• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги за ДК 021:2015: — «Охоронні послуги»

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги відмінено

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2020 19:46 - 23.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника щодо безпідставної дискваліфікації

Номер: e773f7fd3d03437780db142bd4fc09dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-011044-a.b4
Назва: Скарга на дії замовника щодо безпідставної дискваліфікації
Скарга:
ПОВТОРНА СКАРГА на дії Замовника Комунальним підприємством «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) 11 листопада 2020 року було оголошено закупівлю UA-2020-11-11-011044-a Охоронні послуги за ДК 021:2015: — «Охоронні послуги» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» (надалі – Скаржник) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, та згідно вимогам ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:215:79710000-4 Охоронні послуги. Аукціон у процедурі закупівлі було проведено 27 листопада 2020 року. 09 грудня 2020 року Замовником було опубліковано протокол № 38 засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг. В якому було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника. 19.12.2020 року ТОВ «Альфа СБ» було подано скаргу UA-2020-11-11-011044-a.c3 на безпідставне відхилення пропозиції нашого товариства та 05.01.2021 Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення № 106-р/пк-пз яким задовольнила скаргу та зобов’язала КП «Жовтоводський Водоканал» ДОР скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника. 19.01.2021 року протоколом засідання тендерного комітету КП «ЖВК»ДОР» щодо організації №5 на виконання рішення АМКУ Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Альфа СБ». 20.01.2021 року Протоколом засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР» щодо організації проведення закупівель товарів, робіт та послуг було прийнято рішення про прийняття пропозиції ТОВ «Альфа СБ», визнання учасника переможцем закупівлі та намір укласти договір з нашим Товариством. 03.02.2021 року листом від Замовника було повідомлено про намір проведення перевірки МТБ. 04 та 05 лютого Замовником було здійснено перевірку матеріально-технічної бази (далі МТБ), офісу та транспортних засобів ТОВ «Альфа СБ». 10.02.2021 року о 16.45 в системі державних закупівель було опубліковано протокол засідання тендерного комітету КП «ЖВК»ДОР» щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт і послуг від 09.02.2021 року з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Альфа СБ» з наступної причини: Замовник у протоколі зазначає, що : «Після визначення Учасника ТОВ «Альфа СБ» Переможцем, останній протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подав договір суборенди нежитлового приміщення від 29.12.2020р, додаток №1 План розміщення об’єкта суборенди нежитлового приміщення від 29.12.2020 р, та акт від 14.01.2021 року до договору суборенди нежитлового приміщення від 29.12.2020р.» надані документи, на думку Замовника не відповідають тендерній документації оскільки, як зазначено у протоколі: «Тендерною документацією не передбачено подання договору суборенди, що дає підстави стверджувати про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв серед яких є наявність матеріально-технічної бази, до якої відноситься орендоване або власне приміщення для розташування пункту (або пунктів) дислокації Учасника в м.Жовті Води.» Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його незаконним, дискримінаційним та таким, що протирічить принципам здійснення державних закупівель, обґрунтовуючи свою незгоду наступним: Додаток 1.до тендерної документації замовника встановлює інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «1.1. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, що містять (містить) наступну інформацію: 1.1.1. про наявність спеціальних засобів індивідуального захисту та самооборони, які відповідають вимогам чинного законодавства України, мобільних телефонів із розрахунку оснащення 1 посту охорони на об’єкті Замовника; 1.1.2. про наявність форменого одягу для персоналу охорони Учасника (з наданням кольорових фотографій форменого одягу Учасника); 1.1.3. лист гарантію про дислокацію Учасника у м. Жовті Води на весь період надання послуг, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води. У разі визначення учасника Переможцем, Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію, а саме копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, або договір (або договори) на оренду приміщень (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином, де є розташований пункт (або пункти) дислокації Учасника в м. Жовті Води, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Всі вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази можуть бути перевірені Замовником складом комісії (членами тендерного комітету та відповідними фахівцями підприємства) з моменту завантаження документів до моменту укладення договору. 1.1.4. про наявність транспортного засобу (транспорту реагування), з місцем дислокації останніх у м. Жовті Води, з наданням скан-копії Свідоцтва про реєстрацію службових транспортних засобів (не менше 2-х), оформлених на охоронну компанію та/або свідоцтва про право власності (оренди), або договори купівлі-продажу, або інші документи, які підтверджують право користування транспортними засобами. 1.1.5. копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, де розташовані пункт (або пункти) дислокації Учасника, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі користування приміщеннями на договірних умовах, потрібно надати копії діючих договорів оренди (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином.» Скаржником було надано усі необхідні документи оформлені належним чином. Матеріально-технічна база також була надана до перевірки у повному обсязі, до того ж у Замовника не виникало зауважень чи додаткових уточнень щодо наявності того чи іншого обладнання у Скаржника. 10.02.2021 року Скаржник направив листа з проханням надати інформацію про підписання договору, оскільки з моменту акцепту пропозиції протягом 10 днів Замовник не повернув підписаний екземпляр договору переможцю закупівлі. Аргументи Замовника щодо невідповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям з причин надання договору СУБоренди, а не оренди є безпідставними та надуманими. Оскільки, відповідно до частини 3 статті 774 Цивільного кодексу України «До договору піднайму застосовуються положення про договір найму», отже, договір найму (оренди) та договір піднайму (суборенди) мають рівнозначну юридичну силу. Аналогічна позиція викладена також у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 700-р/пк-пз від 22.01.2019 року. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію переможця закупівлі ТОВ «Альфа СБ» Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. П.1.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено У разі визначення учасника Переможцем, Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію, а саме копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, або договір (або договори) на оренду приміщень (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином, де є розташований пункт (або пункти) дислокації Учасника в м. Жовті Води, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Всі вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази можуть бути перевірені Замовником складом комісії (членами тендерного комітету та відповідними фахівцями підприємства) з моменту завантаження документів до моменту укладення договору. Замовник здійснив перевірку Скаржника, переконався у його готовності та спроможності виконати умови договору та закупівлі, але на десятий день строку для укладення договору прийняв рішення відхилити пропозицію та скасувати намір про укладення договору. Отже Замовник застосував дискримінаційний підхід та неправомірно відхилив більш економічно вигідну пропозицію Скаржника. Тим самим протоколом засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР №11 від 09 лютого 2021 року Замовником опубліковано намір підписати договір із ТОВ "БЕКЕТ 2017", пропозиція якого була значно дорожчою ніж пропозиція Скаржника. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «АЛЬФА СБ». 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги ( Охоронні послуги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-11-011044-a 3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «АЛЬФА СБ» ЄДРПОУ 37989206, зазначене у Протоколі протокол № 11 засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг 4. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визнання переможцем ТОВ "БЕКЕТ 2017" ЄДРПОУ: 41737349.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2021 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.03.2021 19:46
Дата виконання рішення Замовником: 01.04.2021 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 4070-р/пк-пз від 05.03.2021 року було виконано. На підтвердження виконання рішення додається протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2021 № 13
Автор: ТОВ "АЛЬФА СБ", Волкова Юлія +380988549538 alfasbdnepr@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: c1d252f728b44881a35f2c2d457df485
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-011044-a.c3
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Комунальним підприємством «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» (далі - Замовник) 11 листопада 2020 року було оголошено закупівлю UA-2020-11-11-011044-a Охоронні послуги за ДК 021:2015: — «Охоронні послуги» Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» (надалі – Скаржник) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, та згідно вимогам ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:215:79710000-4 Охоронні послуги. Аукціон у процедурі закупівлі було проведено 27 листопада 2020 року. 09 грудня 2020 року Замовником було опубліковано протокол № 38 засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг. В якому було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника з наступних причин: «Учасник процедури закупівель зазаначив у тендерній документації недостовірну інформацію, що є суттєвою у визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його незаконним, дискримінаційним та таким, що протирічить принципам здійснення державних закупівель, обґрунтовуючи свою незгоду наступним: 1. Додаток 1.до тендерної документації замовника встановлює інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «1.1. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, що містять (містить) наступну інформацію: 1.1.1. про наявність спеціальних засобів індивідуального захисту та самооборони, які відповідають вимогам чинного законодавства України, мобільних телефонів із розрахунку оснащення 1 посту охорони на об’єкті Замовника; 1.1.2. про наявність форменого одягу для персоналу охорони Учасника (з наданням кольорових фотографій форменого одягу Учасника); 1.1.3. лист гарантію про дислокацію Учасника у м. Жовті Води на весь період надання послуг, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води. У разі визначення учасника Переможцем, Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію, а саме копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, або договір (або договори) на оренду приміщень (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином, де є розташований пункт (або пункти) дислокації Учасника в м. Жовті Води, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Всі вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази можуть бути перевірені Замовником складом комісії (членами тендерного комітету та відповідними фахівцями підприємства) з моменту завантаження документів до моменту укладення договору. 1.1.4. про наявність транспортного засобу (транспорту реагування), з місцем дислокації останніх у м. Жовті Води, з наданням скан-копії Свідоцтва про реєстрацію службових транспортних засобів (не менше 2-х), оформлених на охоронну компанію та/або свідоцтва про право власності (оренди), або договори купівлі-продажу, або інші документи, які підтверджують право користування транспортними засобами. 1.1.5. копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, де розташовані пункт (або пункти) дислокації Учасника, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі користування приміщеннями на договірних умовах, потрібно надати копії діючих договорів оренди (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином.» Скаржником було надано усі необхідні документи оформлені належним чином. 08 грудня 2020 року о 16.00 на електронну пошту Скаржника було отримано лист, з повідомленням про перевірку матеріально-технічної бази учасника, яку Замовник планував провести 09.12.2020 з 8.00 до 10.00 (копія листа додається) ТОВ «Альфа СБ» було надано відповідь, про готовність надати підтвердження наявності матеріально-технічної бази у разі акцепту пропозиції учасника, відповідно до абзацу другого п.1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації.(копія листа додається) У телефонній розмові представник Замовника Кривошей О.Л. пояснила, що «тендерний комітет просто надає перевагу місцевим компаніям і не хотіла би укладати договір з компанією з Дніпра» Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. П.1.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації встановлено У разі визначення учасника Переможцем, Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію, а саме копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, або договір (або договори) на оренду приміщень (з усіма додатками та додатковими угодами), завірені належним чином, де є розташований пункт (або пункти) дислокації Учасника в м. Жовті Води, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) у м. Жовті Води, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Всі вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази можуть бути перевірені Замовником складом комісії (членами тендерного комітету та відповідними фахівцями підприємства) з моменту завантаження документів до моменту укладення договору. Замовник не визначивши Скаржника переможцем, провів перевірку відповідно по вищезазначеного пункту і зробив висновок про те, що учасник надав неправдиві дані щодо розташування матеріально – технічної бази. Проте, в довідці про наявність матеріально-технічної бази Скаржник зазначив місцезнаходження за адресою підприємства та, у разі акцепту пропозиції, у зазначений умовами ТД час мав змогу та наміри перевезти необхідне обладнання та техніку на місце надання послуг. Отже Замовник застосував дискримінаційний підхід та неправомірно відхилив більш економічно вигідну пропозицію Скаржника. 09 грудня 2020 року Замовником опубліковано намір підписати договір із ТОВ "БЕКЕТ 2017", пропозиція якого була значно дорожчою ніж пропозиція Скаржника. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «АЛЬФА СБ». 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги ( Охоронні послуги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-11-011044-a 3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «АЛЬФА СБ» ЄДРПОУ 37989206, зазначене у Протоколі протокол № 38 засідання тендерного комітету КП «ЖВК» ДОР щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг 4. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визнання переможцем ТОВ "БЕКЕТ 2017" ЄДРПОУ: 41737349.
Дата розгляду скарги: 05.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.12.2020 21:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.01.2021 17:31
Дата виконання рішення Замовником: 19.01.2021 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 106-р/пк-пз від 05.01.2021 року було виконано. На підтвердження виконання рішення додається протокол засідання тендерного комітету від 19.01.2021 № 5
Автор: ТОВ "АЛЬФА СБ", Волкова Юлія +380988549538 alfasbdnepr@gmail.com
Вимога
Відхилено

Офіс у Жовтих водах

Номер: f57ceddf0bb34c04adee2847cbf52d65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-011044-a.c2
Назва: Офіс у Жовтих водах
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації ви вимагаєте наявність офісу та ГШР у м. Жовті Води Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Жовтих Водиах може мати лише суб'єкт, який зареєстрований там. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Жовтих водах та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Жовтих Вод, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання копії документів, що підтверджують приватну власність на приміщення, де розташовані пункт (або пункти) дислокації Учасника, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник! Зважаючи на розміщення об’єктів охорони саме в місті Жовті Води, їх віднесення до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів, та й взагалі можливості швидкого реагування у випадку необхідності, логічною є потреба розташування дислокації ГШР на території міста Жовті Води. Дана умова стосується вже безпосередньо укладеного договору та Переможця закупівлі, а не Учасника, тому й дискримінації у даному випадку не вбачається, так як усі Учасники в одникових умовах. Зі звернення зрозуміло, що ви також погоджуєтеся з даною вимогою та не оскаржуєте її. В тендерній документації в двох пунктах зазначено вимоги щодо наявності підтверджуючих документів до пунктів дислокації Учасника: - Пунктом 1.1.3. передбачено лист гарантію про дислокацію Учасника в м.Жовті Води на весь період надання послуг, або офіційного юридично оформленого представництва (філії) в м.Жовті Води. Дана вимога стосується всіх без виключення Учасників ще до етапу визначення Переможця, тому жодним чином нікого не дискримінує. - Пунктом 1.1.5. передбачено копії документів, що підтверджують власність (або оренду) приміщень розташування пунктів дислокації Учасника, незалежно від міста дислокації. Дана вимога дає можливість Замовнику зрозуміти, що Учасник має фактичне місце розміщення, офіс, приміщення у яких перебувають працівники та зберігається обладнання та ін. – підтвердження реальності та відповідальності роботи. Тобто, якщо учасник розташовується в Києві, Дніпрі, Одесі, Кривому Розі чи Жовтих Водах, він надає копії документів, що підтверджують право власності (або оренди) на приміщення, де дислокуються його основні сили. Відповідно, дана вимога також жодним чином не дискримінує Учасників. Для упередження непорозумінь в даному питанні, ми вносимо зміни (доповнення) до тендерної документації, що дають можливість перевірки (підтвердження гарантії) дислокації в м.Жовті Води вже безпосередньо на етапі перед укладенням договору та конкретизують терміни для підтвердження Переможцем відповідності вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні умови

Номер: 8bd8b93c68ae4c309abec08f8453be6e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-011044-a.c1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Відповдіно до п. 3 додатку 1 Замовник вимагає надання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним умовам, зокрема та не виключно: Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (договір, предмет якого тотожний предмету закупівлі та укладений з юридичною особою, яка входить до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави). ПЕРЕЛІК об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави затверджено Постановою КМУ від 04.03.2015 за № 83 Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 398 від 08.06.2016; № 555 від 21.02.2018; № 913 від 06.11.2019; № 950 від 20.11.2019; № 221 від 18.03.2020; № 599 від 15.07.2020. У відповідності до переліку підтприємств, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ,,ЖОВТОВОДСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ” ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” не входить до складу об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Виходячи з викладеного, Замовник не має підстав для встановлення кваліфікаційних вимог щодо надання учасниками аналогічних договорів саме підприємствам, які належать до об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Вимагаємо внести зміни в документацію, шляхом вилучення вимоги щодо наявності аналогічного досвіду виконання договорів об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зважаючи на те, що кілька об’єктів КП «ЖВК» ДОР», що підлягають охороні, внесено до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів (свідоцтво про реєстрацію: ПНО-03.35.2019.1030209 та ПНО-01.12.2004.0000584), та дотримуючись вимог декларації щодо охорони та запобігання обставин, що можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, прийнято рішення щодо розширення кола потенційних учасників шляхом збільшення переліку можливих аналогічних договорів з підприємствами, що є не лише об’єктами державної власності, які мають стратегічне значення, а також об’єктами, що внесені до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів. Вимогу ТД щодо наявності аналогічного досвіду виконання договорів об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення, залишено в ТД, так як кваліфікаційні вимоги до таких учасників відповідають рівню вимог охорони потенційно небезпечних об’єктів. До ТД внесено відповідні зміни (доповнення).
Статус вимоги: Задоволено