• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заміни вікон

ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) - 25 шт. Детальніше дивитися п. 8

Завершена

155 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 550.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2016 12:14 - 21.07.2016 13:00
Скарга
Відхилено

Оскарження протоколу

Номер: fc49f1c15c7f4bb8b68a737423df7e35
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-18-000161-c.b2
Назва: Оскарження протоколу
Скарга:
ТОВ «АКОРД» оскаржує «Протокол (рішення) засідання Комітету з конкурсних торгів Київської міської клінічної лікарні №5 про оцінку та відхилення пропозиції Кандидата №1/1 від 26.07.2016 р.» Суть питання полягає в наступному. Зазначеним вище протоколом, Замовник закупівлі - Київська міська клінічна лікарня №5 з ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) (Ідентифікатор закупівлі UA-2016-07-18-000161-c) відхиляє пропозицію ТОВ «АКОРД», як переможця, який за результатами аукціону дав найнижчу ціну – 144626,00 грн. В обґрунтуванні відхилення нашої пропозиції, пунктом 9 Протоколу зазначено, що: «Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам документації закупівлі, а саме 1. Учасником в пропозиції запропоновано використання профілю який не відповідає технічним вимогам документації. 2. Учасником в пропозиції запропоновано використання фурнітури, яка не відповідає технічним вимогам документації», що на нашу думку є абсолютно не обґрунтованим та безпідставним. Свою позицію ми підтверджуємо наступними аргументами. Вихідними даними для участі в аукціоні від Замовника були надані на електронному майданчику наступні вимоги : «8. 8. Технічні вимоги до послуги: Профіль вікон КВЕ (S_70мм) Фурнітура Winkhaus». Замовник вказав певні бренди профілю пвх та фурнітури, що не є технічними харакетристиками профілю, фурнітури, конструкцій, а також порушив Закон України Про публічні закупівлі, а саме принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників. Спираючись на обмежені вимоги Замовника, а також на власний досвід участі в електронних закупівлях, керуючись чинним нормативами ТОВ «АКОРД» підготував та надав в електронному вигляді, разом з своєю ціновою пропозицією наступні документи: - Протокол випробувань № 2015.02.12.16.02 від 16.12.2015р.; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2014р. № 05.03.02-03/58120 Пристрої поворотньо-відкидні та замкові для віконних та дверних блоків ТМ “Vorne”; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.09.2015р. № 05.03.02-04/40355 Профілі полівінілхлоридні системи «ALM plast»; - Сертифікат відповідності на конструкції; - Сертифікат відповідності на фурнітуру; - Сертифікат відповідності на профілі ПВХ; - Технічна характеристика запропонованого товару; - Довідка про досвід виконання аналогічних видів робіт. Як видно, ТОВ «АКОРД» надав Замовнику вичерпний перелік документів для підтвердження якості пропонованої продукції, а також ми маємо великий досвід у виконанні аналогічних робіт, у тому числі в закладах охорони здоров’я. Враховуючи все вищезазначене, просимо Вас об’єктивно, неупереджено та виходячи з принципів економічної доцільності в проведенні електронних закупівель товарів та послуг за ДЕРЖАВНИЙ КОШТ в межах своїх повноважень, переглянути та скасувати протокол Замовника про відхилення нашої пропозиції, та залишити нас переможцями. Замовнику вказати на недоліки під час надання ними кваліфікаційних вимог до учасників електронної закупівлі. Генеральний директор І. В. Скрепцов.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.08.2016 17:34
Автор: ТОВ АКОРД, Архипенко Наталія Григорівна +380445810981 5034364@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження протоколу

Номер: d2c8b0238986480fa4bcb5bdc75688a9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-18-000161-c.c3
Назва: Оскарження протоколу
Скарга:
ТОВ «АКОРД» оскаржує «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №1/2 від26.07.2016_р.» Суть питання полягає в наступному. Зазначеним вище протоколом, Замовник закупівлі - Київська міська клінічна лікарня №5 з ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) (Ідентифікатор закупівлі UA-2016-07-18-000161-c) визначає пережможцем пропозицію ТОВ «ЛАСТОР». Свою окарження ми підтверджуємо наступними аргументами: 1) ТОВ «ЛАСТОР» надав Комерційну пропозицію на виготовлення та монтаж металопластикових конструкцій, де запропонував склопакет 4и-8-4-12-4. Згідно із вимогами С.7 ДБН В.2.6-31:2006 мінімально допустиме значення опору теплопередачі огороджувальних конструкцій житлових та громадських приміщень становить: для І-ї температурної зони 0,75 м2К/Вт. Вікна зі склопакетами, що відповідають цим нормам, повинні мати двокамерні склопакети товщиною не менше 32 мм з двома шарами низькоемісійного (енергозберігаючого) скла. ТОВ «ЛАСТОР» пропонує встановити склопакети з одним енергозберігаючим склом, чим порушив вимоги чинного ДБН, а також вимоги Замовника до учасника, а саме пункти 8 та 9 Оголошення про Закупівлю. 2) ТОВ «ЛАСТОР» не надав на вимогу Замовнику наступні документи згідно пункту 10. Вимоги до кваліфікації учасників: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - технічний опис пропонованого до встановлення Товару із зазначенням країни виробника; -оригінал або копію документа про відповідність металопластикових профілів та комплектуючих до них встановленим санітарним нормам відповідно до Закону України « Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Просимо звернути увагу, що Замовник вже вдруге дискваліфікував наше підприємство ТОВ «АКОРД», яке надало повний і вичерпний перелік документів, і продукція та якісні характеристики підтвердженні документами, які відповідають чинним нормам та вимогам. Враховуючи все вищезазначене, просимо Вас об’єктивно, неупереджено та виходячи з принципів економічної доцільності в проведенні електронних закупівель товарів та послуг за ДЕРЖАВНИЙ КОШТ в межах своїх повноважень, переглянути та скасувати протокол Замовника про визнання переможцем ТОВ «ЛАСТОР». Замовнику вказати на недоліки під час надання ними кваліфікаційних вимог до учасників електронної закупівлі. Генеральний директор І. В. Скрепцов
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.08.2016 16:05
Автор: ТОВ АКОРД, Архипенко Наталія Григорівна +380445810981 5034364@ukr.net
Вимога
Відхилено

Прохання відмінити закупівлю

Номер: 8f16a11cbf2141e3a51e4f36ba3c07ab
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-18-000161-c.a1
Назва: Прохання відмінити закупівлю
Вимога:
Просимо скасувати закупівлю ПОСЛУГИ ІЗ ЗАМІНИ ВІКОН (ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) - 25 шт. Детальніше дивитися п. 8) ( ідентифікатор закупівлі UA-2016-07-18-000161-c), оскільки не закінчений розгляд скарги по цьому ж об’єкту цього ж замовника на ці ж послуги ( Ідентифікатор закупівлі UA-2016-06-30-000095-a).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відмова у задоволенні вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2016 16:38
Підтвердження вирішення: Скарга стосовно закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2016-06-30-000095-a опрацьована та проведено повторну оцінку кандидата