-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади звукової та візуальної сигналізації, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:31620000-8 (Обладнання системи охоронно-пожежної сигналізації).
Загальна кількість одиниць товару - 104 шт.
Завершена
189 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 949.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 949.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 15:27 - 17.11.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження умов закупівлі
Номер:
a3b0d3932d3e4f579b352983017087df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-007997-a.b3
Назва:
Оскарження умов закупівлі
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-Центр Комплект» є
Учасником закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації, код за Єдиним
закупівельним словником ДК 021:2015:31620000-8 (Обладнання системи охоронно-
пожежної сигналізації)», ідентифікатор оголошення UA-2020-11-11-007997-a.
Протоколом уповноваженої особи від 01.12.2020 № 55.7-СП-УО2 нашу пропозицію
було відхилення. Причиною відхилення є ненадання довідки в довільній формі із
зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних
установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції та документи (їх
копії), що підтверджують факт подання Балансу (звіт про фінансовий стан) (його копію).
Вважаємо, що протокол уповноваженої особи від 01.12.2020 № 55.7-СП-УО2, яким
відхилено нашу пропозицію є передчасним та таким, що не відповідає нормам Закону
України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля
здійснюється за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники
(резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть
участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання
адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих
документів юридичної особи міститься в документах, виданих після 01.01.2016 року, що
підтверджується листом Міністерства Юстиції України від 26.02.2016 р. № 6362/1225-0-
26-16/19.3.
Безальтернативна вимога в оголошенні до закупівлі щодо довідки в довільній
формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до
чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції є такою, що
позбавляє можливості на участь в даній закупівлі Учасників, які зареєстрували чинну
редакцію Статуту до 01.01.2016, тобто така вимога є дискримінаційною.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником
під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації
та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких
вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим
ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з
вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації
та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним
критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про
закупівлю.
Фактично, вимога щодо надання документів, що підтверджують факт подання
Балансу відноситься до кваліфікаційного критерію, визначеного п.4 ч.2 ст.16 Закону
України «Про публічні закупівлі», а тому, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про
публічні закупівлі», Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про
усунення невідповідностей.
Крім того, факт подання балансу (звіту про фінансовий стан) підтверджується
відміткою «Документ прийнято» на документі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що відхилення нашої пропозиції є
передчасним та незаконним,
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.12.2020 09:37
Дата подачі:
03.12.2020 09:38
Вирішення:
Шановний учасник, залишаємо вашу вимогу без задоволення та повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником окрім обов’язкової інформації може зазначатися й інша інформація, яка не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які зазначені у ст. 5 Закону та дає змогу визначити та обрати серед учасників того, хто відповідає усім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Інформація в оголошенні про надання учасником у складі своєї пропозиції довідки в довільній формі із
зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції та документи (їх копії), що підтверджують факт подання Балансу (звіт про фінансовий стан) (його копію) не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Посилання на ч. 16 ст. 29 Закону де сказано, що при виявленні Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах є недоречними, оскільки ця стаття стосується виключно процедури закупівлі - відкриті торги, а не спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.12.2020 16:29
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження протоколу
Номер:
034ee0b711ae464bbd0bcb9b0b3cb13a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-007997-a.b2
Назва:
Оскарження протоколу
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-Центр Комплект» є
Учасником закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації, код за Єдиним
закупівельним словником ДК 021:2015:31620000-8 (Обладнання системи охоронно-
пожежної сигналізації)», ідентифікатор оголошення UA-2020-11-11-007997-a.
Вважаємо, що протокол уповноваженої особи від 01.12.2020 № 55.7-СП-УО2, яким
відхилено нашу пропозицію є передчасним та таким, що не відповідає нормам Закону
України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2020 09:14
Опис причини скасування:
не завантажився документ
Дата скасування:
03.12.2020 09:32
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження визначення переможця
Номер:
7e11b2d7a84746b6996f6b92d5d026ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-007997-a.b1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Я, фізична особа-підприємець Іващенко Олександр Анатолійович, приймав участь в спрощеній закупівлі ID f684ff1ef51a43fd88bb555ef86a46ac, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-11-007997-a, ДК 021:2015:31620000-8 (Обладнання системи охоронно-пожежної сигналізації) надалі – Закупівля, замовник Закупівлі – Комунальне підприємство «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), надалі - Замовник.
За результатами аукціону, після дискваліфікації пропозиції учасників ФОП Сінтюк В.С. та ФОП Тонієвич М.Ю., згідно протоколу уповноваженої особи від 27.11.2020 № 55.5-СП-УО2 переможцем Закупівлі було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-97», надалі – ТОВ «АБ «Центр-97». Цим же протоколом було ухвалено рішення укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Також було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-11-007997-a з ТОВ «АБ «Центр-97».
Вважаю вказані дії по визначенню переможцем Закупівлі ТОВ «АБ «Центр-97» неправомірними, такими, що порушують законодавство про публічні закупівлі, виходячи з наступного.
1. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надалі – Оголошення, Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності вимогам Замовника учасник надає в тому числі інформацію про товар із вказанням гарантійного строку на товар, який не може бути меншим ніж 24 місяців з дати отримання товару. ТОВ «АБ «Центр-97» надало в складі своєї пропозиції Інформацію про товар (від 19.11.2020 № 5-Т, файл «10 Інформація про товар.pdf»), проте в цій Інформації не зазначено конкретно, скільки складає гарантійний строк. В цій Інформації вказано: гарантійний строк – не менше 24 місяців, але точної інформації з цього питання не надано. Окрім того, не вказано, що гарантійний строк відраховується з дати отримання товару, як передбачено умовами Оголошення, а не з іншої дати (виготовлення, відправлення, початку експлуатації тощо). Таким чином, учасник ТОВ «АБ «Центр-97» не надав в складі своєї пропозиції інформації, яку повинен був надати згідно умов Оголошення, отже, пропозиція учасника ТОВ «АБ «Центр-97» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Згідно Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності вимогам Замовника учасник надає в тому числі копії сертифікатів/декларацій якості виробника (при наявності, або якщо сертифікатів немає лист у довільній формі з посиланням на нормативно законодавчі документи України, що регулюють дане питання). При цьому в Додатку 2 до Оголошення в технічних параметрах обладнання зазначено: сертифікація – ДСТУ EN 50131. Учасник ТОВ «АБ «Центр-97» надав у складі своєї пропозиції копії сертифікатів відповідності за вказаним ДСТУ (файл «11 Копії сертифікатів, ліцензій.pdf»), але не на всі передбачені Додатком 2 до Оголошення позиції. Так, надано сертифікати відповідності за ДСТУ EN 50131 на товари за позиціями 1, 6, і НЕ НАДАНО за позиціями 2, 3, 4, 5. Також учасник ТОВ «АБ «Центр-97» не надав передбачений в такому випадку лист з посиланням на нормативно законодавчі документи України, що регулюють дане питання. Таким чином, учасник ТОВ «АБ «Центр-97» не надав в складі своєї пропозиції документи, які повинен був надати згідно умов Оголошення, отже, пропозиція учасника ТОВ «АБ «Центр-97» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Згідно умов Оголошення, в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою; переклад повинен бути посвідчений учасником або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника); визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник ТОВ «АБ «Центр-97» надав в складі пропозиції документ (документи), складений (складені) іноземною мовою (файл «11 Копії сертифікатів, ліцензій.pdf»). При цьому Учасник ТОВ «АБ «Центр-97» НЕ НАДАВ в складі своєї пропозиції посвідчений учасником або нотаріально переклад цього (цих) документу (документів). При цьому оскільки згідно умов оголошення визначальним є текст, викладений українською мовою, в даному випадку визначальний текст відсутній взагалі. Через відсутність перекладу та визначального тексту неможливо встановити, один чи декілька документів міститься у вказаному файлі, його (їх) зміст, відповідність цього документу (цих документів) умовам Оголошення та інше. Таким чином, учасник ТОВ «АБ «Центр-97» не надав в складі своєї пропозиції документи, які повинен був надати згідно умов Оголошення, отже, пропозиція учасника ТОВ «АБ «Центр-97» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 4, п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення, до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ця норма не допускає варіацій, а чітко визначає порядок дій замовника. Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, порушує як цю норму, так і визначені в п. 4, п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону принципи проведення закупівель, оскільки визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає визначеним в Оголошенні умовам, є нерівним ставленням до учасників та упередженим визначенням переможця.
Цим також порушуються норми ст. 13 Цивільного кодексу України, а саме: ч. 2 при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б порушити права інших осіб; ч. 3 не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах; ч. 5 не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції.
Виходячи з вищенаведеного, дії Замовника по визначенню переможцем учасника ТОВ «АБ «Центр-97» не відповідають вимогам чинного законодавства.
На підставі вищенаведеного, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону, прошу Вас:
1. Скасувати протокол уповноваженої особи Замовника від 27.11.2020 № 55.5-СП-УО2;
2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-11-007997-a з ТОВ «АБ «Центр-97».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.11.2020 13:29
Дата подачі:
30.11.2020 13:29
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
01.12.2020 11:18