-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи контролю оплати паркування (ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної)
Торги не відбулися
1 719 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 190.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 190.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2020 13:19 - 03.12.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга що стосується тендерної документації
Номер:
2957637411c647de9d4930f1c10fa503
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.c8
Назва:
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга:
Скарга що стосується тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 02.12.2020 10:58
- скарга до АМКУ.doc 02.12.2020 21:16
- рішення від 04.12.2020 № 22465.pdf 07.12.2020 10:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2020 12:03
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 10:55
Скарга
Скасована
Скарга що стосується тендерної документації
Номер:
5cb168d053744d55a6b66e097f4a595b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.b7
Назва:
Скарга що стосується тендерної документації
Скарга:
Скарга що стосується тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 02.12.2020 10:53
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.12.2020 10:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога розділення предмету закупки, приведення класифікації предмету закупівлі у відповідність до вимог законодавства
Номер:
51ac18c850f648519f7f0eb8a4830a71
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.a6
Назва:
Вимога розділення предмету закупки, приведення класифікації предмету закупівлі у відповідність до вимог законодавства
Вимога:
Замовником визначено предмет закупівлі як «Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи контролю оплати паркування», при цьому класифікація за ДК 021:2015 зазначено «72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням».
Зі змісту тендерної документації, зокрема Додатку 4 випливає, що Замовник закупівлі не тільки бажає отримати доступ до програмного забезпечення, але й отримати у користування деякі апаратні засоби- планшети, принтери, блоки живлення.
У відповідності до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, Закону України «Про публічні закупівлі», Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, доступ до програмного забезпечення визначається за кодом ДК 021:2015 як «72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», а послуги з надання у користування апаратних засобів- повинно бути класифіковане за одним з кодів з розділу 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя Єдиного закупівельного словнику.
Вимагаємо розділити предмет закупки, привести класифікацію предмету закупівлі у відповідність до вимог законодавства та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:19
Вирішення:
З метою максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником визначено предмет закупівлі як «Доступ до спеціального програмного забезпечення автоматизованої системи контролю оплати паркування», класифікація за ДК 021:2015 зазначено «72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»., оскільки послуги пов’язані з програмним забезпечення складають найбільш вагому частину комплексної закупівлі із тимчасовим використанням обладнання, яке замовник використовує в комплексі виключно за його функціональним призначенням. Замовник не розглядає використання даного комплексу технічних засобів ( обладнання ) без надання послуг з доступу до автоматизованої системи контролю оплати паркування.
За результатами розгляду, повідомляємо, що предмет закупівлі визначений в межах чинного законодавства, тому вимогу , щодо внесення змін до Тендерної документації вважаємо недоцільною .
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 12:04
Вимога
Залишено без розгляду
п. 10.1 Додатку 3 до Тендерної документації
Номер:
252f1f97129d40039da6f4018aa6953b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.a5
Назва:
п. 10.1 Додатку 3 до Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 10.1 Додатку 3 до Тендерної документації, договір щодо предмету закупівлі діє до 31.05.2020 р.
Одночасно, у відповідності до п.7.1. Додатку 4, «Система оплати має забезпечити… Можливість збереження даних з глибиною не менше 3 років».
Прошу роз’яснити, як ця вимога буде використовуватись на практиці- договір закінчив свою дію, Замовник не має подальшого права отримувати інформацію з серверу. Яким чином Замовник має можливість отримати доступ до інформації наприклад через рік після припинення дії договору? Прошу внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:16
Вирішення:
Система Постачальника має забезпечити можливість архівування та збереження таких даних протягом терміну позовної давності у відповідності до статті 257 Цивільного Кодексу України із можливістю вивантаження та надання вказаних даних на вимогу Замовника протягом терміну позовної давності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 12:04
Вимога
Вирішена
Пункт 8.1. Частини 8 Додатку 4 «8.1. Вимоги відповідності нормативним документам»
Номер:
c17b94572fb444649ff41d4a5abac8a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.a4
Назва:
Пункт 8.1. Частини 8 Додатку 4 «8.1. Вимоги відповідності нормативним документам»
Вимога:
Пунктом 8.1. частини 8 Додатку 4 «8.1. Вимоги відповідності нормативним документам» Замовник вимагає надання копії Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
Згідно діючого законодавства, Атестат може бути виданий лише на вже встановлений програмно-апаратний комплекс. Тобто надати такий документ може лише учасник, який вже співпрацював з Замовником та для перемоги у тендері якого, вочевидь, написана ця тендерна документація.
Аналогічна ситуація з подальшими вимогами Замовника, щло містяться у цьому ж пункті:
«-Копія Сертифікату відповідності в частині вимірювання тривалості надання послуг паркування
-Копія Протоколу тестування навантаження, виданим незалежною лабораторією/науково-дослідницьким інститутом
-Копія Розрахунку надійності функціонування інформаційної системи, виданим належною лабораторією/науково-дослідницьким інститутом».
Вимагання від учасників таких документів є незаконним та таким, що суперечить принципам публічних закупівель.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:12
Вирішення:
Предметом закупівлі є доступ до спеціалізованого програмного забезпечення автоматизованої системи контролю оплати вартості паркування, тобто доступ до вже готової реалізованої системи для можливості її запровадження у строки, вказані в тендерній документації, та її наступного використання Замовником за призначенням. Закупівля не передбачає створення нової системи, що вимагатиме наступної сертифікації.
Для забезпечення законності роботи Замовника у системі необхідно, щоб така наявна на ринку система повністю відповідала вимогам поточного законодавства України, насамперед законодавства у сфері захисту інформації, як цього вимагає стаття 142 КУпАП.
У відповідності до вимог ст. 142 КУпАП “Технічні засоби, які дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис, мають функціонувати згідно із законодавстом про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.” В той же час у відповідності до п. 1 ст. 1 Закону України “Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації” №3475-IV від 23.02.2006, Система контролю являє собою державний інформаційний ресурс.
У відповідності до ст. 8 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, “Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.”. Підтвердженням відповідності вищезазначеним вимогам є надання Атестату відповідності КСЗІ (комплексної системи захисту інформації), виданого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації за результатами відповідної держаної експертизи.
У відповідності до вищезазначеного, вважаємо вимоги до надання копії Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) обґрунтованими.
Вимоги до наявності Сертифікату відповідності в частині вимірювання тривалості надання послуг паркування ґрунтуються на необхідності підтвердження коректності обрахунку вартості послуг у відповідності до вимог постанови КМУ “Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки” №94. Згідно з положеннями даної постанови, вимірювачі часу, частоти (частотоміри) та часових інтервалів входять до Переліку засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Відповідність таких засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту згідно постанови КМУ “Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки” №94 має бути підтверджена Cертифікатом відповідності. Таким чином, вважаємо вимоги щодо надання копії Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) та копії Сертифікату відповідності в частині вимірювання тривалості надання послуг паркування цілком обгрунтованими.
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації в частині вимог щодо надання Копії Протоколу тестування навантаження, виданим незалежною лабораторією/науково-дослідницьким інститутом та Копії Розрахунку надійності функціонування інформаційної системи, виданим належною лабораторією/науково-дослідницьким інститутом» шляхом виключення зазначених вимог із Технічних вимог.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Пункт 6.3.1.3. Частини 6 Додатку 4 «Функціональні вимоги до адміністративної веб-панелі керування та адміністрування порушень»
Номер:
a778373c325a415bad9d28434e316b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.a3
Назва:
Пункт 6.3.1.3. Частини 6 Додатку 4 «Функціональні вимоги до адміністративної веб-панелі керування та адміністрування порушень»
Вимога:
Пунктом 6.3.1.3. частини 6 Додатку 4 «Функціональні вимоги до адміністративної веб-панелі керування та адміністрування порушень» визначено:
«Для накладення стильової інформації мають використовуватись таблиці стилів CSS3».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що штучно звужує потенційне коло учасників.
Вимагаємо виключити це положення з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:10
Вирішення:
На виконання вимоги тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації та вказану у п. 6.3.1.3. частини 6 додатку 4 вимогу щодо використання таблиці стилів CSS3 для накладення стильової інформації буде виключено із Технічних вимог.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Частина 6.2.4. Додатку 4 до Тендерної документації «Функціональні вимоги до модулю управління тарифною політикою»
Номер:
0d68f8e4f2d14e199649ee562c3e6472
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.a2
Назва:
Частина 6.2.4. Додатку 4 до Тендерної документації «Функціональні вимоги до модулю управління тарифною політикою»
Вимога:
Частиною 6.2.4. Додатку 4 до Тендерної документації «Функціональні вимоги до модулю управління тарифною політикою» визначено:
«Можливість підтримки балансової моделі- попереднє поповнення особового рахунку Системи оплати з можливістю подальшого використання коштів для оплати за паркування».
Це суперечить змісту частини 6.1. щодо необов’язковості такої вимоги
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та для унеможливлення двоякого тлумачення технічних вимог до закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 15:04
Вирішення:
Згідно з вимогами п. 6.1. Технічних вимог, система має надавати можливість кінцевим користувачам – користувачам паркувальним простором поповнювати особовий рахунок в системі через відповідні інтерфейси доступу та забезпечити можливість подальшого використання внесених на особовий рахунок коштів для оплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування. В той же час п. 6.2.4. визначає вимоги щодо можливості системи здійснювати вирахування вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування із урахуванням вказаної у п. 6.1. балансової моделі – моделі, яка визначається попереднім поповненням особового рахунку в системі (створення користувачем так званого “балансу” для подальшого розрахунку за послуги). Вищезазначені вимоги у жодній мірі не суперечать одна одній, а доповнюють одна одну, та не створюють умов для двоякого тлумачення технічних вимог до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 12:04
Вимога
Вирішена
Усунення двоякостi тлумачення Тендерної документації
Номер:
2d8bf4152ec9447e87758b1a1044ed38
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-11-002605-b.b1
Назва:
Усунення двоякостi тлумачення Тендерної документації
Вимога:
Додатком 4 до Тендерної документації передбачено передачу від Виконавця Замовнику комплектів технічних засобів, при цьому один комплект технічних засобів включає обладнання у вигляді:
- планшета для фото-, відеофіксації порушень, з встановленим та налаштованим програмним забезпеченням;
- портативного принтера для друку постанов, який під’єднується до планшету;
- джерела живлення для принтера.
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема п.1.3., «На виконання своїх зобов’язань за даним Договором Виконавець на час надання Послуг передає Замовнику в користування комплекс технічних засобів (далі - Обладнання), на якому встановлено та налаштовано відповідне ПЗ».
Відповідно до п.6.5. цього ж Додатку 3, «Вартість переданого Замовнику Обладнання включена в загальну ціну даного Договору».
Прошу роз’яснити, чи тягне за собою передача цих комплектів перехід права власності на зазначене обладнання від Виконавця Замовнику чи це є лише передання у оренду (тимчасове платне користування)? Які підстави включення у ціну договору вартості обладнання, що передається Замовнику на обмежений час?
Також прошу внести відповідні зміни до Тендерної документації та Додатків до неї, що унеможливлять двояке тлумачення умов закупівлі/договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.11.2020 17:55
Вирішення:
Передача Замовнику комплектів технічних засобів (далі - Обладнання) не передбачає переходу від Виконавця до Замовника права власності на це обладнання, оскільки останнє передається в тимчасове користування за актом приймання-передачі.
Це твердження знаходить своє підтвердження як в п.1.3 проекту договору (Додатку 3 до Тендерної документації), так і в інших пунктах Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема, в п.3.3 ("Обладнання переходить до Замовника у тимчасове користування в момент його отримання від Виконавця за актом прийому-передачі, з дати, вказаної в такому акті."). Також в підпункті 4.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що Виконавець зобов'язаний надати Замовнику послуги та передати в тимчасове користування Обладнання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, п.1.2 Додатку 3 до Тендерної документації в Специфікації визначено, що характеристика, зміст, обсяг, щомісячна вартість та порядок надання Послуг визначається у додатках №1, №2 до даного Договору.
Так, в додатку 1 до проекту Договору (Специфікація) визначається щомісячна вартість Послуги доступу до ПЗ автоматизації контролю у сфері надання послуг паркування, фотофіксації порушень, яке встановлено та налаштовано в комплекті технічних (пункт 2 таблиці в Специфікації), яка включає в себе вартість доступу до ПЗ, встановлення, налаштування ПЗ та вартість користування комплектом технічних засобів для одного користувача, навчання персоналу.
Отже, як в Тендерній документації, так і в Додатках до неї, однозначно вказано, що Обладнання передається Замовнику в тимчасове користування, і вартість користування таким обладнанням включено у вартість послуг.
Враховуючи вищенаведене, з метою унеможливлення двоякого тлумачення умов закупівлі/договору, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено