-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Радіосистема Mipro з 2-ма бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5; Радіосистема Mipro з 2-ма наголовними бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5
Завершена
50 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 255.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 17:02 - 17.11.2020 08:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо допущення порушень під час розгляду тендерних пропозицій під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
c560886294f147ed8ad1b57d92dc062d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-010113-a.b1
Назва:
Вимога щодо допущення порушень під час розгляду тендерних пропозицій під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Вимога щодо допущення порушень під час розгляду тендерних пропозицій під час проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм: Радіосистема Mipro з 2-ма бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5; Радіосистема Mipro з 2-ма наголовними бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5. Файл додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- В-01_Вимога_2020_11_26.pdf 26.11.2020 14:40
- Протокол 22 відхилення вимоги.pdf 27.11.2020 10:18
Дата подачі:
26.11.2020 14:40
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 26.11.2020 р., зазначаємо наступне:
У відповідності до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у період уточнення інформації.
Період уточнення інформації спрощеної закупівлі ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм: Радіосистема Mipro з 2-ма бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5; Радіосистема Mipro з 2-ма наголовними бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5 завершився 17.11.2020 08:00.
У відповідності до ч.14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
За результатами аукціону пропозиція ФОП Сердечної Тетяни Володимирівни не є найбільш економічно вигідною, а тому ця пропозиція не розглядалася та не відхилялася уповноваженою особою.
Ваша вимога щодо усунення порушення уповноваженою особою ст. 31 Закону суперечить нормам чинного законодавства у зв’язку із тим, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, а тому норми ст. 31 Закону до спрощених закупівель не застосовуються.
Уповноваженою особою Луганського обласного військового ліцею за для прийняття рішення стосовно прийняття/відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) є найбільш економічно вигідною, було уважно розглянуто пропозицію ФОП Гордієнко Олени Петрівни щодо закупівлі ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм: Радіосистема Mipro з 2-ма бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5; Радіосистема Mipro з 2-ма наголовними бездротовими мікрофонами за кодом 32233000-5 та прийняте вмотивоване рішення про відповідність пропозиції вимогам оголошення та вимогам до предмета закупівлі. Зазначені Вами невідповідності пропозиції ФОП Гордієнко Олени Петрівни, а саме:
- подання інформації не на фірмовому бланку та із зазначенням вихідного номеру та дати;
- зазначення скороченого найменування замість повного при цьому інформація про повне найменування міститься в інших документах;
- зазначення суперечливої інформації стосовно організаційно-правової форми банку при цьому точна інформація міститься в картці з реквізитами рахунку, відкритого в АТ «УКРСИББАНК»;
- надання копії довідки банківської установи старого зразка із зазначенням реквізитів розрахункового рахунка при цьому зазначення розрахункового рахунку в форматі IBAN міститься в відомостях про учасника;
- надання копії документа, створеного шляхом кольорового сканування з чорно-білої копії оригіналу документа, завіреної власним підписом учасника без зазначення дати посвідчення замість надання копії документа створеного шляхом кольорового сканування оригіналу документа;
- надання копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замість витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань при цьому цю інформацію можна перевірити у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/content/home) доступ до якого є вільним;
- не надання копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у зв’язку із тим, що у процесі діяльності учасника не виконуються роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
не впливають на ціну пропозиції учасника спрощеної закупівлі та не призводять до її спотворення, не стосуються характеристик предмета закупівлі, та у зв’язку із цим визнані уповноваженою особою формальними.
Окрім цього зазначаємо, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – Кодекс) установлений перелік правопорушень законодавства про закупівлі у разі настання яких передбачена відповідальність. При цьому Кодекс не передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у разі невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону під час проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено