-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Комп’ютерне обладнання для занять в інклюзивних класах ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
30500,Хмельницька обл., м.Полонне, вул.Лесі Українки,114. Категорія замовника-підприємства. установи, організації, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі-договір про закупівлю. укладений без використання електронної системи закупівель-для замовників, визначених у пунктах 1-3 ч.1 ст.2 Закону
Завершена
182 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 914.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 914.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 14:20 - 17.11.2020 14:24
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін щодо програмного забезпечення
Номер:
5ea06dc391a94f9d8d53c6e6e7e3ffa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002125-c.a2
Назва:
Внесення змін щодо програмного забезпечення
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 1 в описі технічних вимог до ноутбука Ви вказуєте наступне "Учасник в таблиці відповідності має зазначити електронне посилання на сайт виробника спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення та надати копію договорів з виробником або дистриб’ютором наочно-дидактичного посібника з видавництвами підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам наочно-методичного посібника. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу. Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропонований посібник виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») та авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Учасник в складі пропозиції має надати авторизаційний лист від виробника пропонованого ноутбука"
Звертаємо Вашу увагу, що під Ваші вимоги неможливо підібрати аналогів чи еквівалентів. Такі харатктеристики відповідають лише 1 виробнику. Такими діями Ви позбавляє можливості взяти участь у Вашій закупівлі всіх інших учасників.
Отже, наполягаємо на видаленні вказаних технічних характеристик та внесенню змін відповідно до наказів МОН України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 13:22
Вирішення:
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» \ зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання авторизаційних комплексів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Враховуючи вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.11.2020 15:30
Вимога
Залишено без розгляду
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
9a96bc2a8851448396c8a21f7918a296
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002125-c.b1
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують коло учасників та повністю виключають конкуренцію у Вашому тендері.
Такими вимогами є надання Учасниками таких документів:
"- авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в складі тендерної пропозиції.
- авторизаційний лист наданий виробником ноутбуків.
- авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
- авторизаційний лист наданий виробником ноутбуків.
- авторизаційний лист наданий виробником пропонованих планшетів
- вторизаційний лист від виробника пропонованого обладнання
- Авторизаційний лист наданий виробником ноутбуків, планшетів, інтерактивних дошок або офіційним дистриб’ютором ."
Таким чином, Ви вимагаєте надання на всі товари авторизаційних листів, і на ноутбуки та планшети безпосередньо від Виробника.
Повідомляємо Вам, що дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на негайному внесенні змін до Вашої документації та видаленні всіх вказаних дискримінаційних вимог. Шановний Замовнику, внесіть зміни та не порушуйте чинне законодавство!
В іншому разі будемо змушені звернути увагу відповідних органів на проведення Вашої закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 13:15
Вирішення:
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» \ зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання авторизаційних комплексів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Враховуючи вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.11.2020 15:25