• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезинфекційні

Завершена

38 382.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 600.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2017 10:15 - 10.03.2017 10:20
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: aba9e32517b24828819ecd0f9ec88336
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-06-000079-a.b2
Назва: Вимога
Скарга:
В процесі редукціону нашу пропозицію Замовник відхилив, аргументувавши своє рішення тим, що не мав на меті розгляд еквівалентів. Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Можна зробити висновок, що Ви лобіюєте певних виробників, або запланували вже заздалегідь запланованого учасника- переможця. Корупція? Вказані в документації засоби не є унікальними, тому ми запропонували еквіваленти, які значно кращі та економічно вигідніші. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупередженну оцінку. В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до контролюючих органів , антикорупційного комітету, а також представників Громадського контролю.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: У відповідь на вимогу ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо: 1.Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП«Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі - Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Також слід зазначити, що вся заявлена продукція не виготовляється «певним» тобто одним виробником, а є продуктом різних виробництв, тому заздалегідь запланувати переможця не можливо. Наша установа при визначенні переліку деззасобів, необхідних для функціонування закладу, посилались на технічні характеристики та періодичну замінність деззасобів у відповідності до вимог санітарних служб. Вказані деззасоби були погоджені відповідно з санслужбою регіону. Наш заклад не є установою медицинською або санітарною, отже унас немає фахівців, які підтвердять або заперечать вимоги санітарних служб. . В даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів - досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів. Також слід зазначити, що в результаті проведення даної процедури економія бюджетних коштів складатиме 4882,00 грн. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема МТВ), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, МТВ, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі. В той же час хотіли б зауважити, що Ваші вирази та висновки про «протягнення продукції певного виробника», «заздалегідь запланованого переможця», «корупційний зговір» є абсолютно необгрунтованими та безпідставними, а відтак висловлювання таких інсинуацій неприпустимо як з точку зору законодавства, так і загально прийнятих етичних норм спілкування.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2017 19:54
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Вимога
Вирішена

порушення

Номер: c41b52a792d245be87a78af15f4234e1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-06-000079-a.b1
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовнику, засіб Доместос не зареєстрований як дезінфікуючий засіб, тому не може закуплятись разом з іншими деззасобами . Видаліть його із даної закупівлі, бо це є порушенням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Для уникнення порушення, рішенням тендерного комітету протокол № 28 від 07.03.2017 р.вирішили видалити засіб "Доместос" із закупівлі, який не зареєстрований як дезинфікуючий, та не може закуплятись з іншими деззасобами.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так