-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів та заміна запасних частин до них
Завершена
22 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 112.10 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 20:59 - 17.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність умовам тендерної документації
Номер:
c7043b600e2640f298af8ce1ec9276aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-005757-b.a1
Назва:
невідповідність умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, згідно вимог до предмета закупівлі Додатку №2, Замовником вимагалось від Учасників Інформаційна таблиця про витратні матеріали, що будуть використовуватись учасником під час надання послуг, в якій потрібно було по кожній позиції надати яким саме тонером будуть заправлятися картриджі до копіювального обладнання, а саме надати яким саме виробником тонеру та якої конкретної марки до кожного типу картриджу. Учасником ФОП Дятленко надано, що вони використовують тонер виробника Static Control, однак не вказують жодної марки або типу тонеру. Так як у даного виробника дуже великий асортимент витратних матеріалів, які відрізняють за ціною та сумісністю з обладнанням, не можливо визначити, яким саме тонером будуть заправляти картриджі.
А також Замовником вимагалося дозвіл або ліцензія на право займатися відповідною господарською діяльністю, ФОП Дятленко додає в документації довідку на в якій є посилання на якийсь лист ДП Укрметртестстандарт №21-09/1463 від 03.08.2017, а сам лист не наданий, можливо тому, що він виданий іншій компанії і строк дії даного листа закінчився 03.08.2018 року. Тому дана вимога на дозвіл або ліцензування не виконана, так як не надано жодного підтвердження на дозвіл або ліцензію ведення господарської діяльності, а також не надано жодного посилання на закон, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню .
Виходячі з вищенаведеного, ми вимагаємо дискваліфікувати ФОП Дятленко О.С., за невідповідність умовам тендерної документації та перейти до розгляду наступного Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- ДП Укрметртестстандарт №21-09/1463 25.11.2020 14:14
Дата подачі:
25.11.2020 14:15
Вирішення:
Замовником разом з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі було оприлюднено «Перелік документів, які надаються учасником у складі пропозиції для підтвердження його відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (додаток 2 до вимог до предмета закупівлі) шляхом розміщення 11 листопада 2020 о 21:00 файлу «Вимоги до предмета закупівлі.docx».
Згідно з переліком від учасників вимагалось надати:
Дозвіл або ліцензію на право займатися відповідною господарською діяльністю (у випадку, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством);
Інформаційну таблицю про витратні матеріали, що будуть використовуватись учасником під час надання послуг за наступною примірною формою (надається учасником по кожному найменуванню картриджу).
Фактично фізичною особою-підприємцем «ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР 3208603621) у складі документів пропозиції 19 листопада 2020 о 13:30 було завантажено файл «Пропозиція, довідки.pdf», у складі якого наявні:
Довідка щодо ліцензування та сертифікації (вх. № 21 від 13.11.2020 р.) (стр. 21 файлу)
Інформаційна таблиця про витратні матеріали, що будуть використовуватись учасником під час надання послуг (с.23-25 файлу).
Вимогами до предмета закупівлі встановлений чіткий перелік виробників тонеру, тонер виробництва яких може бути використаний під час надання послуг з заправки та відновлення картриджів до принтерів. Це: Patron, Static Control, Katun, Micrographic, Integral, Mitsubishi.
Учасником у «Інформаційній таблиці про витратні матеріали, що будуть використовуватись учасником під час надання послуг» зазначено, що для заправки/відновлення картриджів буде використовуватись тонер, виробництва Static Control, що повністю відповідає вимогам замовника до предмета закупівлі.
При цьому у виробника Static Control великий асортимент витратних матеріалів, які відрізняються за ціною та сумісністю з обладнанням. У будь-якому випадку це є універсальні тонери, сумісні одночасно з багатьма типами картриджів і для Замовника не є принциповим який саме з них буде використовуватись учасником і вимоги до предмета закупівлі щодо цього не встановлювались.
Примірною формою інформаційної таблиці про витратні матеріали, що будуть використовуватись учасником під час надання послуг, яка наведена у вимогах до предмета закупівлі вимагалось від учасника зазначити інформацію про «Марку (модель, тип) тонера, який буде використовуватись учасником для заправки/відновлення картриджу». І учасник зазначив, що буде використовуватись тонер Static Control типу, сумісного із моделями картриджів Замовника.
У довідці щодо ліцензування та сертифікації (вх. № 21 від 13.11.2020 р.) зазначено, що ФОП Дятленко О.С. згідно КВЕД своєї діяльності (95.11. та 33.12.) має право надавати послуги з заправки, відновлення та ремонту друкарської офісної техніки, обслуговування комп'ютерної техніки, а також зазначено що даний вид діяльності не внесено до переліку послуг, що підлягають обов'язковій сертифікації та ліцензуванню. І це відповідає дійсності. Так, перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, наведений у статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» і серед них відсутні види діяльності, передбачені КВЕД 95.11. та 33.12.
Отже, учасник не надав у складі документів своєї пропозиції ліцензію на право займатися відповідною господарською діяльністю оскільки вид діяльності за КВЕД 33.12 та КВЕД 95.11 згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню не підлягає, про що учасник повідомив Замовника шляхом завантаження Довідки щодо ліцензування та сертифікації (вх. № 21 від 13.11.2020 р.).
Одночасно Замовником у вимогах до предмету закупівлі не встановлювалось вимоги щодо надання учасниками жодних сертифікатів. Тому частина довідки, яка стосується сертифікації, у тому числі і посилання на лист ДП Укрметртестстандарт № 21-09/1463 від 03.08.2017, Замовником не розглядалась і була розцінена як формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст і ціну пропозиції учасника спрощеної закупівлі, не призводить до її спотворення та не стосується характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, підстави для дискваліфікації ФОП «ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР 3208603621) у замовника відсутні. Одночасно Замовником встановлено конкретні вимоги до якості друку після надання послуг з заправки/відновлення картриджів і контроль якості послуг та сумісності тонера із моделями картриджів буде здійснюватись Замовником безпосередньо в процесі надання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 19:28