• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021 2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (з пластиковими кольоровими лотками), Стелажі-органайзери (з фігурними вирізами) для ЮЗШ№1-4)

Мова підготовки пропозиції: українська. Підготовка пропозиції з дотриманням вимог ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі". Джерела фінансування місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, кошти співфінасування субвенції та власні кошти міського бюджету на якісної, сучасної та доступної освіти "НУШ" Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.

Торги не відбулися

189 495.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 947.48 UAH
Період оскарження: 11.11.2020 10:44 - 17.11.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Замовник

Номер: 7bead0bff2f64ece9459386d37335b18
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-11-002427-a.c1
Назва: Замовник
Вимога:
Лист відгук який надано помилково не від того Замовника можна виправити протягом 24 години. Вимоги надання витягу або виписку з ЄДРПОУ не було в тендерній документації. А якщо ця вимога підтверджує право підпису то вона також усувається протягм 24 годин. Замвоник прошу провести дану Закупівлю відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа управління освіти Южноукраїнської міської ради ім.Б.Грінченка, розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. 1.Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не застосовується до проведення спрощених закупівель. 2. Відповідно до вимог додатку №2 до оголошення учасником надається: «Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника Учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника підтверджується випискою з протоколу засновників/учасників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом» Вами самостійно довідкою щодо права підпису документів пропозиції та договору за результатами проведеної процедури від 24.11.2020 №1.2. визначено цей документ, який необхідно надати у складі пропозиції. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено