-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясопродукти
Завершена
465 948.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 329.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 329.74 UAH
Період оскарження:
27.02.2017 11:25 - 11.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
0c16a4152e2c40869678d016d3e088b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-27-000157-c.a1
Назва:
скарга
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Кравченко , як таку, що не відповідає вимогам документації конкурсних торгів, а саме:
Згідно із технічних вимог замовника закуповується така продукція:
Ковбаса варена вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2006)
Сосиски вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2006)
Сарделі вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2006)
Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2006)
але учасником запропоновано згідно із декларацією виробника САРДЕЛІ "ЯЛОВИЧІ" 1 ГАТУНКУ ДСТУ 4436:2006. По-перше, згідно ДСТУ 4436:2006 не існує терміну "САРДЕЛІ" лише СОСИСКИ , по-друге , запропоновано 1 ГАТУНОК ЗАМІСТЬ ВИЩОГО!!! Що є порушенням чинного законодавства та документації конкурсних торгів.
Також, у складі пропозиції надано медичну книжку водія і згідно із трудовим договором Скоренко Віктор Петрович працює водієм, а згідно із інформації наданої ФОП Кравченко виконує функції водія , експедитора та вантажника, що не відповідає дійсності. Згідно із класифікатором професій існує професія Водія та Експедира, професія Водій - експедитор відсутня. Та жодних підтверджень щодо існування експедитора не надано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2017 12:06
Вирішення:
Умовами тендерної документації Замовника, затвердженими рішенням тендерного комітету № 189 від 20.02.2017 року передбачено вимоги до предмету закупівлі:
Ковбаса варена вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 2370 кг
Сосиски вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 940 кг
Сарделі вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 1090 кг
Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку (ДСТУ 4435:2005) – 280 кг
В складі тендерної пропозиції ФОП «Кравченко Світлана Вікторівна» завантажено файл з назвою «Пропозиція ковбаса», в якій подано форму тендерна пропозиція, що містить інформацію до пропозиції закупівлі, яка повністю відповідає заявленим вимогам Замовника в тендерній документації, а саме:
Ковбаса варена вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 2370 кг – 80 грн./кг;
Сосиски вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 940 кг – 65 грн./кг;
Сарделі вищого ґатунку (ДСТУ 4436:2005) – 1090 кг – 65,00 грн./кг;
Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку (ДСТУ 4435:2005) – 280 кг – 85 грн./кг.
Окрім того, Специфікація згідно проекту договору про закупівлю, подана у складі тендерної пропозиції ФОП «Кравченко С.В.», також містить інформацію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
В скарзі ТОВ «АЛАН» міститься інформація про наявність вимоги відповідності предмета закупівлі ДСТУ 4436:2006, що не відповідає дійсності, оскільки замовником встановлено вимоги відповідності м’ясопродуктів ДСТУ 4436:2005.
ДСТУ 4436:2005 відповідно до класифікації (п.1) поширюється на варені ковбаси, сосиски, сардельки, м’ясні хліби, які залежно від виду м’ясної сировини, випускають таких сортів:
• варені ковбаси — вищого, першого, другого, третього;
• сосиски — вищого, першого;
• сардельки — вищого, першого;
• м’ясні хліби — вищого, першого, другого.
У цьому зв’язку посилання скаржника на невідповідність ґатунку та найменуванню «сардельки» ДСТУ 4436:2005 не відповідає дійсності та є надуманим.
Окрім того, відповідно до наказу МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», пунктом 4.7. передбачено, що в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах сардельки, сосиски, варені ковбаси повинні прийматися не нижче 1 ґатунку. Отже, даний нормативно-правовий акт не забороняє прийняття до закладів освіти зазначеної продукції 1 ґатунку.
Окрім того, тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги щодо не можливості виконання водієм функцій експедитора чи вантажника. Тендерна документація Замовника містить вимоги щодо подання належним чином оформлених трудових договорів та санітарних книжок працівників, що будуть здійснювати постачання продукту харчування. Замовником не встановлено дискримінаційних вимог щодо кількості осіб, які мають здійснювати зазначене постачання.
Також зазначаємо, що при оцінці тендерних пропозицій тендерний комітет Замовника керувався принципами здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а саме максимальна економія та ефективність, що також зазначено у п.1 Розділу ІV «Оцінка пропозицій відкритих торгів» тендерної документації Замовника. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону, а також та, що відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради не може задовольнити скаргу/вимогу ТОВ «АЛАН».
Статус вимоги:
Не задоволено