати участь у закупівлях за предметом закупівлі.
Згідно умов оголошення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується. У зв’язку з відсутністю обов’язкової сертифікації, зазначена вимога не містить чіткої інформації стосовно конкретного документу, який повинен надати учасник.
Згідно п. 4.3. Проекту договору Постачальник зобов’язаний разом з Товаром надати Замовнику документи, а саме: сертифікат відповідності (паспорт якості) Товару та всю необхідну для експлуатації і технічного обслуговування документацію.
Таким чином, замовник не вбачає причин для відхилення пропозиції учасника, у зв’язку з тим, що термін дії сертифікату відповідності сплив, оскільки на момент укладання договору учасник-переможець повинен надати дійсний сертифікат-відповідності (паспорт якості).
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Таким чином саме Замовником визначаються технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку Замовнику зазначати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, а лише надає йому таке право. Враховуючи все вищезазначене, саме Замовник має право на свій розсуд та керуючись основними принципами здійснення закупівель приймати рішення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі.
Оскільки оголошення спрощеної закупівлі не містить жодного посилання на можливість розгляду аналогів предмета закупівлі, замовник не має змоги розглядати Вашу пропозицію, оскільки це призведе до порушення принципів визначених ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні