• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з фізичної та технічної охорони території, майна і приміщень)

Згідно технічних вимог

Завершена

4 398 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 000.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2020 11:04 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів в узагальненій базі даних

Номер: a85964c5379c442898c658a067c335be
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-001405-a.b3
Назва: Про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів в узагальненій базі даних
Вимога:
У п.п 1.8 п.1 ДОДАТКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації вимагається надати: Копю листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.”. Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання мереж мобільного зв'язку, що не є мобільними телефонами підлягають реєстрації кодів ІМЕІ в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд. Обов’язок щодо реєстрації вказаних кодів лежить на постачальниках/імпортерах та виробниках вказаного обладнання. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов’язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від Укрчастотнагляд щодо реєстрації кодів ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних. Отже наявність або відсутність коду ІМЕІ обладнання в узагальненій базі даних Укрчастотнагляд свідчить виключно про дотримання постачальником/імпортером або виробником обладнання норм митного та податкового законодавства, та жодним чином не підтверджує право власності/користування/розпорядження учасника на вказане обладнання, а отже не може бути документальним підтвердженням кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в учасника. Вказавши дану вимогу Замовник порушив ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, встановивши інші кваліфікаційні критерії , ніж це передбачено Законодавством України. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та відкоригувати документацію до вимог законодава України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). На виконання вимог ст. 16 Закону, було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі й наявність GPS трекерів. Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію щодо маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Даною статтею Закону передбачено й наступне: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». На підставі ст. 22 Закону було включено вимогу, щодо надання копія листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ. Таким чином, Замовник не встановлював інші кваліфікаційні критерії, ніж це передбачено Законом, та жодним іншим чином по порушував положення Закону. Слід зазначити, що дана вимога також не є дискримінаційною, оскільки будь який учасник може отримати такий лист надіславши відповідне звернення в ДП «Українській державний центр радіочастот».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Договір з Управлінням поліції охорони в Черкаській області

Номер: 7545fb591b7d47ebab5a406658d65d2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-001405-a.c2
Назва: Договір з Управлінням поліції охорони в Черкаській області
Вимога:
У п. 5 розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації зазначено про необхідність надання учасником договору, укладеного з Управлінням поліції охорони в Черкаській області, який підтверджує можливість учасника залучати до реагування групи затримання поліції охорони. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, який вже має або отримає до кінцевої дати відповідний документ. Обов’язки, повноваження та права поліції детально вказані в Законі України «Про національну поліцію», не будемо тут їх перераховувати, проте в разі виникнення правопорушення чи ситуації, що потребує уваги чи втручання поліції, представники поліції належним законним чином зобов’язані відреагувати на звернення охоронної компанії незалежно від того, чи є відповідний договір про підтверджує можливість учасника залучати до реагування групи затримання поліції охорони. Напроти, жодним нормативним актом не зобов’язано поліцейських укладати договори про можливість залучати до реагування групи затримання із приватними охоронними компаніями. Тим паче замовником визначено, що договір повинен бути укладений з Управлінням поліції охорони в Черкаській області і в разі, якщо посадові особи цього органу не підуть охоронній компанії назустріч, не укладуть договір, то таку охоронну компанію можна дискваліфікувати, як таку, що не виконала вимоги Тендерної документації. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). На виконання вимог Закону (зокрема положень ст. 22 та 23), в тендерну документацію включено вимогу щодо підтвердження додержання суб’єктом господарювання (Учасником) вимог законодавства у сфері охоронної діяльності. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь який суб’єкт охоронної діяльності може отримати відповідний документ шляхом проходження перевірки згідно Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», в тому числі й шляхом проведення позапланової перевірки на підставі подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю)

Номер: 1917a43cf906495e843a10bf5e05b1a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-12-001405-a.c1
Назва: Надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю)
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Ваша вимога щодо надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання (Учасником) вимог законодавства у сфері охоронної діяльності, складеного органом ліцензування у період 2017 – 2020 років є неправомірною та дискримінаційною. Дане питання регулюється Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Згідно статті 4 даного Закону: Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб'єкта господарювання, встановлений його правилами внутрішнього трудового розпорядку. Якщо говорити про позапланові заходи, то вони можуть здійснюватися у таких випадках: 1) подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням; 2) виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб’єктом господарювання у документі обов’язкової звітності, крім випадків, коли суб’єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов’язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу; 3) перевірка виконання суб’єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю); 4) звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. Відповідно якщо таких випадків у діяльності суб'єкта господарювання не було, то і актів про такі перевірки бути не може. Щодо планових заходів, то: згідно статті 5 згаданого Закону - Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання, яка віднесена: до високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки; до середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки; до незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років. Учасники - суб'єкти господарювання є суб'єктами незначного ступеня ризику, відповідно заходи контролю проводяться 1 раз на 5 років. Звідси випливає, що такі акти Вам можуть надати лише суб'єкти господарської діяльності, які існують більше 5 років. Виходить, що в даному випадку порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі. Також просимо звернути увагу, що ця ж стаття 5 говорить про те, що "Планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому". Тобто рішення про планові заходи приймає виключно орган контролю і учасники вплинути на нього не можуть. Отже, Ви бачите, що до Вашої вимоги більше запитань, ніж відповідей. Якщо у учасника є діюча ліцензія на провадження відповідного до закупівлі виду діяльності, він не перебуває в процесі ліквідації чи припинення, він не є боржником, відсутня інформація про порушення та притягнення до відповідальності, хіба це не є підставою вважати, що суб'єкт дотримується законодавства? Саме тому аналізуючи вищевикладене, просимо не дискримінувати учасників, не встановлювати вимоги, які надають перевагу одним та перешкоджають іншим, які обмежують права учасників є неправомірними та дискримінаційними, і тому вимагаємо виключити вимогу про надання «копії акту, складеного за результатами проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб’єктом господарювання (Учасником) вимог законодавства у сфері охоронної діяльності, складеного органом ліцензування у період 2017 – 2020 років. У разі виявлення органом ліцензування порушень вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, які зазначені в акті перевірки, Учасник додатково надає акт в якому органом ліцензування встановлено усунення порушень вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та внести відповідні зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно статей 18. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами. Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Законом України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах. Відповідно до чинного законодавства України органам поліції охорони не заборонено укладати договори із приватними охоронними підприємствами договори на реагування на сигнали тривоги, що надходять з об’єктів, які перебувають під охороною таких підприємств. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Статус вимоги: Відхилено